اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111307168410379
در دسترس نیست

بررسی نقش آدام سندلر در فیلم هاستل

نقد و بررسی فیلم Hustle 2022

کد: 140111307168410379

، (اخبار رسمی): آدام سندلر بی‌تردیدترین ستاره سینمای بسکتبال است که امروز کار می‌کند. عشق به بازی در روزهای استندآپ او مشهود بود، زمانی که او در مورد ویلت چمبرلین که در یک بازی 100 امتیاز به دست آورده بود، بسیار خوب بود.

نقد و بررسی فیلم Hustle 2022
نقد و بررسی فیلم Hustle 2022

آدام سندلر بی‌تردیدترین ستاره سینمای بسکتبال است که امروز کار می‌کند. عشق به بازی در روزهای استندآپ او مشهود بود، زمانی که او در مورد ویلت چمبرلین که در یک بازی 100 امتیاز به دست آورده بود، بسیار خوب بود. چه کسی می تواند صحنه بازی جاودانه لیکرز در «جک و جیل» در سال 2011 را فراموش کند. باشه، شاید نه. اما در مورد چرخش شگفت‌انگیز او به‌عنوان یک قمارباز منحط که وسواس زیادی روی شرط‌بندی «اینگونه برنده می‌شوم» روی بازی‌های NBA و بازیکنان در فیلم فوق‌العاده استرس‌زا «جواهرات بریده نشده» ۲۰۱۹ است.

سندلر در آخرین عکس نتفلیکس خود، "Hustle" به تابلوها بازگشته است و در دقایق ابتدایی آن، تابلوها در سراسر جهان هستند. سندلر نقش استنلی شوگرمن، استعدادیاب فیلادلفیا ۷۶رز را بازی می‌کند. او در داخل و خارج از هواپیما و داخل و خارج از هتل ها، مردم محلی را در سراسر ایالت ها و اروپا تماشا می کند. او بد غذا می خورد - همسرش ترزا (ملکه لطیفه) در تماس زوم به او می گوید: «تو خودت را می کشی». او با عصبانیت پاسخ می دهد: «این ایده است.

احساس بد استنلی نسبت به خودش بیشتر زیرمتن است تا متن در نمایش منظم و کم کلام سندلر. در جلسه ای با مالک تیم رکس مریک (رابرت دووال)، استنلی قویاً اصرار دارد که با بازیکن آلمانی قرارداد نگیرید. وینس، پسر رکس (بن فاستر، ریش و سر تراشیده شده، نشان دهنده کمبود واقعی غرور است، زیرا او کاملاً مضحک به نظر می رسد) آن مرد را می خواهد و استنلی عقب نشینی می کند. رکس قبل از اینکه به استنلی یک دستیار مربی اعطا کند متوجه این موضوع می شود.

کنسرت دوام ندارد رکس می میرد، وینس مسئولیت را برعهده می گیرد، و twerp استنلی را تنزل می دهد و به او دستور می دهد که اگر به جاده برگردد و قطعه گم شده ای را پیدا کند، می تواند مسابقه مربیگری را پس بگیرد.

در مایورکا، اسپانیا، استنلی توسط یک دوست قدیمی سرگرم می شود که می خواهد او یک مامور شود. به هیچ وجه استنلی می گوید. او می خواهد آن شغل دستیار مربی را برگرداند. آویزان به یک رویا؟ او می‌گوید: «آدم‌های پنجاه ساله‌شان رویا ندارند. آنها کابوس و اگزما می بینند. و هنوز. در اسپانیا او یک بازیکن محلی را می بیند که همه چیز را در اختیار دارد. بو کروز (خوانچو هرنانگومز، بازیکن واقعی در حال حاضر در یوتا جاز)، یک نوشیدنی آب بلند با استعداد خام فراوان، کمی خلق و خو، و همانطور که بعداً می آموزیم، یک برگه رپ. وینس مقاوم است، استنلی بازیکن را به هر حال به ایالات متحده می آورد و به زودی آزاد می شود.

در این مرحله، فیلم به کارگردانی جرمیا زاگر، در صورتی که از دیدگاه مربی میکی گلدمیل (برجس مردیت) گفته شده بود، به گونه‌ای از «راکی» تبدیل می‌شود. او که زندگی خانواده‌اش را به خطر می‌اندازد - خوشبختانه همسر و دختر نوجوانش به او ایمان دارند - روی لبه‌های ناهموار بو کار می‌کند، راه پله‌ها را در وحشی جنوب فیلی انجام می‌دهد و به بو یاد می‌دهد که چگونه حرف‌های زباله را مدیریت کند، که ثابت می‌کند که نسبتاً خوب است. مسئله پایدار هنگامی که بو به یک هدف خاص می رسد، استنلی حتی فریاد می زند "آره، راکی!"

بو و استنلی خود را در معرض یک خیانت کینه توزانه قرار می دهند، درست زمانی که بو قرار است به دنیای بسکتبال نشان دهد که چه چیزی دارد. شما می توانید این را یک فیلم فرآیندی با پیچ و تاب و البته با یک نتیجه گیری خوب بنامید. راه‌حل یکی از مشکلات بو قرن بیست و یکم است، همراه با تأثیرگذاری برای کتاب‌های تمام ستاره‌ای - دختر استنلی، الکس، که به دنبال رفتن به مدرسه فیلم‌سازی است، می‌کوشد تا یک ویدیوی ویروسی از بو در عمل بسازد که توسط جولیوس معرفی شده است. دکتر. جی." خود ایروینگ

اگر «Hustle» کلیشه‌های فیلم‌های ورزشی زیادی را مرور می‌کند، این کار را با یک لمس سبک انجام می‌دهد. و حس اتمسفر آن، و به تصویر کشیدن محیط استنلی، حساس و آگاهانه است، اما هشدار دهید: این فیلم بسیار بسکتبال محور است. اگر طرفدار نیستید، ممکن است کمی احساس گمراهی کنید. زمان پخش فیلم تقریباً دو ساعت است، و اجازه دهید به شما بگویم، فهرست بازیکنان NBA و افراد برجسته ای که به عنوان خودشان یا در نقش های شخصیتی ظاهر می شوند که فیلم را به پایان می رساند بسیار طولانی است. برای یک دقیقه واقعا تعجب کردم که آیا جردن هال، که نقش دختر حیله گر استنلی و ترزا را بازی می کند، خودش بازیکن WNBA است یا خیر. او نیست. با این حال، مردی به نام جردن هالز در حال حاضر در آلمان بسکتبال حرفه ای بازی می کند. فقط برای اینکه بدانی.

این فیلم از ۸ ژوئن در نتفلیکس در دسترس است.

منبع: پلازا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر