اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112057178121987
در دسترس نیست

نقدو بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lemp

کد: 140112057178121987

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از دلایل اصلی که اغلب افراد به خاطر آن اقدام به خرید ساعت هوشمند می‌کنند. در دسترس داشتن شبکه های اجتماعی است. در واقع با وجود این امکان شما کمتر نیازی به گوشی موبایل خود پیدا می‌کنید. خوب است بدانید که این ساعت به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی به عمل می‌آورد.

نقدو بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lemp
ساعت هوشمند مدل lemfo lemp

یکی از معضلات افرادی که علاقمند به استفاده از ساعت‌های هوشمند هستند، مدت زمان حفظ باطری آن‌ها است. طول عمر باطری با میزان امکاناتی که ساعت‌های هوشمند ارائه می‌کند ارتباط دارد.

ساعت هوشمند مدل lemfo lemp یکی از ساعت‌های محبوب این کمپانی است.لمفو کار تخصصی و جدی خود را از سال 2014 آغاز کرد. مجموعه در عرض گذشت 5 سال به جایگاه فعلی خود رسید.

می‌توان با اطمینان گفت همه افراد زمانی که ساعتی را خریداری می‌کنند، توقع زیبایی چشم نواز در عین کارایی مناسب را دارند.

لمفو، با طراحی ساعت هوشمند lemp این نیاز را برای کاربران فراهم آورده است. به نوعی می‌توان با جدیت گفت. با ارائه این مدل، هر نیازی که کاربران از ساعت‌های هوشمند دارند بر آورده می‌سازد.

با در نظر گرفتن توجه مصرف کنندگان به این ساعت، قصد داریم در این متن به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این کالا بپردازیم. تا در صورتی که قصد خرید آن را دارید با در دست داشتن اطلاعات کافی نسبت به این امر اقدام کنید.

 مشخصات ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو مدل lemp

برای این که بتوانید با دقت هرچه تمام تر به کل ویژگی‌های این ساعت هوشمند سیم کار خور دسترسی داشته باشید. در این متن جزء به جزء آن را  بررسی می‌کنیم . توضیحات کاملی به شما ارائه می‌کنیم.

در صورتی که پس از مطالعه متن همچنان در خصوص این ساعت و امکانات موجود در آن ابهامی برای شما وجود داشت. در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان مربوطه پاسخ مناسبی را به شما ارائه کنند.

صفحه نمایش ساعت هوشمند دوربین دار مدل lemfo lemp

ابعاد صفحه نمایش این ساعت هوشمند برابر با 1.6 اینچ است. این صفحه نمایش به صورت دایره ای تصاویر را به دید شما می‌رساند. وضوح تصویر آن هم بالا و تحسین بر انگیز است. این ابعاد از صفحه نمایش کاملا استاندارد است.

به طوری که نه آن قدر بزرگ است که روی دست شما سنگینی کند. نه آن قدر کوچک که جزئیات نوشته‌ها و تصاویر بر روی آن مشخص نشود.

طراحی تمام لمسی این صفحه به همراه دو دکمه، کاربری آن را بهبود بخشیده است. به این صورت که اگر زمانی قصد انجام کاری را داشتید. اما نمی‌خواستید که با تاچ صفحه نمایش ساعت آن کار را انجام دهید، با استفاده از این دو دکمه نیاز شما بر طرف خواهد شد.

قابلیت ضدآب ساعت هوشمند ورزشی مدل lemfo lemp

ساعت هوشمند مدل lemfo lemp دارای ip68 است. برای این که بدانید آی پی 68 بودن ساعت به چه معناست، توضیح کوتاهی در این خصوص به شما ارائه می‌کنیم. خود عبارت ip به معنای محافظت در برابر نفوذ است. اعدادی که پس از این عبارت قرار می‌گیرند میزان مقاومت دستگاه را در برابر ذرات جامد یا مایع به دستگاه را نشان می‌دهد.

عدد اول بین 0 تا 6 است. این مقدار میزان محافظت از اجزای داخلی دستگاه از گرد و غبار و ذرات جامد خارجی را نشان می‌دهد. در ساعت lemp از کمپانی lemfo این پارامتر به صورت حداکثری وجود دارد و می‌توان به جدیت گفت که هیچ گرد و غباری به دستگاه وارد نمی‌شود.

عدد دوم بین 0 تا 8 است. مقدار این پارامتر مقاومت و محافظت از دستگاه در برابر آب را نشان می‌دهد. البته لازم به ذکر است که کمیسیونی که این کمیت را تعریف کرده است، تاکید بر این دارد که گواهی ارائه شده در خصوص آب، تنها و فقط در خصوص همین مایع صادق است. به این معنا که دستگاه ممکن است در مایعات دیگر دچار نفوذ و آسیب شود.

ساعتی که در حال بررسی مشخصات آن هستیم حداکثر این پارامتر را دارد. این امر نشان دهنده مقاومت دستگاه در برابر غوطه وری در آب به صورت دائمی است. یعنی اگر ساعت به دست، ساعت‌ها هم زیر آب بمانید، هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

بند ساعت هوشمند اندرویدی lemp

بند این ساعت در هنگام تحویل چرمی است. در صورتی که دوست داشته باشید آن را تعویض کنید مانعی وجود ندارد. در بازار ایران انواع و رنگ‌های مختلفی از بند این ساعت هوشمند موجود است.

پس می‌توانید با توجه به سلایق و علایق خود نسبت به انتخاب رنگ و شکل بند ساعت هوشمندتان اقدام کنید. البته که اگر بخواهید از بند چرمی فابریک ساعت هم استفاده کنید سالیان سال بدون ایجاد هیچ گونه اختلال یا پوسته پوسته شدن برای شما کار می‌کند.

جنس قاب اسمارت واچ lemo lemp

قاب و به نوعی صفحه اصلی ساعت هوشمند در پوششی از جنس پلاستیک ABS طراحی شده است. انتخاب این متریال برای ساخت علل مختلفی دارد. به عنوان مثال استفاده از پلاستیک ای بی اس در این ساعت به دو منظور حفظ استحکام و همچنین ضد آب بودن ساعت در عین داشتن ظاهر لوکسش است.

معرفی آپشن‌ها و امکانات ساعت هوشمند مدل lemfo lemp

ساعت هوشمند تولید شده توسط این کمپانی چینی که غالبا هم محصولات خود را به امریکا و اروپا صادر می‌کند، دارای آپشن‌های متعددی است. این آپشن‌ها تقریبا امکان انجام هر کاری را به کاربر می‌دهد. به گونه ای که انگار گوشی موبایلی را همانند ساعت به دست خود بسته است. در ادامه به بررسی این امکانات می‌پردازیم:

قابلیت نصب سیم کارت ساعت هوشمند مدل lemfo lemp

این ساعت هوشمند دارای یک درگاه ورودی برای سیم کارت است. ابعاد این درگاه برای جاگذاری سیم کارت میکرو طراحی شده.

لازم به ذکر است که ساعت هوشمند مدل lemfo lemp در این مدل، قابلیت پشتیبانی از تمامی اوپراتورهای سیم کارت در ایران را دارد. پس از این بابت خیال شما راحت خواهد بود که هر سیم کارتی در ابعاد میکرو در این ساعت هوشمند قابل استفاده است.

لازم به ذکر است از آن جایی که دستگاه قابلیت قرار گیری سیم کارت دارد، قابل درک است که اتصال به اینترنت هم در آن امکان پذیر است. این ساعت هوشمند ساخت چین قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را دارد و تا اینترنت 4 G پشتیبانی می‌کند.

جی پی اس ساعت هوشمند lemfo

یکی از قابلیت‌هایی که سبب محبوبیت هرچه بیشتر این ساعت شده است، وجود جی پی اس بر روی آن است. این آپشن به کمک کلیه برنامه‌های مربوط به نویگیشن یا مسیر یابی آمده است. در واقع امکان نصب برنامه‌های مسیر یابی با وجود جی پی اس میسر شده است.

به لطف وجود این تراشه بر روی ساعت هوشمند سیم کارت خوری که در دستتان دارید به راحتی می‌توانید طیف گسترده ای از کارها را انجام دهید. مواردی مثل ترافیک مسیر، میزان فاصله از مبدا تا مقصد، پیدا کردن مکان‌های دلخواه و مواردی این چنینی از نمونه‌های مزایای این تراشه است.

وای فای

از آن جایی که این ساعت دوربین دار اندرویدی لمفو لم پی درگاه ورود سیم کارت دارد. بدیهی است که به اینترنت دیتا هم متصل می‌شود. اما در بسیاری موارد ممکن است که سیم کارت بر روی ساعت موجود نباشد.

یا این که شرایط استفاده از اینترنت دیتا به هر دلیلی برای شما میسر نباشد. در این هنگام ساعت هوشمند  lemfo  با استفاده از قابلیت اتصال به وای فای به کمک شما می‌آید. ساعت هوشمند شما با اتصال به اینترنت وای فای خیال شما را از بابت متصل شدن به اینترنت آسوده می‌کند.

دارای دو دوربین با کیفیت HD

ساعت هوشمند مدل lemfo lemp دارای دو دوربین  با کیفیت است. یکی از این دوربین ها در کنار و دیگری در جلو ساعت قرار داده شده است. با استفاده از دوربین جلویی آن به راحتی می‌توانید بدون در دست گرفتن گوشی موبایل یا دوربین خود عکس سلفی بگیرید.

لازم به ذکر است که دوربین کناری این ساعت هوشمند اندرویدی برای ضبط تصاویری که از رو به روی شما قابل رویت هستند بسیار مناسب است. نکته جالب توجهی که در خصوص هر دو این دوربین‌ها وجود دارد، این است که ویدیو‌های ضبط شده به صورت دیفالت اسپلایز می‌شوند.

علت این امر مشخص است. ساعت به دست شما بسته شده و لرزشی ندارد. پس تصاویر با کمترین میزان نوسان ضبط می‌شوند.

این دوربین هم قابلیت فیلم برداری و هم عکس برداری را دارد. دوربین جلو لمفو 7 مگاپیکسل و دوربین کنار آن 5 مگاپیکسل است. در ادامه به بررسی کیفیت و ویژگی‌های فیلم برداری و عکس برداری این محصول می‌پردازی

فیلم برداری و پخش فیلم ساعت هوشمند مدل lemp

دوربین 7 مگاپیکسلی این ساعت چینی، قابلیت فیلم برداری با کیفیت است. لازم به ذکر است این محصول توانایی پخش فیلم‌های گرفته شده را هم دارد.

پس می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به خارج کردن گوشی موبایلتان از سوژه‌های دلخواه فیلم بگیرید و در همان لحظه کیفیت و محتوای آن را بر روی ساعت خود چک کنید. به علاوه با وجود این دوربین، در کنار سیم کارت خور بودن کالا، امکان برقرار تماس تصویری هم میسر است.

قابلیت عکاسی ساعت هوشمند lemfo lemp

هر دو دوبین‌ها، هم دوربین جلویی و هم کناری قابلیت عکس برداری را دارند. پس با این حساب این امکان برای شما وجود دارد که در زوایای مختلف از سوژه عکس برداری کنید. همچنین در لحظه کیفیت آن را در صفحه ساعت بررسی کنید. تا اگر ایرادی در عکس‌ها و تصاویر ضبط شده بود.همان وقع اصلاح کنید.

نصب شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن های دلخواه

یکی از دلایل اصلی که اغلب افراد به خاطر آن اقدام به خرید ساعت هوشمند می‌کنند. در دسترس داشتن شبکه های اجتماعی است. در واقع با وجود این امکان شما کمتر نیازی به گوشی موبایل خود پیدا می‌کنید.

خوب است بدانید که این ساعت به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی به عمل می‌آورد. به همین دلیل هم شما می‌توانید پیام‌های دریافت شده در شبکه‌های اجتماعی خود را ببنید.

ساعت هوشمند مدل lemfo lemp قابلیت نصب انواع اپلیکشن‌های تایید شده در گوگل پلی را دارد و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را دانلود کنید و از استفاده آن‌ها لذت ببرید.

نکته متمایز کننده ساعت هوشمند lemfo lemp این است که در هنگامی که به چک کردن نوتیفیکشن‌ها و اعلان‌های دریافت شده از شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های موجود در ساعت می‌ردازید. امکان پاسخ دادن به آن‌]ا و ارسال پیام از روی ساعت هم برای شما وجود دارد.

برخی از اپلیکیشن‌هایی که قابلیت نصب بر روی این ساعت را دارند، عبارتند از:

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
  • فیس بوک
  • لینکدین
  • توییتر
  • پینترست
  • واتس آپ

گوگل مپ ساعت هوشمند مدل lemfo lemp

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم. جی پی اس بر روی این ساعت قرار دارد. از این روی امکان استفاده از گوگل مپ نیز فراهم گشته. زمانی که امکان دسترسی شما به گوگل مپ از طریق ساعتی که در دستتان دارید میسر باشد، می‌توانید به سرعت به مسیر تمامی مکان‌هایی که قصد رفتن به آن را دارید، دست پیدا کنید.

همچنین اگر با خودرو مسیر یابی میکنید خیابان‌هایی که در آن‌ها ترافیک است را هم به شما نشان می‌دهد.

ضبط صدا ساعت هوشمند lemfo lemp

Voice recorder یا ضبط کننده صدا در ساعت هوشمند مدل lemfo lemp با زدن چند کلید شروع به ضبط صدای اطراف می‌کند. وض‌وح صدایی ‌که ضبط می‌کند وقعا حیرت انگیز است و حتی اگر خبرنگار باشید به جای ریکوردر ممکن است قابل استفاده باشد.

این آپشن به شما اجازه می‌دهد که هرجا که هستید. هر زمان که احساس می‌کنید ضبط کردن صدای محیط بعدها به درد شما خواهد خورد.با ساعت روی دستتان این کار را انجام دهید.

قابل اتصال به دو دستگاه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد. که گوشی موبایلی که برای کار از آن استفاده می‌کنید. با گوشی موبایلی که برای استفاده شخصی از آن استفاده می‌کنید، متفاوت باشد. اما زمانی که بخواهید با ساعت هوشمندتان آن‌ها را ست کنید تا پیام‌ها و تماس‌های هر دو بر روی آن‌ نمایش داده شود. ساعت تنها یکی از آن‌ها را بپذیرد.

یکی از ویژگی‌هایی که سبب تمایز این دستگاه از سایر ساعت‌های هوشمند می‌شود، این است که در آن امکان اتصال یک ساعت به دو دستگاه وجود دارد. به این معنا که اگر شما دو گوشی تلفن همراه دارید، می‌توانید این ساعت را با هر دو آن‌ها ست کنید و به راحتی استفاده کنید.

سیستم عامل اندروید ساعت هوشمند مدل lemfo lemp

یکی از پر طرفدار ترین و ساده ترین سیستم عامل‌هایی که امروزه از آن استفاده می‌شود، اندروید است. از سری ویژگی‌های مثبت این سیستم عامل می‌توان به مواردی مثل، دانلود آسان اپلیکیشن‌ها، تنوع بیشتر برنامه‌ها و امنیت اطلاعات در آن اشاره کرد.

البته با این که سیستم عامل این ساعت هوشمند اندرویدی است، و اندروید آن هم 9.1 است، اما قابلیت سازگاری و اتصال به سیستم عامل IOS هم دارا است.

پس با در نظر گرفتن این موضوع در می‌یابیم که شما چه گوشی موبایل اندرویدی داشته باشید چه آیفون، می‌توانید به آسانی با ساعتتان ست کنید.

ساعت هوشمند دارای رزولوشن قوی

ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل lemfo lemp با صفحه نمایشی که رزولیشنی برابر با 400 در 400 پیکسل است، تصویری با کیفیت به شما ارائه می‌کند. این تصویر دارای کیفیت بالا و طیف بسیار گسترده ای از رنگ‌ها است. همچنین بدون هیچ گونه لرزش یا نوسان به تصویر را نشان می‌دهد.

این امر در بررسی تصاویری که با استفاده از دوربین‌های این ساعت ضبط کرده اید بسیار موثر است. زیرا که میزان کیفیت دوربین را به بیننده نشان می‌دهد.

قابلیت انتقال مالکیت در شبکه همتا 

از آن‌جایی این ساعت جزو دستگاه‌های سیم کارت خور به شمار می‌آید. قبل از این که شروع به استفاده از آن کنید، باید ساعت هوشمند سیم کارت خور خود را در سامانه همتا ثبت کنید.

به طور کلی تمامی دستگاه‌هایی که دارای IMEI هستند، قبل از این که مورد استفاده قرار بگیرند، حتما باید ریجستر شوند. این دستگاه رجیستر شده.در ضمن امتیاز آن در شبکه همتا مخابرات قابل انتقال تعریف شده.

برای مشاهده جزئیات مربوط به ریجستر شدن ساعت هوشمند می‌توانید کد دستوری *7777# مرحله به مرحله چک کنید و از ریجسترشده بودن ساعت اطمینان حاصل کنید.

دارای حافظه داخلی  64 گیگ ساعت هوشمند lemp

تا به این جای مطلب مواردی از آپشن‌های این ساعت هوشمند را مورد بررسی قرار دادیم. از جمله آپشن‌هایی که مورد تحلیل قرار گرفت امکان ضبط صدا و ثبت عکس و فیلم بود. برای این که این امکانات قابل استفاده باشد حتما باید حافظه داخلی ای برای ساعت در نظر گرفت. این کمپانی برای این امر نیز تدبیری در نظر گرفته.

ساعت هوشمند lemfo مدل  lemp  تا 64 گیگابایت امکان ذخیره اطلاعات برروی ساعت میسر است. به مصرف کننده اجازه می‌دهد. با توجه به نیازش حافظه داخلی در دسترس داشته باشد. البته توجه داشته باشید که حافظه داخلی محصول در قیمت ساعت هوشمند سیم کارت خور شما موثر است.

دارای سنسور ضربان قلب و فشار خون و ورزش های 9 گانه

بسیاری از افراد ممکن است طی هفته چندین بار برای اندازه گیری میزان فشار خون و یا مقدار ضربان قلب به درمانگاه مراجعه می‌کنند. یا هم این که علاقه دارند در انجام فعالیت‌های مختلف میزان ضربان قلب خود را بدانند.

ساعت هوشمند مدل  lemfo lemp امکان اندازه گیری ضربان قلب و فشار خون را برای شما فراهم کرده است. تا بدون نیاز به مراجعه به هیچ مکانی در هر جا که هستید ضربان قلب و فشار خون خود ر به طور دقیق اندازه گیری کنید.

در ضمن در این ساعت هوشمند امکان اندازه گیری میزان کالری در انجام 9 ورزش را هم برای شما مقدور کرده اند.

از ورزش‌هایی که می‌توانید با این دستگاه میزان کالری مصرفی خود را محاسبه کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیاده روی
  • دوچرخه سواری
  • تردمیل و ورزش‌های هوازی
  • شنا

قابلیت نصب بلوتوث هندزفری جهت مکالمه و تماس

این ساعت درگاه ورودی سیم کارت دارد. پس بدیهی است که قطعا قابلیت انجام مکالمه با استفاده از ساعت وجود دارد. اما لمفو یک گام فراتر رفته است. بلوتوث نسخه 4 امکان استفاده از هندزفری بلوتوثی و اتصال آن به ساعت را میسر کرده. تا به راحتی مکالمه کنید.

علاوه بر این، ساعت شما امکان کنترل پخش موزیک هم دارد. از این طریق با اتصال به بلوتوث می‌توانید بدون گوشی موبایل موزیکی که قصد شنیدن آن را دارید. انتخاب کنید و با هندزفری بلوتوثی گوش کنید.

دارای باطری قوی ساعت هوشمند مدل lemfo lemp

یکی از معضلات افرادی که علاقمند به استفاده از ساعت‌های هوشمند هستند، مدت زمان حفظ باطری آن‌ها است. طول عمر باطری با میزان امکاناتی که ساعت‌های هوشمند ارائه می‌کند ارتباط دارد. البته آمپر باطری هم نقشی تاثیر گذار دارد. هرچه میزان آمپر باطری دستگاه بیشتر باشد، دیرتر باطری خالی می‌شود.  باطری 1050 میلی آمپری ساعت هوشمند دوربین دار مدل lemfo lemp  حجم استانداردی از باطری است که برای مدت قابل توجهی برای شما کار می‌کند.

باطری این ساعت دارای کیفیت بسیاری بالایی است. لازم به ذکر است که با یک بار شارژ کردن lemfo lemp شما می‌توانید حداکثر تا 2 روز از آن استفاده کنید.

دارای قفل صفحه با چهره شخص ساعت هوشمند lemfo

از آن جایی که ساعت هوشمند دوربین دار مدل lemfo lemp  دارای قابلیت‌های مختلفی است و به اطلاعات موجود در گوشی موبایل شما دسترسی دارد لازم است که دارای امنیت کافی باشد.

به همین منظور این کمپانی امکان قفل صفحه با چهره را برای این ساعت هوشمند اندرویدی فراهم کرده است. تا از اطلاعات موجود در ساعت حفاظت کافی به عمل آید.

چرا ساعت هوشمند lemfo   انتخابی هوشمندانه است؟

در سال‌ها اخیر میزان استفاده از ساعت هوشمند افزایش چشمگیری داشته است. این ساعت‌ها برای افرادی که مشغله زیادی دارند کاربرد زیادی دارد. به عنوان بارز ترین موارد از بین این علل می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

کنترل میزان انرژی مصرفی و محافظت از سلامتی

ساعت لمفو در مدل LEMP دارای  گام شمار است. همچنین کالری شماری دقیقی برای 9 رشته ورزشی دارد. پس می‌توان گفت این ساعت نیاز افرادی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند را بر طرف می‌سازد. لازم به ذکر است دقت اندازه گیری و محاسبه در این ساعت بسیار دقیق است و می‌توان کاملا به آن استناد کرد.

کمبود وقت در کنترل پیام‌ها و اعلان‌ها

با در نظرگرفتن حجم کاری که بیشتر افراد در طول روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. نداشتن وقت کافی قابل درک است. به خصوص برای چک کردن پیام و پاسخ به آن‌ها.

این ساعت سیم کارت خور پشتیبانی کاملی از زبان‌های مختلف از جمله فارسی دارد. در واقع مدل لمپ از سری ساعت‌های این کمپانی، به شما امکان چک کردن پیام‌ها را می‌دهد. همچنین می‌توانید با ساعت به آن‌ها پاسخ دهید.

به همین ترتیب در زمان مصرفی برای این امر صرفه جویی می‌کنید. به علاوه بدون استفاده از تلفن همراه قادر به چک کردن اعلان‌هایتان هستید.

وجود جی پی اس و امکان مسیر یابی از روی ساعت هوشمند مدل lemfo lemp

بسیاری از کوهنوردان یا افرادی که به پیاده روی‌های طولانی علاقه دارند قطعا و حتما نیاز مبرمی به این سری از ساعت‌های هوشمند پیدا می‌کنند.

علت آن هم راحتی بیشتر جیپی اس مچی است. با استفاده از ساعت‌های لمفو سری لمپ شما به راحتی با با یک ساعت به راه خود را پیدا می‌کنید. در واقع نقشه راه را در اهتیار شما می‌گذارد.

باطری با ماندگاری دو روز

زمانی که ساعت را به صورت کامل شارژ می‌کنید. تقریبا 2 روز برای شما کار می‌کند. این امر برای طبیعت گردی و یا افرادی که مشغله زیادی دارند بسیار مهم و کاربردی است. به غیر از این موارد، افزایش میزان سرقت موبایل هم از دیگر دلایل خرید ساعت‌های هوشمند است.

با این حساب ساعت هوشمند مدل lemfo lemp  انتخابی هوشمندانه برای شما خواهد بود. که می‌توانید از همین وبسایت سفارش خود را ثبت کنید. سپس در کوتاه ترین زمان ممکن کالای مورد نظر خود را دریافت کنید.

معرفی شعب رسمی ساعت هوشمند LEMFO در ایران

فروش محصولات کمپانی LEMFO در ایران فقط از طریق شعبات رسمی نمایندگی LEMFO امکان پذیر می باشد. ما در صدد آن هستیم که به زودی شعبات فروش خود را در سراسر ایران افزایش بدهیم. تمام سیاست و هدف ما این است که شما مشتریان گرامی بتوانید به راحتی به محصولات ما دسترسی داشته باشید.

شعبات زیر در حال حاضر در شهر تهران آماده فروش محصولات و ارایه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند.

  • بازرگانی صدرا به آدرس اینترنتی www.watchfone.co
  • فروشگاه ساعت هوشمند اسمارت واچ ایران به آدرس اینترنتی www.smartwatchiran.com
  • فروشگاه ساعت هوشمند گلدن اسمارت واچ به آدرس اینترنتی www.goldensmartwatch.co
  • فروشگاه ساعت هوشمند اسمارت شاپ به آدرس اینترنتی www.smartshopp.ir

شما می توانید جهت هر گونه کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت تنها نمایندگی رسمی انحصاری لمفو در ایران از وب سایت www.lemfo.co بازدید نمائید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند LEMFO

فروش انواع ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار برند lemfo باقابلیت رجیستری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]