اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112037176721775
در دسترس نیست

شروع طرح ویژه کمک هزینه جهیزیه

کد: 140112037176721775

، (اخبار رسمی): شروع طرح ویژه کمک هزینه جهیزیهفرش ماهور مفتخر است که به عنوان واحد نمونه استاندارد استان اصفهان در تولید فرش ماشینی انتخاب شود. طرح ویژه فرش جهیزیه، فروش اقساطی فرش، طرح تعویض فرش کهنه با نو و همچنین سرویس رایگان برای بازدید از فروشگاه از جمله مزایای خرید فرش از این فروشگاه است.

شروع طرح ویژه کمک هزینه جهیزیه
شروع طرح ویژه کمک هزینه جهیزیه

شروع طرح ویژه کمک هزینه جهیزیهفرش ماهور مفتخر است که به عنوان واحد نمونه استاندارد استان اصفهان در تولید فرش ماشینی انتخاب شود. طرح ویژه فرش جهیزیه، فروش اقساطی فرش، طرح تعویض فرش کهنه با نو و همچنین سرویس رایگان برای بازدید از فروشگاه از جمله مزایای خرید فرش از این فروشگاه است. باتوجه به اینکه یکی از فرش های پرفروش در طرح های سالهای گذشته،  فرش 1200 شانه است در این مقاله به معرفی و راهنما برای خرید فرش 1200 شانه می پردازیم.

فرش 1200 شانه پر طرفدارترین فرش ماشینی

فرش ۱۲۰۰ شانه از جمله فرش­های پرطرفدار در بازار فرش ماشینی است. مزایای گوناگونی این فرش باعث شده تا اقبال خریداران خانگی به آن روز به روز افزایش یابد. فرش 1200 شانه جلوه ای خاص به اتاق پذیرایی بخشیده و زیبایی و ظرافت فرش‌های دستباف را تداعی می­کند.

خرید فرش ماشینی 1200 شانه چه محاسنی دارد؟

فرش­های 1200 شانه به علت ریزبافتی و دستباف گونه بودن زیبایی چشم نواز و دلنشینی دارند، همچنین از استحکام و ماندگاری بالایی برخوردارند. طرح و نقوش فرش به وضوح قابل مشاهده بوده و بر جلوه و شکوه آن می­افزاید. اما مزایای فرش 1200 شانه به اینجا محدود نمی شود. بافت منسجم فرش علاوه بر افزایش استحکام، مانع نفوذ گرد و غبار به داخل آن است، در نتیجه فرش شما کمتر به شستشو نیاز پیدا کرده و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

فرش­های 1200 شانه در مقایسه با انواع 700 و 1000 شانه دارای طرح­ها و نقوش جذاب و چشم نوازتری هستند.

چه نخ و الیافی را انتخاب کنم؟

جنس الیاف مهمترین عامل در کیفیت، زیبایی و ماندگاری فرش 1200 شانه است. در حال حاضر بهترین نوع نخی که در بافت فرش­های ماشینی مورد استفاده قرار می­گیرد، نخ اکریلیک 100 درصد هیت ست شده است. گرچه نخ‌های دیگری چون پلی استر و نایلون در بافت فرش­ها به‌کار برده می­شوند اما کیفیت، مقاومت، طول عمر و ثبات رنگ الیاف اکریلیک به مراتب از سایر موارد بیشتر است.

هیت ست شدن هم فرآیندی است که روی نخ انجام می شود و سبب کاهش پرزدهی فرش می گردد.

 برای اطلاعات کامل ادامه مطلب را  ببینید.

شروع طرح ویژه کمک هزینه جهیزیه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه