اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111247159617345
در دسترس نیست

درآمد دلاری برنامه نویسی سالیدیتی

کد: 140111247159617345

، (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم در مورد برنامه نویسی بلاک چین سالیدیتی (Solidity) و همچنین درامد بالا و دلاری این زبان برنامه نویسی صحبت کنیم.

درآمد دلاری برنامه نویسی سالیدیتی
درآمد دلاری برنامه نویسی سالیدیتی

در این مقاله قصد داریم در مورد برنامه نویسی بلاک چین سالیدیتی (Solidity) و همچنین درامد بالا و دلاری این زبان برنامه نویسی صحبت کنیم.


سالیدیتی چیست؟

Solidity یک زبان برنامه نویسی شی گرا که توسط تیم شبکه اتریوم برای ایجاد و طراحی قراردادهای هوشمند بر روی پلتفرم بلاک چین توسعه یافته است.
سالیدیتی برای ایجاد قراردادهای هوشمند استفاده می شود که منطق تجاری را پیاده‌سازی می کند و زنجیره ای از سوابق تراکنش ها را در سیستم بلاک چین ایجاد می کند. این به عنوان ابزاری برای تولید ماشین های مجازی و ادغام آنها در ماشین مجازی اتریوم (EVM) عمل می کند.
شباهت های زیادی به C و C++ دارد و یادگیری و درک آن بسیار آسان است. به عنوان مثال، "اصلی" در C معادل "قرارداد" در Solidity است.
مانند سایر زبان های برنامه نویسی، Solidity دارای متغیرها، توابع، کلاس ها، عملیات حسابی، دستکاری رشته ها و بسیاری مفاهیم دیگر است. در این میان نکته قابل توجه که همیشه برنامه نویسان به آن اشاره دارند درآمد سالیدیتی است که باعث شده بیشتر به آن بپردازند و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

به منظور حفظ یک بلاک چین عمومی، کد تولید شده برای شبکه باید از امنیت بالایی برخوردار باشد. زبان برنامه نویسی امنیت شبکه بلاک چین را تضمین می کند. زبان های برنامه نویسی مختلفی برای ایجاد اپلیکیشن های بلاک چین وجود دارد. Solidity یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی برای نوشتن قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم است.

سالیدیتی این زبان پرطرفدار و نسبتا جدید بلاکچین بر بستر اتریوم است که می توانید از یادگیری آن درآمد بالا و دلاری بدست بیاورید. به همین دلیل، زبان برنامه نویسی Solidity یکی از سودآورترین زبان های برنامه نویسی در صنعت است. با توجه به کمبود نیروی ماهر در دنیا، در حال حاضر بازار کار بسیار خوبی وجود دارد.

ویژگی ها و قابلیت های این زبان برنامه نویسی در کنار محبوبیت آن در بین توسعه دهندگان، دلایل کافی برای ادامه یادگیری و کار در بازار پروژه Solidity است. البته لازم به ذکر است که میانگین درآمد در مناطق مختلف متفاوت است.

چند نوع از داده ها در زبان برنامه نویسی Solidity
Solidity از تمام انواع داده های رایج موجود در این نوع زبان های شی گرا پشتیبانی می کند، از جمله:

  • بولی Boolean : نوع داده بولی اگر شرط درست باشد 1 و اگر نادرست باشد، بسته به شرایط، 0 را بر می گرداند.
  • عدد صحیح: می توانید اعداد صحیح امضا شده یا بدون علامت را در Solidity ایجاد کنید. Solidity همچنین از استثناهای زمان اجرا با کلمات کلیدی 'uint8' و 'uint256' پشتیبانی می کند.
  • رشته: یک یا دو نقل قول می تواند نشان دهنده یک رشته باشد.
  • اعتبارسنجی: قبل از اجرای کد قرارداد هوشمند، صحت همه شرایط را بررسی کنید.
  • آرایه: نحوه برنامه نویسی Solidity مشابه سایر زبان های شی گرا است و از آرایه های یک بعدی و چند بعدی پشتیبانی می کند.

علاوه بر موارد گفته شد، زبان Solidity به برنامه نویسان اجازه می دهد تا با شمارش ساختارهای داده، عملگرها و مقادیر هش نقشه برداری کند تا مقادیر ذخیره شده در مکان های ذخیره‌سازی خاص را برگرداند.


ابزارهایی که توسعه دهندگان Solidity می توانند برای ایجاد قراردادهای هوشمند مبتنی بر Solidity استفاده کنند عبارتند از:

  • سولگراف Solgraph: برای تولید یک نمودار DOT استفاده می شود که جریان کنترل تابع نیروی قرارداد را مجازی می کند و آسیب پذیری های امنیتی را نشان می دهد.
  • Solidity REPL: برای نوشتن کد از خط فرمان در کنسول Solidity استفاده می شود.
  • آزمایشگاه EVM: مجموعه کاملی و جامعی از ابزارهایی است که توانایی تعامل با ماشین مجازی اتریوم (EVM) را دارد. این بسته شامل Etherchain API، log viewer، ماشین مجازی است.
  • Evmdis : Ethereum مخفف Ethereum Virtual Machine Disassembler است که می تواند بایت کد را به صورت ایستا جدا کند تا سطح بالاتری از انتزاع را از عملیات قبل از ماشین مجازی ارائه دهد.

مزایای زبان برنامه نویسی Solidity

علاوه بر توابع اصلی، برنامه نویسی Solidity دارای ویژگی های بسیاری است که آن را بهتر از سایر زبان های برنامه نویسی اتریوم می کند.
علاوه بر انواع داده های پایه، Solidity Programming از انواع داده های پیشرفته و متغیرهای عضو نیز پشتیبانی می کند.
Solidity یک رابط باینری کاربردی (ABI) برای ایمنی نوع داده فراهم می کند. اگر کامپایلر عدم تطابق نوع داده را در هر متغیری تشخیص دهد، فرمت باینری یک خطا ایجاد می کند.
سالیدیتی به "مشخصات زبان طبیعی" اشاره دارد که برای ترجمه مشخصات خاص کاربر به زبان قابل درک ماشین استفاده می شود.

نقش یک برنامه نویس Solidity
بسیاری از افراد مبتدی و حرفه ای که به دنبال شغل برنامه نویسی در بازار کار Solidity هستند، بدیهی است که به دنبال ساده‌ترین راه هستند. در پایان، "برای اینکه یک توسعه دهنده Solidity شوید، چه چیزی لازم است؟" ممکن است با این سؤال روبرو شوند. به خصوص در مراحل اولیه. با این حال، قوانین عملی فقط به شما در درک زبان کمک می کند.
استفاده از Solidity برای توسعه قراردادهای هوشمند و طراحی برنامه های غیرمتمرکز (dApps) نیازمند ماه ها آموزش، یادگیری و تمرین کامل است. بسیاری از تازه کارهای این حوزه ایده ای برای ادامه مسیر که در سفر خود برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس ماهر ندارند و نمی دانند از کجا شروع کنند.

و اما کسب درآمد دلاری برنامه نویسی سالیدیتی، دوره های مختلفی برای آموزش بلاک چین وجود دارد اما بدون گواهی ارائه می دهند، ما به دوستانی که به دنبال کسب درامد بالا و دلاری هستند آکادمی توکن خان را معرفی می کنیم توکن خان می تواند تمام تجربیات چند ساله خود را برای به موفقیت رساندن شما در اختیارتان قرار دهد، تا مطالب مربوط به آموزش زبان سالیدیتی بلاک چین را یاد بگیرید و بتوانید کسب درآمد کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]