اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112077182122328
در دسترس نیست

آشنایی با تفاوت های جکوزی خانگی و وان آب گرم می تواند در انتخاب بهتر مفید باشد

جکوزی خانگی یا وان آب گرم؟ کدام بهتر است؟

کد: 140112077182122328

، ساری , (اخبار رسمی): تصور بسیاری از افراد این گونه است که جکوزی خانگی و وان آب گرم یکسان هستند. اما این دو تفاوت های بسیاری دارند. اگر قصد خرید هر کدام از آن ها را دارید، بهتر است که به طور کامل معایب و مزیت های هر کدام را بدانید. یک جکوزی خانگی اگر به شکل دست انتخاب شود می تواند لذت فوق العاده ای را برای شما فراهم کند.

جکوزی خانگی یا وان آب گرم؟ کدام بهتر است؟
استخر خانگی تولید شرکت آبی سازه

جکوزی خانگی برای داشتن آرامش و مصارف درمانی بسیار کاربرد دارد. در مکان‌های مسکونی، جکوزی های توکار اغلب به یک استخر داخل زمین متصل می‌شوند.

در صورتی که به دنبال ایجاد یک فضای استراحت در داخل منزل و یا حیاط خانه هستید، قبل از خرید و نصب وان آب گرم یا جکوزی خانگی باید چند نکته را در نظر داشته باشید. خرید یک وان آب گرم یا جکوزی نسبت به خرید استخر کار راحت تری می باشد، با این وجود کار خیلی آسانی هم نیست.

قبل از هر چیز باید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • وان آب گرم بهتر است یا  جکوزی؟
  •  طرح ثابت یا قابل حمل ؟
  • توکار باشد یا روکار؟
  • محدودیت ها کدامند؟

تفاوت بین جکوزی و وان آب گرم چیست؟
خیلی از افراد شاید چندان تفاوتی در آن ها احساس نکنند. مهمترین وجه تمایز آن ها را در شیوه نصب و تولید می توان در نظر گرفت. جکوزی به یک محفظه آب گرم که به شکل توکار و در داخل زمین قرار می گیرد گفته می شود.

جکوزی خانگی برای داشتن آرامش و مصارف درمانی بسیار کاربرد دارد. در مکان‌های مسکونی، جکوزی های توکار اغلب به یک استخر داخل زمین متصل می‌شوند و شبیه چیزی هستند که ممکن است در یک هتل یا باشگاه بدنسازی ببینید. 
اصطلاح وان آب گرم معمولاً به یک محفظه آبگرم قابل حمل بالای زمین گفته می شود. یک وان آب گرم قابل حمل نیز برای آب درمانی استفاده می شود، اما این یک واحد کاملا مستقل است. 

قیمت جکوزی در فضای باز چقدر است؟
هزینه کلی خرید و نصب یک جکوزی یا وان آب گرم به مکان، نوع، اندازه و مواد آن بستگی دارد.  وان های آب گرم روی زمین  از 30 میلیون شروع می شوند و بسته به جنس مواد متغیر می باشد. یک اندازه متوسط معمولاً 5 نفر یا بیشتر را در خود جای می دهد. 

همچنین ممکن است شامل یک سیستم صوتی عایق درجه یک و چندین جت ماساژ باشد. جکوزی خانگی  به طور متوسط بین 45 تا 50 میلیون هزینه دارند. معمولا جکوزی های توکار متصل به استخر مقرون به صرفه تر است.

مزایا و معایب وان آب گرم
 وان آب گرم  قابل حمل در نظر گرفته می شوند زیرا می توانند در هر مکانی نصب شوند و به جای دیگر منتقل شوند. در اینجا برخی از مزایا و معایب خرید و نصب وان آب گرم آورده شده است:

مزایای وان آب گرم

  1. نصب آسان. آنها می توانند در عرض چند ساعت راه اندازی شوند
  2. مناسب برای حیاط های کوچک
  3. در صورت جابجایی می توانید آن را با خود ببرید 
  4. مصرف انرژی کمتری دارند
  5. جت های ماساژ بیشتری دارند.
  6. خرید لوازم جانبی مانند روکش برای آن آسان و مقرون به صرفه است.

معایب وان آب گرم

  1. در معرض دید قرار دارند
  2. در انتخاب اندازه و طرح محدودیت دارید

جکوزی خانگی توکار چیست؟
یک جکوزی خانگی توکار را می توان به صورت سفارشی و متناسب با نیازهای خود سفارش دهید. آنها می توانند به طور دائمی ظاهر فضای بیرونی شما را هنگامی که با حیاط یا منظره شما ترکیب می شوند، بهبود بخشند.

این نکته را در نظر داشته باشید که جکوزی ها می توانند حجیم و پر سر و صدا باشند. علاوه بر این، هر بار که از جکوزی توکار استفاده می کنید، باید آب را از قبل گرم کنید.

مزایای جکوزی های توکار

  1. امکان سفارشی طرح و اندازه را دارید.
  2. به راحتی در عرشه یا پاسیو ادغام می شود.
  3. همراه با یک استخر می توانند زیبایی خانه شما را چند برابر کنند.

معایب جکوزی توکار

  1. گران تر هستند 
  2. ویژگی هایی مانند جت های اضافی به دلیل ساخت و ساز و اتصالات اضافی هزینه را افزایش می دهد.

جکوزی های قابل استفاده در  فضای بسته معمولاً از اکریلیک ساخته شده اند. با این حال، جکوزی های فضای باز دارای مواد مختلفی هستند، از جمله:

  • اکریلیک: جکوزی های اکریلیک در طرح های از پیش ساخته شده هستند، اگرچه تولید کنندگان اشکال و اندازه های مختلفی را متناسب با نیاز شما ارائه می دهند.
  • بتن: این جکوزی های توکار به راحتی قابل سفارشی سازی با مکان شما هستند.
  • کاشی: کاشی اغلب یک رنگ تزئینی زیبا به جکوزی می دهد. 
  • فایبرگلاس: بسیار سبک و ارازان است.

در ایران شرکت های مختلفی در بخش جکوزی های خانگی فعالیت می کنند. مشکلی که بسیاری از این شرکت ها دارند، محدودیت در طرح و اندازه آن ها می باشد. یعنی شما نمی توانید هر طرح و اندازه ای که نیاز دارید را سفارش دهید. یکی از شرکت هایی که امکان انتخاب طر ح و اندازه دلخواه را به شما می دهد، آبی سازه می باشد. انتخاب طرح و اندازه سفارشی می تواند باعث شود که جکوزی خانگی را متناسب با محیط خود انتخاب کنید. 

در این مطلب تلاش کردیم تا معایب و مزایای جکوزی خانگی و وان آب گرم را برای شما توضیح دهیم. اگر قصد خرید هر کدام از آن ها داشتید حتما نکات اشاره شده در این مطلب را در نظر داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آبی سازه

آبی سازه یکی از پیشگامان صنعت ساخت سازه های آبی پیش ساخته می باشد. ما نزدیک به 5 دهه می باشد که افتخار خدمت به هموطنان عزیز را داریم. مهمترین محصولات ما عبارتند از: 1- استخر پیش ساخته فایبرگلاس 2- جکوزی پیش ساخته 3- ساخت استخر روی پشت بام (مسکونی یا تجاری) 4- استخر پرورش ماهی 5- استخرهای فایبرگلاس کاشی کاری شده 6- جکوزی کاشی خور و .... مهمترین برتری ما نسبت به رقبایمان، امکان سفارشی سازی نامحدود می باشد. خیلی از مشتریان سازه های پیش ساخته این مشکل را داشتند که طرح سفارشی نمی توانستند درخواست کنند. آبی سازه این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است. ما پروژه های بسیار زیادی را در سراسر کشور و در زمینه های مختلف اجرا کرده ایم که نمونه های از آن را می توانید در وبسایت ما مشاهده کنید. ساخت بزرگترین استخر پیش ساخته فایبرگلاس از جمله افتخارات شرکت آبی سازه می باشد. تمامی خدمات و محصولات ما دارای گارانتی و ضمانت می باشند.محصولات ما تا 50 سال بدون هیچ مشکلی دوام خواهند داشت. ساخت استخر روی پشت بام هتل ها و مجتمع های تجاری از دیگر خدمات اختصاصی ما می باشد. اگر قصد دارید که یک استخر لوکس و مدرن در پشت بام، روف گاردن و تراس داشته باشید آبی سازه در کمتر از 15 روز برای شما امکان پذیر می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل