اطلاعات تماس
  • 091209*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112037177122312
در دسترس نیست

تعمیر موتور، تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده منوال، جلوبندی، برق تخصصی و...

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو، تلفیق مشتری‌مداری و تخصص‌گرایی

کد: 140112037177122312

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیر، نگهداری، به روز نگه داشتن و سرویس‌های دوره ای اتومبیل، یکی از مهم ‌ترین مسائلی است که افراد، خانواده‌ها و مالکان ماشین‌های شخصی، کاری و اداری با آن درگیر هستند. به همین علت مالک یک اتومبیل رنو حتما به دنبال بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران خواهد بود.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو، تلفیق مشتری‌مداری و تخصص‌گرایی
تعمیرگاه تخصصی ایران رنو، تلفیق مشتری‌مداری و تخصص‌گرایی

تعمیر و عیب یابی ماشین های گروه رنو در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو

اتومبیل، یکی از ملزومات مهم و اصلی زندگی در عصر جدید است که بدون آن، تقریبا زندگی غیر ممکن به نظر می‌رسد. اهمیت این وسیله حیاتی زندگی باعث شده است که ملحقات، ملزومات و تعمیرات تخصصی آن نیز نه تنها به عنوان یک نیاز اصلی زندگی امروز، بلکه به عنوان یک صنعت و تخصص سطح بالا مطرح باشد. 

بنابراین شرکت‌ها، تیم‌های تخصصی و تعمیرگاه‌های حرفه ای اتومبیل، نقشی حیاتی در زندگی ما و برطرف کردن نیازهای ما ایفا می‌کنند. به عبارت دیگر، بدون داشتن یک پشتیبان حرفه ای و تخصصی، ممکن است اختلالات جدی در زندگی و کار روزمره ما ایجاد شده و حتی نتوانیم از ظرفیت‌های محصول خود به طور کامل استفاده کنیم.

اتومبیل‌های با کیفیت رنو هم نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند

با این که این روزها اتومبیل‌های تولیدی مخصوصا اتومبیل‌های برندهای معتبر بین المللی مانند رنو، با توجه به کیفیت و دقت بالایی که در تولید آنها صورت می‌گیرد، کمتر از گذشته مشمول خرابی می‌شوند و تقریبا موضوعاتی مانند «در راه ماندن» رانندگان، مسافران و مالکان این خودروها منتفی است؛ اما داشتن یک برنامه روتین زندگی، یک سفر قابل اطمینان و یک برنامه مشخص تردد، مستلزم دقت در تعمیرات ادواری، سرویس‌های روتین و نگهداری‌های تخصصی و بازبینی‌های فنی است که هر شهروندی به آن نیازمند است.

نکته مهم و قابل توجه این است که همزمان با افزایش کیفیت و بهره وری خودروهای مصرفی، تعمیرات تخصصی و سرویس و نگهداری این محصولات خوب نیز به همان اندازه کیفیت و تخصص بالایی می‌طلبد و ایجاد تعمیرگاه‌های تخصصی برندهای مختلف (مانند تعمیرگاه تخصصی ایران رنو) در همین راستا صورت گرفته است. 

برند رنو، یک اتومبیل قابل اطمینان و محبوب برای ایرانیان

یکی از برندهای اتومبیل که در یکی - دو دهه گذشته در کشور ما توانسته است جای پای خوبی در میان مصرف کنندگان ایرانی باز کند، برند جهانی رنو است که با محصولات مدرن و روزآمد توانسته است رقابت خوبی را با سایر سازندگان جهانی داشته باشد و طیف گسترده ای از مصرف کنندگان جهانی و ایرانی را به سمت خود جلب کند.

ظهور تعمیرگاه‌های تخصصی رنو در ایران 

گسترش استفاده از محصولات متنوع برند رنو باعث شده است در سال‌های اخیر تعمیرگاه‌های تخصصی و شرکت‌های حرفه ای ارائه کننده خدمات تخصصی رنو در کشور ما توسعه پیدا کند.

واقعیت این است که با توجه به پیچیدگی‌های فنی این محصولات، دیگر مانند گذشته نمی‌توان به هر تعمیرگاهی که در مسیر ما قرار دهد مراجعه کنیم و انتظار داشته باشیم که خدمات فنی و سرویس‌های تخصصی این محصولات را آن طور که شایسته و لازم است به ما ارائه کنند.

تخصصی شدن تعمیر محصولات برند‌های مختلف و شرکت‌های تولید کننده، هم به نفع مصرف کنندگان است و هم باعث شده است این محصولات بتوانند با حداکثر کارایی و بهره وری در خدمت مصرف کنندگان و شهروندان باشند. 

محصولات روز دنیا نیازمند تجهیزات و تخصص روز جهانی است

هر قدر که به کیفیت و پیچیدگی و آپشن‌های محصولات تولیدی برندهایی مانند رنو اضافه می‌شود، تعمیرگاه‌های تخصصی هم مجبورند با افزایش دانش، مهارت، تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا، خود را با شرایط پیچیده این محصولات همسو کرده و توان خود را به روز رسانی کنند. مخصوصا که محصولات متنوع رنو با توجه به کلاس‌های بالای جهانی، نیازمند دانش تخصصی خاصی است که تعمیرکاران سنتی و تجربی نمی‌توانند این دانش و تخصص را در اختیار مالکان این خودروها قرار دهند. 

خوشبختانه تعمیرگاه‌های تخصصی رنو در کشور ما توانسته اند این نیاز عمومی را برطرف کرده و خدمات دست اول را همسو با استانداردهای جهانی و مطابق معیارهای شرکت تولید کننده به کاربران ایرانی عرضه کنند. 

این پیشرفت در زمینه تعمیرات و سرویس‌های تخصصی محصولات رنو در ایران توانسته است اطمینان مالکان خودروهای این خودروساز طراز اول جهانی را در زمینه عیب یابی و برطرف کردن ایرادات فنی و عیوب احتمالی جلب کند. 

تعمیرگاه ایران رنو یک نمونه از تخصص گرایی در تعمیرات 

یکی از مجموعه‌هایی که در یکی - دو دهه گذشته توانسته است فعالیت قابل قبولی را در خصوص عرضه خدمات تخصصی تعمیر و نگهداری اتومبیل‌های رنو به شهروندان ارائه کند، تعمیرگاه تخصصی «ایران رنو» است که سیاست اصلی مدیران و مهندسین این مجموعه بر حداکثر تخصص گرایی و افزایش دانش فنی در خدمت مشتریان است. 

مشتری مداری اصل دیگر دو دهه فعالیت ایران رنو

تعمیرگاه ایران رنو با تکیه بر اصل مشتری مداری توانسته است در 15 سال سابقه فعالیت موثر خود در عرضه خدمات تخصصی محصولات رنو استاندارد ‌ترین خدمات تخصصی را برای تمام انواع محصولات این برند به ایرانیان عرضه کند که شامل تمام محصولات گروه رنو از جمله لاگونا، لتیتود، سفران، کولیوس، تالیسمان، اسکالا، فلوئنس، داستر، مگان، سیمبل، ساندرو استپ وی و ال نود است. برخی از این محصولات در شمار پرمصرف ‌ترین اتومبیل‌های فرانسوی در ایران و جهان هستند. 

چرا باید به ایران رنو، مرجع تخصصی تعمیرات محصولات رنو مراجعه کنیم؟‌

برای انتخاب و اطمینان به یک تیم تخصصی در زمینه تعمیرات اتومبیل‌های خاص معیارها و فاکتورهای متعددی وجود دارد که اگر هنگام مراجعه به یک تعمیرگاه به همه این‌ها توجه نشود ممکن است علاوه بر خسارت‌های مادی از نظر فردی و احساسی هم آسیب‌هایی به مالک یک اتومبیل گران قیمت و تخصصی وارد شود. 

در ادامه به برخی از فاکتورهایی که یک تعمیرگاه تخصصی (برای نمونه ایران رنو) باید داشته باشد اشاره می‌کنیم:‌

توان ارائه تعمیرات تخصصی یک برند و محصول

یکی از ویژگی‌های یک تعمیرگاه خوب تخصص گرایی و تمرکز بر محصولات یک برند خاص است. همان طور که در باره تعمیرگاه تخصصی ایران رنو شاهد هستیم، تعمیرگاه‌های تخصصی از قبول سرویس دهی به طیف گسترده ای اتومبیل‌ها و برندهای متفرقه خودداری می‌کنند. چرا که از قدیم گفته اند که «همه کاره هیچ کاره است». بنابراین تعمیرگاه‌هایی که به تمامی انواع اتومبیل‌ها و محصولات کارخانه‌های متعدد سرویس تعمیرات می‌دهند، در واقع تخصص را فدای کمیت کرده اند. 

خدمات دهنده ای با ویژگی‌های منحصر به فرد

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به خاطر این که به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه محصولات خاص برند رنو فعالیت می‌کند این توانایی و تخصص را دارد که بتواند به عنوان خدمات دهنده ای با ویژگی‌های منحصر به فرد، خدمات با کیفیتی را به دارندگان این محصولات ارائه کند. 

به روز رسانی مداوم دانش و مهارت مهندسین و کارکنان و اطلاع از تازه ‌ترین ویژگی‌های محصولات تولیدی یک برند خاص پشتوانه خدمات انحصاری و منحصر به فرد این مجموعه است. 

تعمیرگاه رنو که سعی می‌کند با کیفیت ترین خدمات تعمیر رنو را به مشتریان ارائه دهد، خدمات دهنده‌ای است که ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد زیادی دارد. برای مثال یک تعمیرگاه خدمات دهنده تخصصی باید سعی کند که از فناوری‌ ها و تجهیزات روز دنیا بهره ببرد تا بتواند به‌ خوبی در زمین عیب‌یابی و برطرف کردن ایرادات خودرو قدم بردارد. علاوه‌بر این موضوع، تعمیرگاه رنو باید با تجربه و متخصص باشد تا شانس موفقیت تعمیر خودروی شما بالا برود.

حداقل ریسک در شناسایی مشکل و برطرف کردن عیوب

بدیهی است که یک تعمیرگاه تخصصی محصولات پیشرفته رنو، در صورتی می‌تواند یک فرایند کامل را (از شناسایی مشکل تا حل عیوب و ارائه خدمات تعمیراتی 100 درصدی و قابل اعتماد به مشتریان) تضمین کند که تجربه و تخصص را به عنوان دو فاکتور مهم در خدمات خود مد نظر داشته باشد. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با مجموعه ای از این موارد توانسته است در طی 15 سال فعالیت حرفه ای خود به این مهم دست یابد. رضایت حداکثری مشتریان و وجود مشتریان وفاداری که از موضوع مشتری مداری این مجموعه نهایت استفاده را می‌برند حاکی از این مساله است. 

گارانتی تعمیر، موضوعی که نباید فراموش کرد

وقتی صحبت از سرویس‌های ادواری و تعمیرات تخصصی محصولات پیشرفته رنو به میان می‌آید، برخلاف تعمیرات متفرقه و عمومی که همه جا وجود دارد، مساله گارانتی تعمیر نکته ای است که مشتریان ایران رنو و مالکان اتومبیل‌های پیشرفته این خودروساز به آن اهمیت بسیاری می‌دهند. 

گارانتی تعمیر از شروع فرآیند شناسایی مشکل تا برطرف کردن آن و طی کردن کوتاه ‌ترین مسیر برای حصول نتیجه، خود را نشان می‌دهد. عدم نیاز به مراجعات مکرر به تعمیرگاه‌های متعدد برای شناسایی مشکل و پیدا کردن بهترین کادر تخصصی و فنی یک اتومبیل خاص، از دیگر خصوصیاتی است که مشتریان در مراجعه به ایران رنو آن را تجربه می کنند.

شبکه ارتباطی گسترده و قابل اطمینان

نکته دیگری که در یک روند تعمیرات تخصصی اتومبیل‌های حرفه ای رنو اهمیت دارد این است که مجموعه تعمیرگاهی مورد نظر باید مجموعه ای از شبکه ارتباطی و بستر‌های ارتباط گیری مناسب را در اختیار داشته باشد. این شبکه ارتباطی می‌تواند موارد زیر باشد که هنگام انتخاب تعمیرگاه حرفه ای رنو باید به آنها توجه کرد:‌ 

  1.  ارتباط با منابع اصلی و اورجینال دانش فنی از کارخانه و کشور سازنده برای افزایش توان تخصصی تعمیرکاران و مهندسین.
  2.  داشتن شبکه ارتباطی مناسب با همکاران فنی و کمک گرفتن از تکنسین‌های متخصص برای خدمت رسانی به هر اتومبیل و مدل خاص.
  3.  خدمات رسانی همه جانبه به یک اتومبیل؛ شامل بخش‌های مختلف؛ اعم از موتور، تعلیق، برق، سرویس‌های دوره ای و مانند آن. 

نکته پایانی و لزوم مراجعه به بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران

حقیقت این است که تجربه جهانی و داخلی مصرف کنندگان محصولات مدرن و پیشرفته رنو نشان می‌دهد که این اتومبیل‌ها که در انواع مختلف تولید و عرضه شده اند، از نظر کیفیت و کارآمدی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و به این خاطر محصولات پرطرفداری در بازارهای جهانی و بازار ایران هستند. اما به هر حال هر محصول تولید شده در طول استفاده ممکن است نیاز به تعمیرات و سرویس‌های مختلف داشته باشد.

به این خاطر، مراجعه به یک مجموعه تعمیرگاهی تخصصی مانند ایران رنو می‌تواند علاوه بر اطمینان از سلامت محصول، در استفاده‌های بعدی، طول عمر و عملکرد ماشین مورد استفاده ما را بسیار بالاتر ببرد. 

ارتباط با تعمیرگاه تخصصی ایران رنو

صاحبان انواع اتومبیل‌های ساخت رنو برای اطلاع از خدمات تخصصی و نحوه سرویس دهی تعمیرگاه ایران رنو می‌توانند به سایت این مجموعه تخصصی به عنوان بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری را درباره شرایط اتومبیل خود، خدمات تخصصی این مجموعه کسب کرده و همچنین به دانش فنی خود در زمینه محصول مورد استفاده خود بیفزایند. 

مدیریت مجموعه ایران رنو: جناب آقای مهندس حامد رضائی 09120996450

مرکز تخصصی تعمیرات رنو  در شرق تهران

https://renoir.ir/

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091209*****
[نمایش اطلاعات]