اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111257162917018
در دسترس نیست

ترند رنگی سال 2023

Viva magenta یا سرخابی، ترند رنگی سال 2023 در دکوراسیون

کد: 140111257162917018

، تهران , (اخبار رسمی): با پایان هر سال، یک رنگ برای سال پیش رو اعلام می شود. این رنگ ها کاملاً حساب شده، از سوی شرکت‌های پیشرو، اعلام می شود ما در حال حاضر در سال 2023 هستیم و بسیاری از شرکت ها رنگ های خود را مشخص کردند. بیایید، نگاهی به روند طراحی داخلی برای رنگ سال 2023بیاندازیم:

Viva magenta یا سرخابی، ترند رنگی سال 2023 در دکوراسیون
Viva magenta یا سرخابی، ترند رنگی سال 2023 در دکوراسیون

پنتون رنگ سال 2023 را رنگ Viva Magenta معرفی کرد که رنگی، با نشاط و شاداب است. این رنگ ریشه در طبیعت دارد و از خانواده قرمز نشات می گیرد سرخابی نمایان کننده شجاعت است و رنگی تپنده و پر شور و نشاط است

با پایان هر سال، یک رنگ برای سال پیش رو اعلام می شود. این رنگ ها کاملاً حساب شده، از سوی شرکت‌های پیشرو، راه را برای گرایش‌ها در صنایع، به‌ویژه طراحی داخلی، طراحی لباس و… هموار می‌کنند و تنوع را برای زندگی روزمره ما رقم می‌زنند. ما در حال حاضر در سال 2023 هستیم و بسیاری از شرکت ها رنگ های خود را مشخص کردند و کارشناسان در حال بررسی هستند. بیایید، نگاهی به روند طراحی داخلی برای رنگ سال 2023 و همچنین روند کابینت آشپزخانه برای سال جدید بیندازیم!

Viva Magenta یا همان سرخابی، طیفی از قرمز است که در آن شادی خالص و ابراز وجود، به عنوان یک جلوه برجسته ظاهر می‌شود. هر کس و با هر سلیقه ای رنگ سرخابی را با همان شور و نشاط زندگی بخش می پسندد.

منشاء Viva Magenta از سوسک کوشین می آید. این حشره رنگ کارمین را تولید می کند که یکی از با ارزش ترین، قوی ترین و درخشان ترین خانواده رنگ های طبیعی است. این رنگ در حال حاضر در دنیای مد و زیبایی مد شده است و انتظار می رود که اکنون به طراحی داخلی نیز راه پیدا کند. در این مطلب، درباره رنگ سال 2023 پنتون و نحوه استفاده از این رنگ در فضای داخلی خود با تصاویر الهام بخش و طرح های رنگی تکمیلی، مطالب بیشتری خواهید آموخت.

بررسی عناصر مختلف به رنگ سرخابی در دکوراسیون منزل:

در زیر به بررسی عناصر مختلف در خانه و اینکه به چه صورت می تواند با رنگ سال 2023 تزیین شوند می پردازیم. با مطالعه آن یک چیدمان به روز و زیبا خواهید داشت. برای آشنایی بیشتر با این ترند رنگی مطلب رنگ سال 2023 را از سایت ما مطالعه کنید.

اتاق خواب:
سرخابی وقتی در یک اتاق ادغام می شود، حس بازیگوشی، خلاقیت و هیجان را برمی انگیزد. من استفاده از این رنگ را در فضاهای مناسب برای کودکان (مثلاً به عنوان رنگ اصلی در اتاق خواب یا اتاق بازی کودک) یا یک فضای کاری خلاقانه (مثلاً دفتر کار خانگی) توصیه می کنم. در اتاق ها می توانید رو تختی، کوسن، دیوارکوب ها و اکسسوری های تزئینی به رنگ سرخابی در نظر بگیرید.

اتاق نشمین:
اگر پذیرایی یا نشیمن شما پنجره دارد می توانید از پرده های سرخابی، کوسن، و دکور هایی با ام دی اف به رنگ سرخابی اجراکنید. همچنین استفاده از قالیچه یا فرش به این رنگ جذابیت فضای شما را دو چندان میکند. همچنین می توانید به صورت جزئی از این رنگ در طراحی دیوار پشت تلویزیون بهره ببرید.

سرویس بهداشتی:
استفاده از سرخابی در حمام و سرویس بهداشتی جذاب به نظر می رسد. می توانید سرامیک سرخابی انتخاب کنید و برای روشویی آینه ای بسازید که با ام دی اف سرخابی ترکیب شده باشد.

آشپزخانه:
اگر شخصیتی دارید که از رنگ ها خسته نمی شوید، می توانید در طراحی آشپزخانه رنگ سرخابی را بگنجانید. ترکیب این رنگ با رنگ سفید یا خاکستری باعث می شود از یکنواختی این رنگ خسته نشوید. اکسسوری و ظروف و رومیزی میز ناهار خوری را نیز به رنگ سرخابی تهیه کنید.

امیدوارم که این مطلب به شما در تغییر دکوراسیونتان به رنگ سال 2023 کمک بسیار کرده باشد و بتوانید دکوراسیون مدنظرتان را به راحتی چیدمان کنید. همچنین اگر قصد ایجاد تنوع اساسی در منزلتان دارید، می توانید از طراحان مجموعه ما، برای ایجاد بهترین دکوراسیون مطابق با اصول مشاوره رایگان دریافت کنید. با ما در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

MDFPLAN

گروه طراحی داخلی پلنرس طراحی انواع فضاهای داخلی و نما. تنها مرکز طراحی تخصصی کابینت آشپزخانه با تحویل سه ساعته در کشور. مشاوره رایگان:02191302991

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | دکوراسیون و منزل