اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111247161922297
در دسترس نیست

بهترین جراح ابدومینوپلاستی

راز داشتن شکمی صاف و تخت با عمل ابدومینوپلاستی

کد: 140111247161922297

، (اخبار رسمی): با عمل ابدومینوپلاستی در سریع ترین زمان ممکن می توانید شکمی صاف و تخت داشته باشید. برای انجام این عمل جراحی بهتر است به دنبال بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران باشید.

راز داشتن شکمی صاف و تخت با عمل ابدومینوپلاستی
راز داشتن شکمی صاف و تخت با عمل ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم ، به منظور از بین بردن چربی و پوست های اضافی شکم انجام می شود و افراد را به خواسته شان که داشتن شکمی کوچک و صاف است، می رساند. دکتر کامبیز ایزدپناه بهترین جراح فوق تخصص پلاستیک تهران ، خدمات جراحی زیبایی از جمله عمل زیبایی شکم ، را با بالاترین کیفیت و بهترین نتایج ارائه می دهد. در ادامه مقاله بیشتر درباره عمل ابدومینوپلاستی می خوانید. 

ابدومینوپلاستی (تامی تاک) چیست؟
ابدومینوپلاستی که به نام تامی تاک هم شناخته می‌شود، یک عمل جراحی زیبایی است که به منظور بهبود شکل و ظاهر شکم و تقویت عضلات دیواره شکم انجام می‌شود. درواقع در این عمل جراحی پزشک پوست و چربی اضافی شکم را برمی‌دارد و ظاهری صاف و سفت را به شکم می‌دهد.

اگرچه ممکن است لیپوساکشن را به همراه این جراحی برای از بین بردن چاقی شکم انتخاب کنید، اما ابدومینوپلاستی مانند لیپوساکشن نیست و با آن تفاوت دارد. چرا که هدف از لیپوساکشن فقط از بین بردن چربی است و در طی آن پوست شل یا عضلات شکمی ترمیم نمی شوند. حتی ممکن است که پوست، پس از لیپوساکشن به خوبی جمع نشود و به حالت اول بر نگردد اما در ابدومینوپلاستی شکل ظاهری شکم به طور کلی تغییرکرده و این ناحیه باریک تر و زیباتر می شود.

این عمل به شدت تحت تاثیر میزان پوست و چربی اضافی است؛ هرچقدر پوست و و چربی شکم بیشتر باشد، میزان پیچیدگی این عمل بالاتر است. توصیه ما به شما این است که حتما در مورد این عمل اطلاعات لازم را به دست آورید، از شرایط جسمی خود شرح حال کاملی را آماده کنید و با مشورت بهترین جراح پلاستیک تهران تصمیم به انجام این عمل جراحی حساس بگیرید.

در عمل جراحی ابدومینوپلاستی، ناحیه ی شکم که به دلیل افزایش وزن یا از دست دادن وزن، بارداری و یا از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست، فرم اولیه ی خود را از دست داده می تواند مجددا بافت سفت و متناسب خود را بازیابی کند. در این فرآیند چین های اضافی پوست و چربی های سرسخت خارج شده و در نتیجه زیبایی و جوانی به این ناحیه از بدن باز می گردد.

جراحی ابدومینوپلاستی با هدف از بین بردن چربی و پوست اضافی ناحیه تحتانی معده، زیر شکم، پایین پهلو ها و ناحیه کمر اندامی باریک تر و خوش فرم تر بوجودمی آورد. در طی این جراحی همچنین عضله اصلی شکم و همینطور عضلات ضعیف یا جدا شده ای که در طی دوران بارداری کشیده شده یا از شکل افتاده اند، به حالت اول باز می گردند.

انواع ابدومینوپلاستی

در ابدومینوپلاستی کامل، برش وسیعی در قسمت پایین شکم (از جایی که افتادگی پوست شروع شده است) ایجاد شده و پوست و چربی های اضافی برداشته می شوند. در این عمل عضلاتی که از هم جدا شده یا ضعیف شده اند، از قسمت بالا و یا پایین شکم سفت می شوند.

مینی ابدومینوپلاستی

در این نوع ابدومینوپلاستی، یک برش بسیار کوتاه در ناحیه شکم ایجاد شده و بدون اینکه جای ناف تغییر کند، چربی ها و پوست اضافی برداشته می شوند.

ابدومینوپلاستی محیطی (۳۶۰ درجه یا بِلت)
در برخی مواقع ممکن است علاوه بر سطح شکم، ناحیه پشت هم نیاز به جراحی داشته باشد. هنگامی که پوست اضافه در پشت و همچنین شکم وجود دارد، بهتر است ابدومینوپلاستی گرداگرد انجام دهید. این روش امکان برداشتن پوست و چربی اضافی را از ناحیه پشت فراهم می‌کند که باعث می‌شود شکل ظاهری بدن از هر طرف بهبود پیدا کند.

هزینه ابدومینوپلاستی در سال 1402 چقدر است ؟
به طور کلی هزینه ابدومینوپلاستی بستگی به تجربه ی پزشک جراح، نوع روش استفاده شده و کلینیک یا بیمارستانی که عمل در آن انجام می شود، دارد. اکثر برنامه های بیمه درمانی شامل ابدومینوپلاستی و جراحی های زیبایی و هزینه های مربوط به آن ها نمی شوند. این هزینه ها عبارتند از:

  • هزینه های بیهوشی
  • هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی
  • آزمایش های پزشکی
  • پوشاک بعد از عمل
  • نسخه های دارویی
  • هزینه پزشک جراح

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی