اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112107185722019
در دسترس نیست

اپلیکیشن سایت در سریع ترین زمان ممکن!

چگونه برای کسب و کار خود یک اپلیکیشن بسازیم؟

کد: 140112107185722019

، (اخبار رسمی): در این مقاله به بررسی اینکه اپلیکشن چیست و چگونه باید یک اپلیکیشن در کنار سایت خود داشته باشیم، خواهیم پرداخت و در انتها یک روش ساده برای ساخت سایت و اپلیکیشن فروشگاهی پیشنهاد داده می شود.

چگونه برای کسب و کار خود یک اپلیکیشن بسازیم؟
سایت و اپلیکشن فروشگاهی با فروشگاه ساز وب از تو

اپلیکیشن کمک می‌کند کاربران موبایلی را خیلی بهتر و سریع تر جذب کنید. اپلیکیشن ها روش های موثری برای افزایش فروش شما هستند زیرا تعامل با مشتریان از طریق یک برنامه آسان تر است.

امروزه اپلیکیشن های موبایلی همه جا هستند. به هر برند معروفی که فکر کنید، متوجه خواهید شد که آنها دارای یک اپلیکیشن هستند که می توانید دانلود کنید.

اپلیکیشن کمک می‌کند کاربران موبایلی را خیلی بهتر و سریع تر جذب کنید. اپلیکیشن ها روش های موثری برای افزایش فروش شما هستند زیرا تعامل با مشتریان از طریق یک برنامه آسان تر است. همین کافی است تا هر کسی این سوال را بپرسد، چگونه برای کسب و کار خود یک اپلیکیشن بسازیم؟

امروزه همه افراد، در زندگی روزمره خود از صدها اپلیکیشن استفاده می کنند. همین موضوع به اندازه کافی ثابت می کند که هر کسب و کاری به برنامه ای هوشمند و آنلاین نیاز دارد تا فروش خود را افزایش دهد و محصولات خود را به بازار عرضه کند؛ و همچنین شهرت نام کسب و کار خود را افزایش دهد.

اما صبر کنید 

اگر فقط اپلیکیشن داشته باشید همیشه بخشی از مشتریان خود را از دست می‌دهید؛ زیرا کاربران برای خرید یک محصول، ابتدا آن را درون گوگل جستجو می‌کنند و با اولین نتایج به دست آمده وارد وب‌سایت می‌شوند، پس اهمیت داشتن یک وب‌سایت همینجا نمایان می‌شود.

وب‌سایت ارتباط شما با مشتریانتان را راحت‌تر می‌کند، در هر شبانه‌روز می‌توانید محصول و خدمات خود را بفروشید و نیازی به حضور مداوم در محل کار نیست.

داشتن یک وب‌سایت و اپلیکیشن برای کسب و کار می‌تواند فروشتان را چندین برابر کند.

به اطرافیان خود نگاه کنید، چند نفر را می‌شناسید که در روز فرصت دارند برای خرید یک محصول در این ترافیک و آلودگی هوا به بازار بروند و حضوری خرید کنند؛ و چند نفر را می‌شناسید که همه کارها از پرداخت قبض، پرداخت قسط یا خرید محصول را با تلفن همراه انجام می‌دهند؟

در سال ۲۰۲۱، تعداد ۵.۱۶۸.۷۸۰.۶۰۷ کاربر اینترنت وجود داشته است؛ که آسیا بیشترین درصد کاربران اینترنت (۵۳.۴ درصد) را دارد.

در ادامه، به طور خلاصه روش‌های ساخت اپلیکیشن ها را توضیح داده و نکاتی به شما می‌آموزیم که خیلی به کار شما می‌آیند.

ساخت اپلیکیشن با کدنویسی

در صورتی که از دانش کافی برای برنامه‌نویسی Android یا iOS برخوردار هستید می‌توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را کدنویسی کنید یا به یکی از متخصصین این حوزه بسپارید؛ این روش برای ابتدای کار توصیه نمی‌شود زیرا هزینه های سرسام آوری دارد.

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی

اگر دانش کدنویسی مورد نیاز را ندارید، نگران نباشید! زیرا بدون دانستن این دانش هم می‌توانید اپلیکیشن موبایلی برای کسب و کار خود بسازید.

اگر برای کسب و کارتان یک وب‌سایت فروشگاهی دارید می‌توانید از روش رایگان و راحتِ add to home screen (افزودن به صفحه اصلی) استفاده کنید.

به بیان دیگر شما در این روش می‌توانید هر یک از سایت‌های مورد نظرتان را در قالب یک آیکون به صفحه اصلی گوشی یا تبلت خود اضافه کنید و بدین صورت با انتخاب آن در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق مرورگر موبایل به سایت مورد نظر دسترسی پیدا کنید. 

اگر از تلفن همراه آیفون استفاده می‌کنید آموزش وب اپلیکیشن در آیفون را مطالعه کنید.

مزایا این روش:

  • بدون پرداخت هیچگونه هزینه 
  • اضافه شدن آیکون برنامه به صفحه اصلی تلفن همراه
  • هر بار نیاز به وارد کردن آدرس سایت مورد نظر نخواهید داشت

معیاب این روش:

  • همه مرورگرها از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند
  • امکان ارسال این اپلیکیشن به دیگران وجود ندارد

اگر کسب و کار شما وب‌سایت ندارد و یا روش قبل کمی پیچیده و گُنگ به نظر می‌رسد، کافی است با استفاده از «فروشگاه ساز وب از تو»، در کمترین زمان ممکن و بدون آگاهی از دانش کد نویسی وب‌سایت فروشگاهی خود را بسازید و سپس از طریق پنل مدیریت تیکت بزنید و در نهایت اپلیکیشن اندرویدی اختصاصی خود را دانلود کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

مزایا: 

  • امکان دانلود اپلیکیشن و ارسال لینک دانلود به مشتریان 
  • با نرم‌افزارهای جانبی (SHAREit, Zapya, ...) می توانید اپلیکیشن را برای دیگران ارسال کنید 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ساز وب از تو

وب از تو یک سامانه‌ی آنلاین برای کمک به آنلاین کردن فضای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است. رابط کاربری زیبا و راحت، پنل‌های مدیریتی با امکانات پیشرفته، تعامل آسان مشتریان و فروشندگان، پرداخت مستقیم به حساب فروشندگان، نماد اعتماد الکترونیک و پشتیبانی حرفه‌ای از جمله امکاناتی هست که در اختیار کاربران وب از تو می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]