اطلاعات تماس
  • ۰۲۶۳۶۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112017170322337
در دسترس نیست

آکادمی سینمایی ققنوس البرز ؛ آغاز مسیر حرفه ای شما در سینما

کد: 140112017170322337

، (اخبار رسمی): فیلمسازی و مدرسه بازیگری ؛ ساخت فیلم سینمایی .دوربین فیلمبرداری یک تفاوت عمده با دوربین عکاسی دارد و آن حرکت با سرعت یکنواخت نگاتیو در دوربین فیلمبرداری است. که امروز در دوربین های پیشرفته نگاتیو جای خود را با توجه به دوربین فیلمبرداری به کاست های دیجیتال و همچنین رم های مخصوص دوربین داده است.

آکادمی سینمایی ققنوس البرز ؛ آغاز مسیر حرفه ای شما در سینما
آکادمی سینمایی ققنوس البرز ؛ آغاز مسیر حرفه ای شما در سینما

فیلمسازی و مدرسه بازیگری ؛ ساخت فیلم سینمایی

دوربین فیلمبرداری یک تفاوت عمده با دوربین عکاسی دارد و آن حرکت با سرعت یکنواخت نگاتیو در دوربین فیلمبرداری است. که امروز در دوربین های پیشرفته نگاتیو جای خود را با توجه به دوربین فیلمبرداری به کاست های دیجیتال و همچنین رم های مخصوص دوربین داده است.

مراحل ساخت فیلم سینمایی 

مرحله پیش از تولید

شامل مراحل پیش از فیلمبرداری است. در این مرحله فیلمنامه نوشته می شود، بازیگران و عوامل فنی توسط کارگردان انتخاب می‌شوند، محل هایی که فیلمبرداری در آنجا انجام می شود (لوکیشن) معن می‌شوند و مخارج فیلم برآورد می‌شود. در وهله اول این مرحله از تولید فیلم ممکن است خیلی مهم به نظر نیاید اما فراموش نشود که سینما هنری است که شالوده اقتصادی دارد و بسیار گران و پر خرج است. با تدارک صحیح می‌توان طبق برنامه‌ریزی کار فیلمسازی را پیش برد و از خرج های اضافی جلوگیری کرد.

یکی از مهمترین کارهایی که کارگردان فیلم باید پیش از شروع فیلم برداری انجام دهد دکوپاژ کردن فیلمنامه است. 

مرحله تولید

مرحله تولید همان مرحله مهم فیلمبرداری است . در این مرحله کارگردان با دکوپاژ مورد نظرش ، فیلمبرداری نماهای مختلف را رهبری میکند. این مرحله از کار سخت ترین مرحله ساخت یک فیلم است که عومل باید با هماهنگی خوب بتوانند پروژه را به خوبی به پایان برسانند.

مرحله پس از تولید

در این مرحله که بعد از فیلمبرداری آغاز میشود به طور کلی به سه بخش اصلی: تدوین، میکس و مونتاژ صدا و جلوه های ویژه تقسیم می‌شود.

تدوینگر مدت زمان هر پلان یا ریتم فیلم را تعیین میکند و میتواند برش های ظریف و خلاقانه ای هم بزند که ضمن رعایت تداوم فیلم بر غنای بصری و تاثیر آن بر تماشاگر بیافزاید. پس از تدوین سازنده موسیقی متن فیلم را می بیند و بر اساس زمان بندی صحنه ها برای آن موسیقی می سازد. سپس مرحله صداگذاری آغاز می شود. که در آن انواع صداها مانند افکت های صوتی و موسیقی و …. با هم میکس می شوند و بر روی فیلم مونتاژ می‌شوند.

خدمات آکادمی سینمایی ققنوس البرز

  • ساخت فیلم سینمایی
  • فیلمنامه نویسی
  • کلاس های بازیگری مقابل دوربین
  • تیزرهای تبلیغاتی
  • اجرای تئاتر
  • ساخت تله فیلم
  • ساخت فیلم کوتاه
  • شما هم میتوانید مسیر حرفه ای خود را در سینما آغاز کنید

https://instagram.com/ghoghnoosalborzz

http://www.simorghalborz.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۶۳۶۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر