اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111227157622283
در دسترس نیست

خدمات پرستاری آریافتو ارائه دهنده بهترین دستگاه های زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد توسط شرکت خدمات پرستاری آریافتو در شهر بزرگ تهران

کد: 140111227157622283

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه زردی نوزاد یکی از نیازهای ضروری است که ممکن است برای هر خانواده ای احتیاج شود.اجاره دستگاه زردی نوزاد توسط شرکت های خدمات پرستاری به صورت اجاره در محل را می توان مورد استفاده قرار داد.بعضی از این شرکت ها ایندستگاه ها را به قیمت مناسب اجاره می دهند و نصب و راه اندازی به صورت رایگان می باشد.

درمان نوزادان از طریق اجاره دستگاه زردی در منزل این اطمینان و آسودگی خیال را به والدین محترم می دهد که از درمانی مناسب و ارزان در کنار عدم مراجعه به مراکز درمانی و اتلاف وقت، نوزاد خود را درمان کنند.

اجاره دستگاه زردی نوزاد باقیمت مناسب در خدمات پرستاری آریافتو

شرکت بزرگ آریافتو با استفاده از تجربیات ارزنده ای که در تامین و عرضه دستگاه زردی نوزاد دارد، می تواند پاسخگوی نیازهای همشهریان عزیز خود در شهر بزرگ تهران و شهرهای تابعه از جمله شهرهای اسلامشهر ،چاردانگه و دیگر شهرهای دیگر استان تهران و همچنین شهر بزرگ کرج باشد.شرکت آریافتو خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد را می تواند برای بسیاری از خانواده هایی که فرزتدشان مشکلات زردی نوزاد دارد را به صورت فوری برطرف نماید.زردی نوزاد اگر به موقع تشخیص داده نشود می تواند آسیب های جبران ناپذیری به کودک بزند.این آسیب ها حتی می تواند باعث عقب ماندگی ذهنی و یا فلج اعصاب و یا اختلال در سیستم  اعصاب مرکزی نوزاد شود.

اگر نبازمند دستگاه زردی نوزاد هستید می توانید به سایت ما مراجعه و از خدمات پرستاری شرکت آریافتو استفاده کنید.این شرکت از کارشناسان خبره در زمینه تهیه و تامین دستگاه زردی نوزاد و همچنین آموزش طریقه نصب و راه اندازی را به صورت حضوری به شما خواهند داد.

قیمت های اجاره دستگاه زردی به صورت متعارف و بر اساس اعلام نرخ اتخادیه، قیمت گذاری و اعلام  می شود و حمل و نصب و   آموزش دستگاه زردی نوزاد به صورت کاملاً رایگان انجام می شود.

برای اجاره دستگاه زردی نوزاد به کجا زنگ بزنیم؟

برای اجاره دستگاه زردی نوزاد خود می توانیم با خدمات پرستاری آریافتو تماس گرفته و از خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد استفاده نموده و از بعضی از خدماتی که این شرکت به صورت رایگان ارائه می دهد استفاده خوبی ببریم.

درمان زردی نوزاد با استفاده از دستگاه زردی چقدر طول می کشد؟

یکی از سوالاتی که همیشه برای والدین پیش می آید مدت زمان درمان زردی نوزاد است.و یا مدت زمان درمان زردی نوزاد در منزل با استفاده و اجاره دستگاه های زردی نوزاد چقدر است؟در جواب این والدین باید بگوییم که درمان نوزادان با استفاده از دستگاه زردی در منزل که از خدمات پرستاری آریافتو کرایه می کنید در حدود دو تا سه روز است.در این مدت می توان اطمینان خاطر پیدا کرد که بیماری و زردی نوزاد  رو به کاهش گذاشته و امیدوار بود که کودک به سلامتی کامل برسد.

چگونه متوجه زردی نوزاد خود بشویم؟

زردی نوزادان از زمان بدو تولد به صورت وضوح مشخص می باشد این بیماری یا به صورت تشخیص پزشک امکان پذیر است و یا اینکه می توان از روی پوست زرد و یا سفید چشمان نوزاد به زردی می زند متوجه شد و راه سوم نیز می تون از طریق آزمایش خون نوزاد متوجه این بیماری در کودک خود شویم.

درمان زردی کودک و نوزاد در بیمارستان بهتر است یا در منزل؟

درمان زردی نوزادان را میتوان در منزل نیز انجام داد.این بیماری نیاز به بستری نوزاد در بیمارستان نیست و در منزل خود نیز می توانیم با اجاره دستگاه زردی نوزاد از شرکت های ارائه دهنده خدمات پرستاری از جمله خدمات پرستاری آریافتو استفاده ببریم.

از مزیت های درمان زردی نوزاد در منزل پایین آوردن هزینه های جانبی و همچنین همراهی مادر در کنار کودک که نیار به جدا نمودن مادر از فرزند نیست و مادر می تواند با آموزش جند راه کار ساده و با استفاده از دستگاه اجاره ای زردی نوزاد در منزل، خود اقدام به درمان کودک خود بنماید.

این شرکت از جمله شرکت های ارائه دهنده خدمات پرستاری معتبر در تهران و شهرهای حومه آن می باشد که توان ارئه خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد به صورت گسترده را دارد.این شرکت با استفاده از کارشناسان حرفه ای که مجوز های لازم را وزارت پهداشت و درمان کشور دارند می توانند در اندک زمانی این گونه خدمات را ارائه نمایند.

چگونه با استفاده از دستگاه زردی در منزل، از درمان زردی نوزاد خود مطلع شویم؟

شما عزیزان می توانید با استفاده از دستگاه های زردی که ما در اختیار شما میگذاریم بعد از استفاده به مدت چهل و هشت تا هفتاد دو ساعت توسط کارشناسان ما از سلامت نوزاد خود با خبر شوید.شما میتوانید از طریق مراحعه حضوری کارشناسان ما و یا از طریق تماس تلفنی، مشاوره در خصوص آموزش طریقه درمان نوزاد خود را از ما بیاموزید.

مدت زمان استفاده از دستگاه زردی در منزل چقدر است؟و هر چند ساعت یکبار باید نوزاد را از درون دستگاه خارج کرد؟

مدت زمانی که نیاز است نوزاد درون دستگاه بماند در حدود چهار ساهت می باشد و هر چهار ساعت یکبار باید نوزاد را از درون دستگاه خارج نمود و توسط مادر شیر داده شود تا بیلی روبین های شکسته شده توسط شیری که نوزاد می خورد از طریق ادرار و یا مدفوع از بدن نوزاد خارج گردد.

در این مدت به علت اینکه نوزاد آب بدن خود را از دست می دهد حتماً باید دستگاه را خاموش کرده و نوزاد را برای شیر دهی که مایعات از دست رفته را به خوبی بتوان جبران نمود.بیشتر از زمان یاد شده به صلاح نیست که نوزاد درون دستگاه بماند و بعد استراحت و تغذیه کودک دوباره بعد از یک ساعت روند گذاشتن نوزاد درون دستگاه را باید ادامه داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اجاره دستگاه زردی نوزاد

شرکت خدمات پرستاری آریا فتو توانسته است خود را به عنوان یار وفادار خانواده ها معرفی کند و بتواند باری هر چند کوچک از دوش شما عزیزان بردارد. ما با استفاده از بهترین دستگاه های زردی نوزاد که دارای استاندارد بالا و تاییدیه وزارت بهداشت را دارد توانسته ایم در تمامی نقاط تهران و حومه و حتی کرج خدمات ارائه دهیم. نا با استفاده از کارشناسان مجربی که در اختیار داریم می توانیم به صورت همزمان خدمات نصب و آموزش و حمل و نقل را به صورت رایگان انجام داده تا رضایت شما عزیزان بتوانیم جلب نماییم. این شرکت با تمام توان خود برای کمک به حال خانواده های کم بضاعت که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد به صورت رقابتی و قیمت پایین ارائه می دهد. ما در تمامی نقاط استان تهران می توانیم در کمتر یک ساعت خدمات خود را ارائه و در بهبودی زردی نوزاد شما کمک خوبی ارائه دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان