اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۰۳*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112077182518804
در دسترس نیست

با هدف ارتباط قوی تر با مشتریان درب اتوماتیک در اصفهان انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت گروه فنی مهندسی کوبه دُر 

کد: 140112077182518804

، (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید گروه فنی مهندسی کوبه دُر  از  شهریور 1401 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت گروه فنی مهندسی کوبه دُر 
گروه فنی مهندسی کوبه دُر

گروه فنی مهندسی کوبه دُر ارائه ی راهکار متنوع و مناسب برای انواع درب های اتوماتیک ، درب سکشنال (زیر سقفی) ،راهبند ، درب ریلی پارکینگ ،کرکره اتوماتیک ،کرکره شفاف در اصفهان

به گزارش روابط عمومی گروه فنی مهندسی کوبه دُر، وبسایت این شرکت فعال در نصب و راه اندازی انواع درب اتوماتیک در اصفهان ، درب های ریلی پارکینگی، درب های شیشه ای برقی و کرکره برقی از تاریخ شهریور 1401 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس koubedoor.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های معرفی محصولات، فرم ثبت درخواست به فهرست وبسایت اضافه و پیگیری سفارشات و ارتباط با مشتریان برای مخاطبان میسر شده است.
مهندس سلیمی مدیرعامل گروه فنی مهندسی کوبه دُر با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و خریداران درب های اتوماتیک و سیستم های امنیتی در اصفهان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: ارتباط قوی تر با مشتریان درب اتوماتیک در اصفهان و  همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و گفت: مهم‌ترین فعالیت‌ها و خدمات گروه فنی مهندسی کوبه دُر ارائه ی راهکار متنوع و مناسب برای انواع درب های اتوماتیک ، درب سکشنال (زیر سقفی) ،راهبند ، درب ریلی پارکینگ ،کرکره اتوماتیک ،کرکره شفاف ،کرکره امنیتی رول گیتر ، کرکره پنجره ، جک پارکینگی و انواع دربهای صنعتی می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۰۳*****
[نمایش اطلاعات]