اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112067178814782
در دسترس نیست

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تصویری تیام TIAM

دستگاه حضور و غیاب چهره تیام TIAM

کد: 140112067178814782

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تیام با شناسایی ماسک، مجهز به دوربین دوگانه قدرتمند سونی با قابلیت ثبت 5 هزار چهره و اثر انگشت و 15 هزار کارت مجهز به صفحه نمایش "5 لمسی 1280*720

دستگاه حضور و غیاب چهره تیام TIAM
دستگاه حضور و غیاب چهره تیام TIAM

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشحیص چهره | تصویری با ارزان ترین قیمت

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد چهره ای تیام با سیستم عامل لینوکس و ظرفیت ذخیره سازی 5 هزار چهره، 5 هزار اثر انگشت، 15 هزار کارت و ثبت 500 هزار رکورد تردد می باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تیام که از سری دستگاه های دستگاه حضور و غیاب بیومتریک ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر تشخیص چهره با ماسک، شناسایی 5 کاربر بصورت همزمان را ارائه کند تا این خدمت تازه از ثبت کارتزنی بیومتریک بدون تماس را برای مصرف کنندگان فراهم نماید.

دستگاه حضور و غیاب تصویری تیام دارای محاسنی اعم از فاصله تشخیص چهره از 0.8 متر تا 2.5 متر است که این شناسایی تنها در 0.2 ثانیه با استفاده از نور مادون قرمز و نور سفید بصورت خودکار انجام می شود و داشتن این ویژگی سبب محبوبیت گسترده آن در بین خریداران شده است. 

در طراحی دستگاه حضور و غیاب Tiam از دوربین دوگانه سونی Sony جهت جلوگیری از جعل و مشکلات تقلب با عکس یا تلفن همراه استفاده شده است. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تیام دارای الگوریتم تشخیص چهره پویا (Dynamic 1:N) بر اساس جریان ویدیو با دقت 99 درصد و قابلیت تشخیص چهره بافت زنده صورت می باشد. 

از پورت های ارتباطی دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت تیام می توان به TCP/IP ، Wiegand In / Out ، USB 2 و وایفای اختیاری اشاره نمود.

جهت مشاهده محصولات بیشتر و جدیدترین دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره، چشمی و اثر انگشت با مناسب ترین قیمت ها به وب سایت پالیزافزار مراجعه نمایید.

در کنار شما بودن افتخار ماست.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پالیزافزار

پالیزافزار با بیش از 20 سال سابقه در تولید انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، تشخیص چهره، کارتی، سیستم کنترل تردد، گیت کنترل تردد و نرم افزار حضور و غیاب تحت وب و ویندوز ***** بیش از 40 نماینده فعال در سراسر کشور ***** نماینده انحصاری برند Virdi از کره جنوبی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید