اطلاعات تماس
  • 093008*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112027172519369
در دسترس نیست

چاپ لیبل و برچسب ژله ای رئال،لیبل برجسته پرکاربرد کالا

کد: 140112027172519369

، (اخبار رسمی): ساختار اصلی سازنده چاپ لیبل و برچسب ژله ای از جنس چیست؟ چه عواملی بر قیمت لیبل ژله ای پلی اورتان موثر است؟ کاربردهای برچسب ژله ای از مهم ترین بخش هایی است که در این مطلب به ذکر آن ها خواهیم پرداخت. لیبل کریستالی گنبدی از مهم ترین نمونه های لیبل ژلاتینی نیز در این مطلب به صورت کامل معرفی می شود..

چاپ لیبل و برچسب ژله ای رئال،لیبل برجسته پرکاربرد کالا
چاپ لیبل ژله ای ،چاپ لیبل پشت چسبدار،چاپ برچسب ژله ای - لیبل کریستالی نرم -چاپ لیبل برجسته ژله ای

چاپ لیبل و برچسب ژله ای پلی اورتان از بهترین روش های افزایش بهره وری تبلیغات و فروش یک محصول، استفاده ازاین لیبل برجسته در تبلیغات است .

چاپ لیبل ژله ای چیست ؟

یکی از بهترین روش های افزایش بهره وری تبلیغات و فروش یک محصول، استفاده ازچاپ لیبل ژله ای پلی اورتان در تبلیغات است. استفاده از این لیبل تأثیر بسزایی در جلب نظر مشتریان دارد.چاپ برچسب ژله ای و استفاده از آن در محصولات و برندهای مختلف به عنوان یکی از روش های جدید، کارآمد و البته کم هزینه برای تبلیغات به شمار می رود.

جدید بودن این روش باعث شده است تا بسیاری از صنایع از مزایای استفاده از این لیبل برجسته، اطلاعات لازم را نداشته باشند. به همین دلیل عده کمی از برندها و شرکت های تولید، از این محصول در تبلیغات خود استفاده می نمایند.

انواع لیبل ژله ای

  • درحال حاضر چاپ برچسب ژله ای در سایزها و اندازه های مختلف توسط چاپ رئال تولید می شوند.
  • قالب هایی که برای تولید لیبل ژله ای به کار می روند اشکال مختلفی دارند. بیضی، دایره، مستطیل و .. از جمله اشکالی هستند که در تولیدبرچسب ژله ای مورد استفاده قرار می گیرند.
  • استفاده از برچسب ژله ای در محصولات مختلف، جذابیت و زیبایی آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
  • این لیبل در انواع مختلف تولید و بر اساس نیاز صنایع مختلف به فروش می رسد. تنوع این لیبل در حدی است که می تواند نیازهای طیف وسیعی از صنایع و تولید کنندگان با سلایق متفاوت را برآورده کند. برچسب ژله ای در انواع مختلف شبرنگ، شیشه ای، متال و ... تولید شده و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرند

آشنایی با نحوه چاپ و برش لیبل ژله ای

برای چاپ برچسب ژله ای، مراحل مختلفی طی می شود. مجموعه های معتبر در تمام مراحل از دستگاه های به روز و با کیفیت دنیا استفاده می کنند. به همین دلیل لیبل پشت چسبدار تولید شده توسط چاپ رئال، کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

اولین مرحله در تولید برچسب ژله ای، طراحی است. در مرحله طراحی، صاحبان صنایع و تولید کنندگان طرح مورد نظر خود برای تبلیغات یا برند سازی را به کارشناسان مراکز مورد اطمینان ارائه می دهند. متخصصان پس از بررسی و اعمال تغییرات لازم برای افزایش جذابیت، طرح نهایی را به سفارش دهنده نشان می دهند. در صورتی که مشتری طرح را تائید کند، لیبل ژله ای به مرحله چاپ می رسد.

چاپ لیبل در چاپ رئال توسط مجهزترین دستگاه ها صورت می گیرد. اکوسالنت و یو وی از جمله به روز ترین دستگاه های برای چاپ لیبل ژله ای هستند. طرح های چاپ شده توسط دستگاه یو وی و اکوسالنت، ماندگاری و وضوح بالایی دارند.

لیبل ها پس از طی مرحله چاپ، در اندازه های مورد نظر توسط دستگاه مجهز، برش داده می شوند. برش لیبل پی وی سی توسط دستگاه، امکان حذف بخش هایی از تصویر چاپ شده در لیبل را به صفر می رساند. در مرحله آخر تولید برچسب، تصویر توسط رزین با ضخامت 3 میلی متر پوشش داده می شود. پس از تزریق رزین، مدت زمان کوتاهی برای خشک شدن آن لازم است. بهتر است در این مدت، لیبل ژله ای در محیط کاملاً خشک و دمای مناسب قرار گیرد. پس از خشک شدن رزین، لیبل برجسته ژله ای قابل استفاده است.

یکی از مهم ترین دلایلی که سبب شده است برچسب ژله ای تا این اندازه محبوب باشد، سبک خاص ساخت این لیبل است. قیمت لیبل ژله ای به دلیل استفاده مکرر در ساخت مبلمان و دکوراسیون داخلی بالا رفته است. همچنین از دیگر دلایل بالاتر رفتن قیمت لیبل ژله ای میتوان به چهار فصل بودن آن اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتی ( چاپ لیبل و برچسب ژله ای ) که ما تولید و عرضه می کنیم، امروز با شماره 09300838171 یا 09108347970 تماس بگیرید یا با ایمیل [email protected] با ما تماس بگیرید و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت. ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093008*****
[نمایش اطلاعات]