اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112097184122380
در دسترس نیست

هر رول توری مرغی چند متر است؛ وزن هر رول و متراژ هر کیلو

کد: 140112097184122380

، (اخبار رسمی): توری مرغی را با فنس مرغی نیز میشناسند و در انواع توری مرغی ریز، ضخیم و درشت و تور فنچی معروف است.در این مطلب به سوالاتی چون، هر رول توری مرغی چند متر است، هر کیلو فنس مرغ چند متر است، هر رول تور مرغی چند کیلو است پاسخ می‌دهیم.

هر رول توری مرغی چند متر است+وزن هر رول و متراژ هر کیلو
توری فلزی مرغی، وزن و طول هر رول فنس مرغی

توری مرغی یکی دیگر از انواع توری‌های پرکاربرد در حوزه آهن‌آلات می‌باشد. این نوع توری از بافته شدن یا بهم پیچیده شدن سییم‌ها و کشش ورق فولادی تولید می‌شود. از مهمترین کاریرد این توری می‌توان ساخت قفس پرندگان اشاره کرد و از دیگر کاربردهای آن می‌توان استفاده در گچ‌کاری، در ستونها و ایزوگام نام برد این نوع محصول در بازار فروش با نام توری مرغی ریز، ضخیم و درشت و فنچی معروف است.

توری مرغی به صورت رولی و طاقه‌ای تولید، و خرید و فروش می‌شود. اگر بخواهیم در مورد اینکه هر رول توری مرغی چند متر است؟ باید گفت که رول‌های توری مرغی بستگی به شرکت سازنده آن دارد. اما به طور تقریبی بخواهیم بررسی کنیم. طول رول این محصول 45 متر و عرض آن 90،120،150،180 سانتیمتر است. و دارای شبکه چشمه 1.2،3.4 و یک اینچ می‌باشد اما در مورد وزن آن باید گفته شود رول‌هایی که عرض آن 90 سانتیمتر است تقریبا 5.5 کیلوگرم وزن دارند و رول‌هایی که عرض آن 120 سانتیمتر است تقریبا 7 کیلوگرم وزن دارند.در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با توری مرغی و اینکه هر رول توری مرغی چند کیلو است؟ آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

هر رول توری مرغی چند کیلوگرم است؟

همان‌طور که در متن فوق نیز به آن اشاره شد توری مرغی را به صورت رول و طاقه تولید و به بازار عرضه می‌شود و دانستیم که هر رول توری مرغی چند متر است؟ هر رول توری را بر حسب طول و عرض محاسبه می‌کنند و برای قیمت‌گذازی نسبت به چشمه و ضخامت و نوع مفتول صورت می‌گیرد. توری مرغی را به صورت متر مربع و کیلویی به فروش می‌رسانند. در فرآیند تولید این محصول به دو روش گالوانیزه گرم و سرد انجام می‌گیرد. در متن پایین جدولی برای شما تهیه کردیم که تمام مشخصات فنی توری مرغی در آن ذکر شده است.

توری مرغی وارداتی

توری مرغی ایرانی

مشخصات

گالوانیزه سرد

گالوانیزه سرد و گرم

جنس

45 متر طول

45 متر طول

طول رول

90 سانتیمتر و 120 سانتیمتر

90 سانتیمتر و 120 سانتیمتر

عرض

رول 90 سانتیمتری برابر با 5 تا 6 کیلوگرم و هر رول 120 سانتیمتری برابر با 6 تا 8 کیلوگرم

رول 90 سانتیمتری برابر با 6 تا 9 کیلوگرم و روا 120 سانتیمتری برابر با 6/5 تا 14 کیلوگرم

وزن هر رول

2 و 1.7 سانتیمتر

2 و 2.5 سانتیمتر

ابعاد چشمه

22 و 24 میلیمتر

22،24،25 تا 42 میلیمتر

ضخامت سیم مفتول

90،120،150،180 سانتیمتر

90،120،150،180 سانتیمتر

عرض توری

بهترین ویژگی‌های توری مرغی گالوانیزه گرم ایرانی

یکی از ویژگی‌های برتر توری مرغی فولادی، نوع مفتول آن است که از گالوانیزه گرم تولید می‌شود و در برابر آب و هوای مرطوب کاملا ضد زنگ بوده و به هیچ عنوان خورده و پوسیده نمی‌شود و عمری بالای 50 سال دارد. در واقع باید گفت شبکه‌ای از مفتول گالوانیزه با ضخامت 20 تا 25 میکرون و دارای ابعاد چشمه 1 و ¾ اینچ که توسط دستگاه‌های مخصوص صنعتی بافته می‌شود. برخی از مشتریان برای سفارش توری مرغی، با گالوانیزه سرد می‌خواهند.

باید گفته شود عمری کمتر از گالوانیزه گرم دارد و به سرعت در آب و هوای مرطوب دچار زنگ زدگی، پوسیده و خورده می‌شود. در روش گالوانیزه گرم ایرانی است اما در روش گالوانیزسیون سرد وارداتی و برای کشور چین است.حال شما طبق جدول فوق می‌توانید هر رول توری مرغی چند متر است؟ را درک کنید.

مهمترین کاربرد توری مرغی در ساختمان‌سازی چیست؟

توری مرغی دارای کاربردهای متنوعی است. اما مهمترین کاربرد آن در ساختمان‌سازی شامل موارد زیر می‌باشد

  • ستون‌ها
  • ایزوگام
  • گچ‌کاری
  • توری مرغی فلزی در ستون‌ها

    به دلیل ریز بافت بودن، نازک بودن و همچنین مقرون به صرفه بودن در ستون‌ها استفاده می‌کنند زیرا هم دارای استحکام و مقاومت بالا است. هم دارای اجرای سریع می‌باشد.

    توری مرغی فلزی در ایزوگام

    یکی دیگر از کاربردهای آن در اجرای ایزوگام است. در کاشی و سرامیک‌کاری سرویس‌های بهداشتی و همچنین بهار خواب خانه‌ها که احتیاج به ایزوگام دارند این توری عایق بسیار خوبی برای چسبندگی میان ایزوگام و لایه سیمان است.

    توری مرغی آهنی در گچ‌کاری

    برای گچ کاری در سقف و یا دیوار باعث بالا رفتن مقاومت گچ شده و از ترک خوردگی و شکستن گچ دیوار و یا سقف جلوگیری می‌کند.

    مزایای توری مرغی فولادی

    توری مرغی با توجه به ساختاری که دارد همچنین وزن سبک آن و ارزان بودن نسبت به توری فلزی‌های دیگر دارای یک سری مزیت دارد که شامل موارد زیر می‌باشد.

    1. دارای استحکام و مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی
    2. دارای تهویه هوای مناسب
    3. دارای وزن سبک و حمل و نقل آسان
    4. دارای سرعت اجرای بالا
    5. قیمتی مقرون به صرفه
    6. مناسب برای غذا دادن به حیوانات

    منبع: https://www.bespar.net/blog/technical-specifications-of-chicken-netting

     

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    فولاز

    فولاز؛مجله فولاد و فلزات دانستنی های فلزات مختلف همچون مس، برنز، برنج، فولاد، استیل، آلومینیوم، آهن، ... جدول وزن، راهنمای خرید و معرفی انواع آلیاژهای فلزی و مراکز خرید و فروش فلزات و مصالح ساختمانی فلزی

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    صنایع غذایی و کشاورزی