اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112027174319105
در دسترس نیست

ارور E04 پکیج بوتان

کد: 140112027174319105

، تهران , (اخبار رسمی): ارور E04 پکیج بوتان - برای برطرف کردن ارور E04 پکیج بوتان لطفا با نمایندگی های تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید 66593368-44284743-22669196-77241505- 55795334 با ضمانت 6 ماه

ارور E04 پکیج بوتان
ارور E04 پکیج بوتان

ارور E04 پکیج بوتان - برای برطرف کردن ارور E04 پکیج بوتان لطفا با نمایندگی های تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید 66593368-44284743-22669196-77241505-55795334

ارور E04 پکیج بوتان اگر شما هم از سری دیجیتال پکیج بوتان در مدل های پرلا ، پرلاپرو، پارما استفاده میکنید ، حتما این سری مقالات ما را ذخیره کرده و همیشه نزد خود داشته باشید. ما در این مقالات به بررسی دقیق ارورهای پکیج بوتان پرداختیم و سعی در آن داشتیم تا شما را در برطرف کردن این ارور در منزل یاری دهیم.

حال تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا ارور E04 پکیج بوتان را مورد بررسی قرار دهیم و نحوه عیب یابی و رفع این ارور را برای شما عزیزان بیان کنیم.

اگر هنگام برخورد با ارور E04 پکیج بوتان به دفترچه راهنمای پکیج خود مراجعه کنید با عبارت کمبود فشار آب در سیکل دستگاه مواجه خواهید شد.که این موضوع را میتوان در قسمت های مختلف دستگاه مورد بررسی قرار داد.

شما عزیزان میتوانید در هر مرحله از عیب یابی و رفع ارور E04 پکیج بوتان از مشاوره رایگان تهران سرویس آنلاین بهرمند شوید.

https://www.tehranservic.com/error-e04-bhutan/

تعمیر پکیج بوتان در تهران :

در سری مقالات ارورهای پکیج بوتان به صورت واضح و کامل به بررسی و عیب یابی انواع ارور پکیج بوتان پرداخته ایم حال چنانچه با مطالعه این مقالات قادر به عیب یابی و  تعمیر پکیج بوتان خود نبودید ، تنها کافی است، با کارشناسان تهران سرویس آنلاین تماس گرفته و درخواست خود را جهت تعمیرات پکیج بوتان ثبت نمایید.

تکنسین های ما در کمتر از یک ساعت در محل مورد نظر حاظر بوده و اقدام به تعمیر پکیج بوتان شما خواهند نمود.تمامی خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه دارای ضمانت ۶ ماه و پشتیبانی آنلاین خواهد بود.

علت بروز ارور E04 پکیج بوتان :

هنگام بروز این ارور باید به سراغ فشار آب دستگاه رفته و از میزان فشار آب درون سیکل پکیج اطمینان حاصل نمایید، برای این کار ابتدا :

فشار آب ساختمان را بررسی کرده و از باز بودن آن مطمئن شوید.

شیر پرکن را باز کنید و اطمینان حاصل کنید که با باز کردن شیر پرکن عقربه ی فشار حرکت کرده و بالا میاید.

خرابی منبع انبساط پکیج

رفع ارور E04 پکیج بوتان :

برای برطرف کردن ارور E04 پکیج بوتان ابتدا باید فشار آب ساختمان را تنظیم و بررسی کنید.سپس به سراغ شیر پرکن رفته و از سلامت شیر پرکن پکیج نیز اطمینان حاصل نمایید، چرا که بعضا به دلیل رسوب گرفتگی شیر پرکن بعد از باز کردن شیر دستگاه آب وارد پکیج نشده و یا به دلیل هرز شدن شیر پر کن پکیج افزایش بار صورت نمیگیرد.
در برخی موارد هم به دلیل ایجاد مشکل در منبع انبساط پکیج مانند سوراخ شدن منبع با باز کردن شیرپرکن فشار آب دستگاه بالا نخواهد رفت.

ارور E04 پکیج بوتان مدل ورونا Verona

اگر پکیج بوتان مدل ورونا ارور E04 را از خود بروز داد، مشکل مربوط به حداقل بودن میزان آب در مدار گرمایش است.

راهکار برطرف کردن خطا E04 وروتا

برای رفع این ارور، ابتدا فشار دستگاه باید سنجیده شود. فشار نباید زیر ۳ باشد. اگر فشار کمتر از این مقدار بود، باید با باز کردن شیر پرکن، فشار به میزان استاندارد و مطلوب برسد. این راهکار مربوط به زمانی است که دستگاه در حالت قفل موقت قرار گرفته باشد.

اگر دستگاه در حالت قفل دائم قرار گیرد، ابتدا باید دستگاه در حالت راه اندازی دوباره قرار گیرد، (در واقع ریست شود) سپس شیر پرکن باز شود و فشار اندازه گیری شود و تا حدود یک و نیم بیاید.

پس از آنکه فشار به این میزان رسید، شیر پرکن بسته شود و دستگاه روی یکی از حالت‌های زمستانی و یا تابستانی قرار گیرد. مس از این مرحله، دستگاه دوباره روشن شود تا ارور E04 پکیج بوتان برطرف شود.

برطرف کردن ارور E4 پکیج بوتان در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

برطرف کردن ارور E4 پکیج بوتان در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.

برطرف کردن E4 پکیج بوتان در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در ۷ روز هفته به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند. شماره تماس شعبه شرق ۷۷۲۴۱۵۰۵ است که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.ضمانت‌نامه ۶ ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده می‌شود.

برطرف کردن ارور E4 پکیج بوتان در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند.ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد.شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است ، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

برطرف کردن ارور E4 پکیج بوتان در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۴۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به‌صورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان