اطلاعات تماس
  • 051423*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112027173822339
در دسترس نیست

دریچه مهاجرت (وکیل رسمی مهاجرت به کانادا از طریق خرید کسب و کار)

کد: 140112027173822339

، (اخبار رسمی): توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت دریچه مهاجرت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است.

دریچه مهاجرت (وکیل رسمی مهاجرت به کانادا از طریق خرید کسب و کار)
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گزاری
دریچه مهاجرت (وکیل رسمی مهاجرت به کانادا از طریق خرید کسب و کار)
دریچه مهاجرت (وکیل رسمی مهاجرت به کانادا از طریق خرید کسب و کار)

شرکت معتبر، خلاق و خوشنام مهاجرتی دریچه مهاجرت (با نام ثبتی اینسپی کن پرسیکانا ایمیگریشن سرویسز) با شعب متعدد درایران، کانادا، واسترالیا

دریچه مهاجرت با همکاری مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا با سابقه فعالیت مثبت (عضو انجمن مشاورین رسمی مهاجرت کانادا (ICCRC-CRCIC)، افسر سابق اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (هم اکنون در جایگاه مشاور رسمی مهاجرت کانادا)، وکلای دادگستری کبک (عضو کانون وکلای دادگستری کبک) و و مشاورین مهاجرت رسمی استان های کبک و ساسکاچووان در ایران و کشورهای کانادا، استرالیا، ایالات متحده این افتخار را دارد که بتواند برای هم وطنان عزیز خدمات مهاجرت را از طرق مختلف و قانونی و همچنین برای افراد با شرایط متفاوت را به صورت تخصصی و کاملاً قانونی به سرانجام رساند.

بر اساس بند 2 از ماده 91 قانون حمایت از پناهندگان و مهاجرین کانادا، تنها افراد زیر مجاز به ارائۀ مشاوره مهاجرت در ازای دریافت وجه می باشند که عبارتند از:

  • مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا (RCIC) که عضو رسمی کانون مشاوران رسمی مهاجرت به کانادا (ICCRC) باشند.
  • وکلای کانادایی و سردفتران اسناد رسمی استان کبک
  • با توجه به اینکه نقض این قانون در کانادا میتواند تا دو سال زندان و تا صد هزار دلار جریمه و یا ترکیبی از هر دو را در پی داشته باشد فقط مشاورین رسمی میتوانند مشاوره انواع ویزا را ارائه نمایند.

    دریچه مهاجرت ؛ با بهره مندی از مشاورین مجرب در زمینه حقوق بین الملل می تواند از راه رسیدن شما را به کشور مختلف سهولت بخشد، این نکته در همین جا قابل ذکر است که گاهی اطلاعات افراد جهت مهاجرت به کشور های مختلف نه تنها کافی نیست، بلکه ممکن است شروع کار شخصی برای کشوری یا اقدامی روشی غلط باشد و ممکن است شخص را از هدفش بسیار دور کند.

    از این رو دریچه مهاجرت این امکان را برای متقاضیان قرار داده است که علی رغم تصور بسیاری پیرامون توسل به راه حل های غیر قانونی و مراجعه به افرادفاقد صلاحیت - در زمینه حقوق بین الملل - مراحل پیگیری مهاجرت افراد را به شکل کاملاً قانونی و بدون نگرانی به سر منزل مقصود برساند.

    نکته اول:

    توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت دریچه مهاجرت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های پرسیکانا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

    نکته دوم: مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، هرگونه استفاده از خدمات سایت دریچه مهاجرت اقدام نماید.

    مزایای برنامه مهاجرت به کانادا

    اقامت دائم در کانادا

    سرمایه گذاران مهاجر به همراه خانواده‌های خود اقامت دائم کانادا را دریافت می‌کنند. متقاضیان و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند از خدمات پزشکی، تحصیلات و دیگر مزایای ساکنان دائم بهره‌مند شوند.

    سرمایه گذاری بدون ریسک

     این برنامه یک سرمایه گذاری بدون ریسک به متقاضی ارایه می‌دهد. این سرمایه گذاری توسط دولت تضمین می‌شود.

     بدون زمان انتظار

     بر خلاف دیگر برنامه‌های مهاجرتی با موضوع سرمایه گذاری، در این برنامه هیچ گونه دوره‌ی انتظاری وجود ندارد. انتخاب شما برای IIP به اقامت دائم ختم می‌شود.

    در ادامه این مطلب، برنامه‌ها کارآفرینی استان‌های مختلف کانادا را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    • 051423*****
    [نمایش اطلاعات]