اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111267165022003
در دسترس نیست

راهنمای کار با کروز کنترل در مجله آریان یدک

کد: 140111267165022003

، (اخبار رسمی): کروز کنترل یکی از آپشن‌های بسیار جذاب خودروهای امروزی است که انواع کروز در آنها به کار برده میشود. در مجله آریان یدک درباره نحوه کار کروز کنترل توضیح داده شده است.

راهنمای کار با کروز کنترل در مجله آریان یدک
نحوه کار با کروز کنترل

کروز کنترل یکی از آپشن‌های بسیار جذابی است که در خودروهای امروزی استفاده از آن عادت شده و کمتر خودروی باکیفیت و جذابی را در بازار شاهد هستیم که این آپشن را نداشته باشد. از انواع کروز کنترل نیز در خودروهای مختلف استفاده می‌شود که هر یک شرایط استفاده خاص خود را دارند و برای رانندگان در همان قدم اول لازم است شرایط کار این آپشن را در خودروی خود بدانند و در مواقع لزوم از آن استفاده کنند.

در مجله آریان یدک مقاله جامعی درباره انواع کروز کنترل‌ها و نحوه کار با آنها در خودرو منتشر شده است که شما با مطالعه این مقاله می‌توانید هم شناخت کامل و کافی نسبت به این آپشن در خودروهای مدرن پیدا کنید و هم نحوه کار آن را نیز به صورت گام به گام با توجه به مدل خودرو خود و نوع کروز کنترل بشناسید.

کار کردن با این آپشن در خودرو چندان پیچیده نیست و شما تنها با یک مرور کلی و البته تست کردن آن در زمان قبل از استفاده می‌توانید از این پس از این فناوری جذاب در خودرو خود استفاده نمایید. در ادامه سعی داریم تا گام به گام نحوه کار با کروز کنترل را در خودرو‌های مختلف برای شما تعریف کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از این فناوری به شکل عالی استفاده نمایید.

کروز کنترل خودرو

قبل از اینکه نحوه کار با کروز کنترل را در خودروهای مدرن برای شما تشریح کنیم، لازم به توضیح است که انواع مختلفی از این فناوری در خودرو‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های آنها در دکمه‌های مورد استفاده در هر خودرو برای تنظیم سرعت و شرایط استفاده از آن است که حتماً باید به این موضوع دقت داشته باشید تا در زمان کار با این فناوری جذاب، حواستان از مسیر و جاده منحرف نشود، که ممکن است باعث ایجاد خطرات زیادی برای شما گردد.

نحوه کار کروز کنترل

در نهایت با دقت به مراحل زیر می‌توانید به راحتی خودرو خود را به دست فناوری روز دنیا بسپارید.

گام ۱: سرعت خودرو خود را تنظیم کنید

طبق آموزشی که در مجله آریان یدک برای کار با کروز کنترل در خودروهای مدرن ارائه شده در قدم اول شما باید سرعت ماشین خود را در سرعت دلخواه مورد نظر تنظیم نمایید که برای این منظور تنها کافیست پای خود را روی پدال گاز فشار داده و وقتی سرعت به میزان دلخواه شما رسید کروز کنترل را فعال کنید.

گام ۲: تست سرعت

بعد از قدم اول حالا باید نحوه عملکرد این سیستم را در خودرو خود چک کنید تا هیچ اشتباهی صورت نپذیرفته باشد. پا را از روی پدال گاز برداشته و لحظاتی تامل داشته باشید و سرعت خودرو خود را به صورت دقیق بررسی نمایید تا شاهد هیچ‌گونه افزایش و کاهشی در آن نباشید.
 
گام ۳: تنظیم سرعت با دکمه ‌های کروز کنترل

با استفاده از دکمه‌هایی که بر روی فرمان و یا بغل داشبورد خودروی شما تعبیه شده می‌توانید سرعت خودروی خود را در زمان استفاده از این سیستم افزایش داده و یا کاهش دهید. دکمه‌های + و - دقیقاً برای همین کارکرد در نظر گرفته شده‌اند که شما با فشار دادن آنها می‌توانید سرعت خودرو را بر روی سرعت دلخواه تنظیم نمایید تا بعد از آن کروز کنترل دقیقاً خودروی شما را در سرعت جدید براند.

منبع: https://arianyadak.com/mag/what-is-cruise-control

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریان یدک

فروشگاه آریان یدک در تهران و اهواز واقع شده است و وارد کننده اصلی لوازم یدکی خودرو بشمار می‌رود. سایت آریان یدک نیز جهت خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو و ارسال به سراسر ایران در دسترس قرار دارد.

اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | رسانه‌ها