اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112087183622371
در دسترس نیست

شاهوارپیام، برترین ارائه دهنده پنل پیامکی در کشور

کد: 140112087183622371

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله به بررسی ویژگی های یکی از قدیمی ترین و برترین سایت های فروش پنل پیامکی در ایران می پردازیم و مزایا و فواید استفاده از این پنل پیامک را بر میشماریم.

شاهوارپیام، برترین ارائه دهنده پنل پیامکی در کشور
پنل پیامکی شاهوار پیام
شاهوارپیام، برترین ارائه دهنده پنل پیامکی در کشور
پنل اس ام اس شاهوار پیام

در شاهوارپیام، پنل‌های ارسال اس‌ام‌اس متنوعی ارائه شده است که می‌توانید بر اساس نیاز و تعریف کمپین‌های خود، بهترین را انتخاب کنید. شامل پنل رایگان، پنل اقتصادی، پنل حرفه‌ای و پنل نمایندگی می باشند.

ارتباط با مشتری و مخاطبان در جامعه هدف، به منظور برندسازی، بازاریابی، افزایش فروش، دریافت بازخوردها و ...؛ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، در دهه اخیر توانسته نقش مهمی در ارتباط با مخاطبان ایفا کند. از این روی انتخاب بهترین سامانه پنل پیامکی در این میان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پنل پیامکی شاهوارپیام، به عنوان قدیمی‌ترین و بهترین پنل ارسال اس‌ام‌اس در کشور، همیشه توانسته رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح به دست بیاورد.

در این مطلب قصد داریم نگاهی به پنل ارسال اس‌ام‌اس انبوه شاهوارپیام داشته و این سامانه را به عنوان پیشتاز در این سیستم ارتباط با مشتری یا مخاطب، بهتر بشناسیم. با ما همراه باشید.

برترین و قدیمی‌ترین پنل پیامکی در کشور

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، شاهوارپیام، به عنوان بهترین پنل ارسال اس‌ام‌اس در کشور فعالیت داشته و تا به امروز مشتریانی بزرگ و همیشه راضی را با خود همراه ساخته است. به کمک این سامانه، موفق خواهید شد تا یک خط ارتباطی مستحکم با مخاطبان خود ایجاد کرده و از این مسیر، به تقویت برند، بازاریابی و افزایش فروش دست یابید. حتی برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر، برخورداری از سامانه پیامکی، ضروری به نظر می‌رسد.

مزایای بهره‌مندی از سرویس پیامکی شاهوارپیام

پنل پیامکی شاهوارپیام، به عنوان سامانه پیشرو در این زمینه در کشور، با داشتن قدمت قابل توجه در فعالیت تخصصی و همین طور امکانات و مزایای خود، توانسته ارتباط موثری میان کسب‌وکارها و موسسات و مشتریان وابسته به آن‌ها ایجاد کند.

از جمله مزایا و امکانات این سامانه ارسال اس‌ام‌اس انبوه، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

پنل‌های متنوع پیامکی

در شاهوارپیام، پنل‌های ارسال اس‌ام‌اس متنوعی ارائه شده است که می‌توانید بر اساس نیاز و تعریف کمپین‌های خود، بهترین را انتخاب کنید. این پنل‎ها، شامل پنل رایگان، پنل اقتصادی، پنل حرفه‌ای و پنل نمایندگی می باشند.

شفافیت تحویل و گزارش‌دهی

گزارش‌دهی کامل و شفافیت تحویل در شاهوارپیام، در حد ایده‌آل بوده و به راحتی می‌توانید بازخوردهای لازم را به دست آورده و برنامه‌ریزی‌های آتی خود را بر مبنای آن‌ها انجام دهید. در نظر داشته باشید که دریافت گزارش پس از ارسال اس‌ام‌اس انبوه، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در تعیین استراتژی‌های آینده، نقش پررنگی دارد.

آپتایم سرور بالا

آپتایم سرور این سامانه پیامکی، 99.9 درصد بوده که در مقایسه آماری، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود تا میزان باخت و از دست دادن مخاطب در ارسال پیامک انبوه، به حداقل برسد و بالاترین سطح از بهره‌وری را تجربه کنید.

ارسال پیامک از روی نقشه

بازاریابی هوشمند امروزی، چیزی فراتر از هدف‌گذاری بدون نشانه‌گیری تبلیغات در گذشته است. این هوشمندی در سامانه پیامکی نیز خود را در قالب ارسال اس‌ام‌اس از روی نقشه، به همراه دیگر امکانات نشان داده است. همین طور  بانک شماره تلفن‌های همراه شاهوارپیام نیز در یک ساختار مشخص استان، شهر، محله و حتی کد پستی، قرار گرفته است.

پشتیبانی حرفه‌ای

در این سامانه پیامکی، شما از پشتیبانی حرفه‌ای در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، برخوردار خواهید بود. به این شکل هیچ گونه محدودیتی در دریافت خدمات و ارتباط با پشتیبانی سامانه وجود نخواهد داشت.

مشاوره رایگان

شما می‌توانید پیش از اقدام به انتخاب پنل پیامکی مورد نظر خود، از مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید. این در شرایطی که برای انتخاب پنل مورد نظر خود دچار تردید هستید یا نمی‌دانید کدام پنل برای شما مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده، بسیار کارآمد خواهد بود. 

فیلترگذاری مخاطبان

در صورتی که کمپین شما به شکلی طراحی شده باشد که نیاز به فیلتر کردن مخاطبان خود داشته باشید، خبر خوب این است که در سامانه پیامکی شاهوارپیام، این امکان به بهترین شکل، فراهم شده است. به این ترتیب، می‌توانید مخاطبان خود را فیلترگذاری کرده و به طور مثال برای گروه یا قشری خاص، ارسال پیامک داشته باشید.

پوشش‌دهی اپراتورهای کشور

پنل‌های اس‌ام‌اس شاهوارپیام به آدرس https://shahvarpayam.ir/، دارای پوشش‌دهی کاربر اپراتورهای اصلی کشور یعنی همراه اول، ایرانسل، تالیا و رایتل هستند. به این شکل هیچ‌گونه مشکلی از بابت ارسال پیامک برای مخاطبان در این 4 اپراتور اصلی کشور وجود ندارد و پوشش‌دهی ارسال پیامک انبوه، به صورت کامل و بی‌نقص انجام خواهد شد.

قیمت مناسب

در کنار تمام مشخصات و امکاناتی که در بالا معرفی شدند، قیمت مناسب پنل‌های این سامانه پیامکی و همین طور سطح عملکردی آن‌ها، به عنوان یک امتیاز عالی به حساب می‌آید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاهوار پیام

شاهوار پیام یک سامانه اینترنتی برای ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌ها انبوه و تماس های ابری است. مجموعه ما به دنبال آن بوده که یک سامانه کامل اما در عین حال ساده را در اختیار کسب و کارها قرار دهد. سامانه‌ پیامکی که از پشتیبانی با کیفیت و زیرساخت قدرتمند و کارشناسان مجرب و آموزش اصولی برخوردار باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]