اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112027175419414
در دسترس نیست

وب سایت شرکت پی آب پالیز راه اندازی شد

رونمایی از سایت پی آب پالیز با هدف راهنمای خرید محصولات تصفیه آب صنعتی

کد: 140112027175419414

، (اخبار رسمی): با هدف راهنمای خرید محصولات تصفیه آب صنعتی و فروش محصولات، از سایت پی آب پالیز به آدرس https://peyabpaliz.com در تاریخ 1 دی ماه 1401 رونمایی شد.

رونمایی از سایت پی آب پالیز با هدف راهنمای خرید محصولات تصفیه آب صنعتی
گروه صنعتی پی آب پالیز

در وب سایت پی آب پالیز شما علاوه بر مشاهده محصولات و امکان سفارش آنلاین آن ها می توانید از راهنمای خرید استفاده کنید تا با علم کافی از تجهیزات مورد نیاز خود اقدام به سفارش گذاری کنید.

به گزارش پی آب پالیز، سایت https://peyabpaliz.com که یک سایت فروش محصولات دستگاه تصفیه آب صنعتی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد راهنمای خرید محصولات تصفیه آب صنعتی و فروش محصولات را تسهیل کند.

مهندس آیدین علیزاده، مدیر عامل پی آب پالیز در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «در دنیای امروزه اکثر کسب و کارها بایستی برای راحتی مشتریان خود از امکانات و پل های ارتباطی آنلاین استفاده کنند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « در وب سایت پی آب پالیز شما علاوه بر مشاهده محصولات و امکان سفارش آنلاین آن ها می توانید از راهنمای خرید استفاده کنید تا با علم کافی از تجهیزات مورد نیاز خود اقدام به سفارش گذاری کنید.»

گفتنی است پی آب پالیز، به مناسبت این رونمایی، اقدام به مشاوره تخصصی رایگان در زمینه راه اندازی دستگاه های تصفیه آب صنعتیکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت پی آب پالیز به آدرس https://peyabpaliz.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]