اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112107186118048
در دسترس نیست

پرکاربردترین ترازو های آزمایشگاهی

معرفی انواع ترازوی آزمایشگاهی پرکاربرد

کد: 140112107186118048

، (اخبار رسمی): در معرفی از انواع ترازوی آزمایشگاهی پرکاربرد باید اشاره به مدل های ترازو کیا، AND ( ای ان دی ) و MH ( ام اچ ) کرد که با بالاترین سطح کیفیت و عملکرد در نمونه پرفروش ترین تولیدات سیستم های توزین در بازار نام گذاری شده اند.

معرفی انواع ترازوی آزمایشگاهی پرکاربرد
معرفی انواع ترازوی آزمایشگاهی پرکاربرد

 ترازوی آزمایشگاهی را باید یک مقیاس اندازه گیری دقیق برای وزن اجسام و ماده ها در نظر گرفت که عمده کاربرد آن را بیشتر برای آزمایشگاه ها، طلافروشی ها و یا هر حیطه ی شغلی که توزین در نتیجه عملکرد آن ها به شدت تأثیر گذار است، قرار می دهند.

این دستگاه ها بدون خطا هستند در واقع حساسیت بالا در وزن کشی موجب شده تا نتیجه ای که از توزین عاید مصرف کننده می شود، عاری از هر نوع اشتباه و خطایی باشد. در بعضی از مدل های این ترازوهای حساس گرمی، ترازو دارای کابین یا محفظه ای است که دور تا دور سینی توزین را فرا گرفته تا مانع از ورود و تأثیر هوا بر توزین شود. 

تنوع در ترازوهای آزمایشگاهی بالاست، ما در این مطلب در نظر داریم تا پرکاربرد ترین مدل های این سیستم توزین را برای شما نام ببریم. 

با انواع ترازوی آزمایشگاهی پرکاربرد آشنا شویم:

همانطور که در بالا اشاره کردیم از جمله سازندگان موفق در این زمینه کیا، and و mh می باشد که البته در این تولیدات، مدل های کاربردی قرار گرفته اند که بنا به فروش خوب و کارکرد فوق العاده ای که دارند از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار شده اند. در ادامه به اختصار به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.

ترازوی کیا مدل BLK600

یکی از اعضای خانواده ی کیا، BLK600 است با در نظر گرفتن تمامی نیاز های مشتریان توانسته از فروش خوبی در بازار برخوردار باشد. BLK از نمونه ترازو های قطعه شمار با قابلیت توزین 600 گرم وزن و دقت 0.01 گرم است که می تواند به توزین در واحد های وزنی مختلف kg / g / oz / ct / lb بپردازد. بنابراین کاربرد این دستگاه را علاوه بر آزمایشگاه ها باید طلا فروشی ها، ابزار یراق، اصناف بسته بندی و ... در نظر گرفت. 

کاربری آسان در کنار طراحی فوق العاده دستگاه و همچنین وجود قابلیت هایی نظیر تنظیم نور پس زمینه، تنظیم واحد وزن کشی، بدنه بادوام از پلاستیک فشرده ABS، نمایشگر LCD و ... تمایز این دستگاه را نسبت به سایرین نشان می دهد.

ترازو کیا SL1000

ظرفیت تعریفی برای این محصول 1 کیلوگرم و حساسیت سنجش نیز 0.01 گرم بوده که استفاده از این محصول را برای توزین اجسام ریز طلا، نقره، زعفران و ... ایده آل قرار می دهد. این ترازوی آزمایشگاهی پرکاربرد دارای محفظه ای گرداگرد سینی توزین است که مانع از تأثیر عواملی نظیر گرد و غبار، هوا و ... می شود. SL1000 کیا دارای قابلیت شمارش قطعات، پارسنگ، صفر خودکار و غیره نیز است که از آپشن های ویژه ی آن تعریف می شود. این دستگاه ضمن داشتن کیفیت بالا از قیمت ارزانی نیز برخوردار می باشد. 

ترازوی AND مدل EK610

اگر حساسیت توزین برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، ترازوی EK610i می تواند انتخاب مناسبی برای تان باشد. قابلیت های ویژه این دستگاه به حدی در خور توجه است که کمتر کسی را می شناسیم که انتخاب اش این مقیاس توزین حساسی گرمی نباشد. در ادامه آپشن های ممتاز این دستگاه را برای تان شرح می دهیم.  

این ترازوی AND دارای کالیبراسیون خارجی، قابلیت ارتباط با رایانه و چاپگر، قابلیت نصب کیت دانسیته، حالت های چندگانه ی وزن، قادر به اندازه گیری چگالی مایعات، قطعه شمار، قابلیت زیرکش، سینی استیل ضد زنگ و ... می باشد.

ترازوی AND مدل GF300

ترازوی AND مدل GF300 دارای کابین است یعنی محفظه ای شیشه ای مانند که دورتادور سینی توزین را فرا گرفته که وزن کشی را بدور از عوامل تأثیر گذار ممکن می سازد. بدنه این محصول را پلاستیک فشرده و سینی آن را استیل می سازد که دوام و مقاومت را در دستگاه افزایش می دهد. 

نمایشگر این ترازو از نوع ال سی دی با پس زمینه مشکی و فونت نرمال است که تصویری واضح و شفاف را از ارقام نمایش می دهد. از آپشن های ویژه این محصول قابلیت اتصال به رایانه و کامپیوتر جهت انتقال و چاپ اطلاعات است. این دستگاه از قابلیت شمارش قطعات، تبدیل بر اساس واحد های وزنی مختلف، نصب کیت وزن مخصوص چگالی، قابلیت زیرکش، کالیبراسیون دستی و ... برخوردار می باشد. همچنین قادر به توزین تا حداکثر ظرفیت 300 گرم با دقت 0.001 گرم است که نتیجه آن وزن کشی دقیق و صحیح می باشد. 

در معرفی انواع ترازوی آزمایشگاهی پرکاربرد دیگر باید اشاره به ترازوی MH نماییم که نمونه های ارائه شده توسط این کمپانی به سبب داشتن قابلیت های ویژه به عنوان مقیاس های توزین پرکاربرد شناخته می شوند. 

 تنوع در این گروه از ترازوهای آزمایشگاهی بالاست و همین تنوع بالا باعث شده تا انتخاب برای کاربران به راحتی انجام شود به همین دلیل برای خرید آسوده می توانید از مجموعه بزرگ آل اسکیل اقدام نمایید و به روش حضوری و اینترنتی دستگاه خود را تهیه کنید.

در ضمن کارشناسان فروش ما در این مجموعه ارائه دهنده هر نوع مشاوره از بابت خرید به مشتریان عزیز هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان