اطلاعات تماس
  • 021222*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112067179922363
در دسترس نیست

خلاص شدن از چربی گونه ها با تخلیه بوکال فت

تخلیه بوکال فت

کد: 140112067179922363

، (اخبار رسمی): چربی بوکال، یک توده چربی است که در ناحیه توخالی بین عضله بوکسیاناتور و سایر عضلات سطحی صورت قرار دارد. اندازه چربی برای هر فرد متفاوت است، و چربی بوکال در هر دو گونه ممکن است اندازه های مختلف داشته باشد. جراحی بوکال فت یا تخلیه چربی دهانی، یک عمل ساده و سرپایی است.

تخلیه بوکال فت
تخلیه بوکال فت

جراحی بوکال فت یک روش کاملا ساده اما جدید است که باعث کاهش یا حذف چربی های اطراف لب و لپ‌ها می شود‌. این روش طی یک عمل جراحی ساده در مطب تحت نظر پزشک متخصص انجام خواهد شد.

در افرادی با صورت گردی و یا دچار اضافه وزن که از فرم چاق صورت خود راضی ناراضی هستند؛ جراحی برداشتن چربی های گونه یک روش عالی برای خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته صورت است. تخلیه چربی بوکال یا همان تخلیه بوکال فت بهترین روش برای رهایی از شر این چربی ها خواهد بود. این عمل جراحی نسبتاً سریع و ساده است که با بی حسی موضعی انجام می شود و جای زخم خارجی ندارد.

تخلیه بوکال فت چیست؟

تخلیه بوکال فت یک روش کاملا ساده اما جدید است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته ای باعث کاهش یا حذف چربی های اطراف لب و لپ‌ها می شود‌. این روش طی یک عمل جراحی ساده در مطب تحت نظر پزشک متخصص انجام خواهد شد و  در کاهش چربی اطراف لب تاثیر بسیار زیادی دارد.

روش بوکال و جراحی آن با یک برش کوچک در قسمت داخلی گونه انجام خواهد شد که زمان زیادی نمی برد. درواقع با برش قسمت داخلی کناره های لب شما، توده چربی اطراف لب را تا حد امکان خارج می کنند. البته میزان استخراج چربی در هر فردی با دیگری کاملا متفاوت است و این مقدار چربی خارج شده به میزان چربی موجود در اطراف لب های آنان بستگی دارد. اما این افراد تحت تاثیر دلایل مختلفی، چربی در ناحیه گونه ها و اطراف لب های آن ها جمع شده است‌ که در بسیاری به دلیل استفاده از رژیم های غذایی غلط و نامناسب می باشد.
کاندیدای مناسب تخلیه بوکال فت

- افراد دارای صورت های گرد 
- افرادی که زاویه فک و صورت آن ها با چربی پر شده است. 
- افرادی که استخوان فک و گونه ی آن ها قبل مشاهده نیست. 
- آقایونی که متقاضی خط فک مربعی شکل هستند. 
- افرادی که دارای بیماری های زمینه ای و بیماری ارثی نیستند. 
- افرادی که دارای چربی های صورت بیشتر از استانداردهای زیبایی هستند. 
- افرادی که مبتلا به آتروفی نیمه فاسیال پیش رونده نیستند. 

نحوه انجام تخلیه بوکال فت

تخلیه بوکال فت با ایجاد برشی کوچک در قسمت داخلی دهان برای خارج کردن چربی از طریق لوله های  کوچک و ظریف وارد شده در دهان، آغاز میشود. هدف کلی از انجام عمل برداشت چربی صورت، بافت چربی اضافی از داخل دهان، نمایان نمودن برجستگی بیشتر گونه ها و زاویه سازی فک است که با گود کردن لپ ایجاد میشود.

بخیه هایی که در این جراحی مورد استفاده قرار میگیرند معمولا به صورت جذبی هستند و نیازی به کشیده شدن ندارند. و افراد به طور معمول در همان روز مرخص خواهند شد.

نکات مراقبتی بعد از تخلیه بوکال فت
از مراقبت های بعد از تخلیه بوکال فت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- مصرف مسکن های تجویز شده توسط پزشک برای کاهش درد 
- پرهیز از انجام فعالیت های سنگین ورزشی و هر گونه فعالیتی که منجر به وارد شدن ضربه به ناحیه جراحی می شود تا زمان بهبودی کامل 
- پرهیز از مصرف مشروبات الکلی 
- خودداری از دست زدن به ناحیه عمل شده و بخیه ها حتی خودداری از لمس آن ها با زبان 
- پرهیز از استعمال دخانیات به مدت ۱۴ روز پس از عمل 


جهت دریافت مشاوره از دکتر کیوان خوشخو با شماره های 02122263900-09192833900 تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021222*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی