اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14011202717289725
در دسترس نیست

پاسپورت دوم کشور دومینیکا

کد: 14011202717289725

، تهران , (اخبار رسمی): دومینیکا یک برنامه CBI شگفت انگیز دارد که در آن پاسپورت خود را ارائه می‌دهد و با شرایط کنونی داشتن پاسپورت دوم برای شهروندان خاورمیانه به یک باید تبدیل شده است.

زندگی جدید خود را بعد از دریافت پاسپورت دومینیکا تصور کنید، داشتن پاسپورت دوم یکی از زیباترین جزایر جهان و امکان سفر بدون ویزا به بیش از 140 کشور در دنیا می‌تواند کیفیت زندگی شما را به کل تغییر دهد.

زندگی جدید خود را بعد از دریافت پاسپورت دومینیکا تصور کنید، داشتن پاسپورت دوم یکی از زیباترین جزایر جهان و امکان سفر بدون ویزا به بیش از 140 کشور در دنیا می‌تواند کیفیت زندگی شما را به کل تغییر دهد.

کشور دومینیکا در دنیا با لقب "جزیره طبیعت کارائیب" شناخته می‌شود و بسیاری از شهروندان ایالت متحده آمریکا و دیگر کشورهای بزرگ دنیا، دومینیکا را به دلیل آب‌وهوای مناسب و سبک زندگی آرامی که دارد برای دوران بعد از بازنشستگی انتخاب می‌کنند.

با ما همراه باشید تا در این مقاله با دومینیکا و برنامه اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری بیشتر آشنا شویم.

دومینیکا دومینیکا یک کشور جزیره‌ای کوچک در دریای کارائیب است که بین جزایر فرانسوی مارتینیک و گوادلوپ قرار گرفته و یکی از زیباترین جزایر کارائیب است.

دومینیکا سالانه صدها هزار گردشگر را جذب می‌کند و بسیاری از آنها بعد از تجربه سفر به دومینیکا می‌خواهند به طور دائم در این جزیره زندگی کنند.

در سال 1993، دومینیکا به طور قانونی برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری (CBI) خود را تأسیس کرد تا به افراد و خانواده‌ها اجازه کار و راه اندازی یک تجارت در کشور را بدهد. آنها یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های CBI در جهان را دارند و به عنوان مستعمره سابق بریتانیا و عضوی از کشورهای مشترک‌المنافع، سازمان ملل متحد، سازمان کشورهای آمریکایی، CARICOM و سایر سازمان‌های بین‌المللی می‌توانید مطمئن باشید که برنامه CBI ارائه شده توسط این کشور دارای بالاترین استانداردها است.

زبان انگلیسی زبان رسمی کشور دومینیکا است؛ اما خوشبختانه دولت این کشور برای ارائه پاسپورت دوم از شما نمی‌خواهد مدرک زبانی را ارائه دهید یا در مصاحبه‌ای شرکت کنید.

دومینیکا یکی از شادترین مکان‌های جهان برای زندگی نام‌گذاری شده است و درصد بالایی از جمعیت آن بیش از 100 سال عمر می‌کنند. با جمعیتی بیش از 72000 نفر که آن را به دهمین کشور کم‌جمعیت جهان تبدیل کرده است، می‌توانید زندگی در صلح و آرامش داشته باشید و از سواحل زیبای شنی سفید و نور آفتاب لذت ببرید.

چرا باید برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا را انتخاب کرد؟ برنامه دریافت شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری برای 6 سال متوالی به‌عنوان بهترین برنامه شهروندی اقتصادی در دنیا انتخاب شده است. دولت دومینیکا به اینکه به چه افرادی تابعیت خود را اعطا کند بسیار حساس است و به همین دلیل تنها به افراد بالای 18 سالی که صلاحیت دارند تابعیت خود را اعطا می‌کند.

اگر از نظر واحد اعطای تابعیت کشور دومینیکا واجد شرایط باشید می‌توانید در مدت کوتاه 3 تا ۶ماهه تابعیت کشور دومینیکا را دریافت کنید.

وقتی شهروندی خود را خریداری می‌کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟ دولت دومینیکا متوجه نقشی که سرمایه گذاری خصوصی می‌تواند در کمک به آنها به عنوان یک کشور ایفا کند، است. برنامه CBI فرصتی برای تشویق سرمایه گذاری مستقیم خارجی است که رشد در بخش خصوصی را تسهیل می‌کند. با گذشت زمان، این سرمایه‌های خارجی تزریق شده در صنایع مختلف به ایجاد چارچوبی از ساختارهای اقتصادی متنوع، پایدار و انعطاف‌پذیر کمک می‌کند.

درخواست برای دریافت شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری دولت دومینیکا تنها درخواست‌هایی را برای اعطای تابعیت بررسی می‌کند که توسط یکی از نمایندگان رسمی دولت دومینیکا ارائه شده باشد. به همین دلیل شما قبل از هر کاری باید نماینده‌ای مناسب انتخاب کنید و با آنها قرارداد ببندید.

این نمایندگان شرکت یا افرادی هستند که از طرف دومینیکا برای فعالیت در برنامه شهروندی اقتصادی مجوز دریافت کرده‌اند. دقت داشته باشید که نماینده شما نباید در لیست سیاه دومینیکا قرار داشته باشد.

نحوه دریافت پاسپورت دوم در دومینیکا دو مسیر برای دریافت پاسپورت دوم از دومینیکا وجود دارد که در ادامه به شرح هر یکی از آنها پرداخته‌ایم.

کمک بلاعوض به دولت دومینیکا

اولین گزینه ارائه شده توسط دولت دومینیکا گزینه کمک بلاعوض است. هزینه مشارکت شما در این گزینه بر اساس تعداد افراد تحت تکفل موجود در درخواست تعیین می‌شود. افراد تحت تکفل در برنامه دومینیکا با نام افراد وابسته شناخته می‌شوند و شامل افرادی می‌شود که دولت دومینیکا به شما اجازه می‌دهد در کنار خود برای آنها نیز تابعیت دریافت کنید.

  • متقاضی مجرد: 100000 دلار آمریکا
  • همسر متقاضی اصلی: 50000 دلار آمریکا
  • هر فرد وابسته به غیر از همسر متقاضی اصلی: هر کدام 25000 دلار آمریکا

دو نکته را در نظر داشته باشید، خواهر و برادر متقاضی اصلی و همسر متقاضی اصلی به تازگی از لیست افراد وابسته حذف شده‌اند و مبلغی که شما در این گزینه به دولت اهدا می‌کنید قابل بازگشت نیست.

خرید ملک در دومینیکا

گزینه دیگری که می‌توانید استفاده کنید خرید ملک در دومینیکا است. در این گزینه شما باید حداقل 220 هزار دلار آمریکا هزینه کنید و باوجوداینکه هزینه بیشتری است اما بعد از 3 تا 5 سال می‌توانید ملک را بفروشید و سرمایه خود را برگردانید.

برای فروش اگر خریدار شما هم قصد دریافت تابعیت داشته باشد باید از زمان دریافت تابعیت شما 5 سال گذشته باشد و در غیر این صورت می‌توانید بعد از 3 سال ملک را بفروشید.

پروژه‌هایی که در این گزینه ارائه می‌شوند اغلب پروژه‌های ساخت هتل‌ها و استراحتگاه‌ها هستند که توسط شرکت‌های بزرگ اداره می‌شوند و هدف از آنها توسعه زیرساخت‌های گردشگری است. مانند پروژه هتل هیلتون دومینیکا.

شرایط مورد نیاز برای دریافت شهروندی دومینیکا از طریق برنامه سرمایه گذاری برای اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری هیچ شرطی برای اقامت وجود ندارد و متقاضیان اصلاً ملزم به بازدید از این کشور نیستند. هنگامی که فردی تابعیت دومینیکا را به دست آورد نیز هیچ اجباری برای بازدید از جزیره برای حفظ شهروندی وجود ندارد، و تمدید پاسپورت دومینیکا بدون قید و شرط برای همه شهروندان از طریق کنسولگری‌های این کشور همیشه در دسترس است.

ملاحظات مالیاتی دومینیکا دولت دومینیکا به ارث، درآمدهای خارج از کشور، هدایا و... مالیاتی تخصیص نداده است که شرایط را برای افراد بسیار مطلوب می‌کند. در موارد دیگر نیز تنها در صورتی از شهروندان خود مالیات دریافت می‌کند که شهروند مالیاتی باشند. شهروندان مالیاتی دومینیکا کسانی هستند که بیش از نیمی از سال را در این کشور سپری می‌کنند.

پاسپورت مادام العمر دومینیکا پاسپورت CBI دومینیکا به مدت 10 سال اعتبار دارد و می‌تواند مادام‌العمر تمدید شود زیرا شهروندی در این کشور تحت هیچ شرایطی قابل لغو نیست. برای تمدید گذرنامه نیازی به داشتن آدرس در دومینیکا نیست و شما می‌توانید به راحتی از کشور محل اقامت خود برای آن اقدام کنید

کلام آخر

دومینیکا یک برنامه CBI شگفت انگیز دارد که در آن پاسپورت خود را ارائه می‌دهد و با شرایط کنونی داشتن پاسپورت دوم برای شهروندان خاورمیانه به یک باید تبدیل شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یکی از نمایندگان مجاز دولت دومینیکا مراجعه کنید و از آنها بخواهید در این برنامه شما را همراهی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی