اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112027174219105
در دسترس نیست

ارور E01 پکیج بوتان

کد: 140112027174219105

، تهران , (اخبار رسمی): ارور E01 پکیج بوتان - بررسی ارور پکیج بوتان و ارائه راهکار برای برطرف کردن ارور E01 پکیج بوتان 66593368-44284743-22669196-77241505 برای اعزام تکنسین همین حالا تماس بگیرید.

ارور E01 پکیج بوتان - بررسی ارور پکیج بوتان و ارائه راهکار برای برطرف کردن ارور E01 پکیج بوتان 66593368-44284743-22669196-77241505 برای اعزام تکنسین همین حالا تماس بگیرید.

ارور E01 پکیج بوتان اگر شما هم از پکیج های دیواری بوتان مدل پرلا ، پرلا پرو و ورونا استفاده میکنید، باید ارور E01 یا همان E1 را روی صفحه نمایشگر خود دیده باشید. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی علت ایجاد ارور E01 پکیج بوتان پرداخته و راهکارهای عیب یابی و تعمیر این ارور را به شما عزیزان آموزش دهیم.

ارور E01 پکیج بوتان تقریبا یکی از رایج ترین ارورهای این مدل است، که برای تشخیص و عیب یابی آن به دفترچه راهنمای پکیج دیواری خود مراجعه کنید، با عبارت عدم تشخیص شعله مواجه خواهید شد.

https://www.tehranservic.com/error-e01-bhutan/

تعمیر پکیج بوتان در تهران :

در این مقاله ما با زبانی ساده از علت بروز ارور E01 پکیج بوتان برای شما عزیزان صحبت کرده ایم و به چندین روش آسان نحوه تعمیر پکیج بوتان را برایتان بازگو خواهیم کرد.در صورتی که با مطالعه این مقاله قادر به رفع ارور E01 پکیج بوتان خود نبودید تنها کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید تا تکنسین تعمیرات پکیج بوتان در کمتر از 1 ساعت در محل شما حاضر شده و اقدام به رفع مشکل پکیج شما نماید.

تمامی خدمات این مجموعه با ارائه گارانتی ۶ ماه و پشتیبانی آنلاین همراه خواهد بود.

علت بروز ارور E01 پکیج بوتان :

همانطور که پیشتر گفتیم علت بروز ارور e01 به علت عدم تشخیص شعله است.اگر بخواهیم به صورت کاملا مختصر به علت بروز ارور E01 پکیج بوتان بپردازیم هنگام مواجه شدن با این ارور باید موارد زیر را بررسی کنید :

  • معیوب بودن الکترود جرقه‌زن
  • معیوب بودن برد الکترونیک (تعمیر برد پکیج بوتان)
  • معیوب بودن میله یون
  • معیوب بودن و اشکال در شیر برقی گاز
  • خرابی حسگر شعله
  • کم بودن فشار گاز ورودی

معیوب بودن جرقه زن و بروز ارور E01 پکیج بوتان :

در تشکیل شعله پکیج بوتان یکی از عناصر مهم که جرقه زن پکیج است، از جرقه زن میتوان به عنوان قطعات اصلی پکیج بوتان نام برد.  جرقه زن در کنار برنر یا همان مشعل قرار میگیرد. جرقه زن یک میله یون است که به کمک ترانس جرقه کار می‌کند و وظیفه آن ایجاد شعله برای روشن شدن مشعل پکیج بوتان است.بهترین فاصله برای ایجاد شعله فاصله ی یک سانتی متری جرقه زن از برنر است.کمتر و بیشتر بودن این فاصله باعث عدم ایجاد شعله در پکیج خواهد شد.

زیاد بودن فاصله ی بین جرقه زن و  مشعل :عدم رعایت فاصله الکترود جرقه زن با مشعل پکیج بوتان میتواند باعث عدم ایجا شعله شود. برای برطرف کردن این مشکل فقط کافی است الکترود جرقه زن پکیج بوتان را دریکی از دو جهت بالا و پایین تنظیم کنید.

برای اینکه الکترود جرقه زدن موقع خم کردن نشکند باید به الکترود حرارت داده تا بتوانید آن را به‌راحتی خم‌کنید. توجه داشته باشید اگر سر جرقه زن را بیش‌ازحد بالا ببرید اصلاً شعله تشکیل نخواهد شد و با این کار باعث می‌شود که گاز در برنر جمع شده و می‌تواند انفجار ایجاد کند.

  • اگر فاصله جرقه زن از سطح مشعل زیاد باشد ،باعث انفجاری روشن پکیج بوتان خواهد شد.
  • بهترین فاصله سطح برنر تا جرقه زن فاصله ۳.۵ میلی متر است.

قطع  شدن کابل جرقه زن: دومین عامل در عدم تشکیل شعله معیوب بودن کابل جرقه زن است.کابل جرقه زن ارتباط ولتاژی بین ترانس جرقه زدن رابا خود جرقه زن ایجاد میکند.در صورت بروز کوچکترین مشکل در این کابل ارتباط بین جرقه زن و کابل به درستی ایجاد نشده و جرقه زن عمل نخواهد کرد برای رفع این مشکل باید کابل ارتباطی را تعویض نمایید.

ترانس جرقه زن :خرابی ترانس جرقه‌زن از دلایل دیگر برای جرقه‌نزدن پکیج دیواری بوتان است. ازآنجایی‌که ترانس جرقه‌زن داخل برد دستگاه جاسازی‌شده است و وظیفه دارد که ولتاژ ۲۰۰۰۰ ایجاد کند، خرابی آن می‌تواند در کارکرد سیستم بی‌نظمی در دستگاه را ایجاد کند که یکی از این اختلالات سیستم جرقه‌نزدن پکیج است. برای برطرف‌کردن این مشکل کافی است برای تعویض جرقه‌زن اقدام کنید.

دقت کنید ترانس جرقه‌زن مدل 88 آخرین ورژن ترانس جرقه‌زن پکیج بوتان هست که در صورت نیاز به تعویض ترانس جرقه‌زن حتماً برد اصلی پکیج BN را نیز باید تعویض و به مدل 88 ارتقا دهید.

معیوب بودن برد پکیج بوتان و ارور E01 :

بارهای از اهمیت برد پکیج در سیکل گرمایشی پکیج برای شما عزیزان صحبت کرده ایم ، وجود کوچکترین مشکل در برد باعث بروز ارورهای مختلفی ازجمله ارور e01 پکیج بوتان خواهد شد.
چنانچه به علت نوسانات برقی ،خیس شدن برد و … برد پکیج بوتان شما به مشکل خورده است، تهران سرویس آنلاین با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تعمیر برد پکیج در خدمت شما عزیزان است تا مشکل برد پکیج شما را در کمترین فرصت زمانی برطرف نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان