اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۰۳*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112077181618804
در دسترس نیست

فروش انواع درب برقی شیشه ای در اصفهان

کد: 140112077181618804

، (اخبار رسمی): کوبه در شرکت فعال در زمینه فروش انواع درب برقی شیشه ای در اصفهان - درب شیشه ای برقی نوعی درب اتوماتیک است که از شیشه ساخته شده و با موتور برق کار می کند

فروش انواع درب برقی شیشه ای در اصفهان
درب برقی شیشه ای در اصفهان

گروه فنی مهندسی کوبه دُر ارائه ی راهکار متنوع و مناسب برای انواع درب های اتوماتیک ، درب ریلی پارکینگ ،کرکره اتوماتیک ،کرکره شفاف ،کرکره امنیتی رول گیتر ، جک پارکینگی و انواع دربهای صنعتی می باشد.

درب برقی شیشه ای

درب شیشه ای برقی نوعی درب اتوماتیک است که از شیشه ساخته شده و با موتور برق کار می کند. می‌توان از آن برای کنترل دسترسی به یک ساختمان یا اتاق استفاده کرد و می‌توان آن را طوری برنامه‌ریزی کرد که در زمان‌های خاص یا در پاسخ به محرک‌های خاصی باز و بسته شود. درب های شیشه ای برقی اغلب در محیط های تجاری مانند ساختمان های اداری، فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها استفاده می شوند.

درب برقی شیشه ای یکی از از انواع درب اتوماتیک است که برای تردد بهتر افراد در مکان های عمومی و پر تردد مانند بانک ها فروشگاه ها و حتی مچتمع های مسکونی و تجاری و همچنین برای جلوگیری از ورود گرد خاک و حفظ تعادل محیط داخل ساختمان و همچنین عدم اتلاف انرژی چه در زمستان و چه در تابستان برای جلوگیری از سر صدای محیط بیرون به داخل ساختمان می گیرد.

درب شیشه ای (auto glass door) درب های اتوماتیکی هستند برای مدرنیزه کردن و بالابردن بهره وری ساختمان های متعدد به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه پیشنهاد می شود. این نوع درب ها به علت ظاهر زیبا و طول عمر بالا بیشترین مشتری را به خود اختصاص می دهد.
از درب اتوماتیک شیشه ای برای قسمت ورودی بانک ها، مراکز خرید، مراکز اداری و بیمارستانها استفاده می شود که مهمترین علت آن، سهولت دررفت و آمد افراد می باشد.

مهمترین نکات در زمان خرید درب برقی شیشه ای چیست؟  

1. فضایی که درب در آن نصب خواهد شد را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که درب خریداری شده از اندازه درستی برخوردار است.

2. نوع شیشه ای را که برای درب خود می خواهید در نظر بگیرید. شیشه سکوریت یک انتخاب محبوب است زیرا محکم و مقاوم در برابر شکستگی است.

3. به دنبال درب هایی با ویژگی های ایمنی مانند مکانیزم معکوس خودکار باشید که اگر مانعی در مسیر خود احساس کند، درب را متوقف و معکوس می کند.

4. رتبه بندی های بهره وری انرژی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درب شیشه ای برقی شما به راحتی خانه شما و کاهش هزینه های انرژی کمک می کند.

5. به دنبال گارانتی سازنده باشید تا در صورت بروز هرگونه مشکل در درب یا اجزای آن، از سرمایه خود محافظت کنید.

مهم‌ترین فعالیت‌ها و خدمات گروه فنی مهندسی کوبه دُر ارائه ی راهکار متنوع و مناسب برای انواع درب های اتوماتیک ، درب سکشنال (زیر سقفی) ،راهبند ، درب ریلی پارکینگ ،کرکره اتوماتیک ،کرکره شفاف ،کرکره امنیتی رول گیتر ، کرکره پنجره ، جک پارکینگی و انواع دربهای صنعتی می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۰۳*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان