اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112107187322391
در دسترس نیست

شرکت پردازش تصویر کمان

درباره شرکت کمان بیشتر بدانید

کد: 140112107187322391

، (اخبار رسمی): در شرکت کمان مشارکت و همکاری با شرکت‌های توانمند در حوزه فعالیت‌های مشترک از جنبه‌های اساسی در مدل تجاری و فنی شرکت است که بر پایه آن ارایه محصولات و خدمات متنوع و کیفی را میسر نموده است.

درباره شرکت کمان بیشتر بدانید
شرکت کمان,کمان,پردازش تصویر

ما در شرکت کمان محصولات نرم‌افزاری توانمند در حوزه حفاظت و امنیت فیزیکی برای رفع چالش‌ها و مشکلات مشتریان را خلق می‌کنیم.

ما در شرکت کمان محصولات نرم‌افزاری توانمند در حوزه حفاظت و امنیت فیزیکی برای رفع چالش‌ها و مشکلات مشتریان را خلق می‌کنیم. ما معتقدیم محصولات نرم‌افزاری ترکیبی از دانش، هنر و کاربرد هستند که ماحصل تجربه، خلاقیت، نوآوری، علم و تلاش تیمی است. اگر چه ما محصولات توانمند و مهمی را طراحی و تولید کرده و می‌کنیم ولی مهمترین دارایی و سرمایه شرکت را تیم منسجم و توانمند آن می‌دانیم.

مشتریانی که با ما همراه می‌شوند، علاوه بر انتخاب یک محصول مناسب، از خدمات ما براساس تعهد، توانمندی، انگیزه و نشاط نیز برخوردار خواهند شد. ما خود را متعهد به پیشرفت، بهبود و سادگی محصولات و ایجاد رابطه کاری بلندمدت با مشتریان می‌دانیم. سرمایه‌گذاری بر روی تحقیق و توسعه و آموزش افراد تیم از الویت‌های اساسی در شرکت برای ارایه محصولات و خدمات ایده‌آل به مشتریان است.

در شرکت کمان مشارکت و همکاری با شرکت‌های توانمند در حوزه فعالیت‌های مشترک از جنبه‌های اساسی در مدل تجاری و فنی شرکت است که بر پایه آن ارایه محصولات و خدمات متنوع و کیفی را میسر نموده است.

وقتی در سال ۱۳۹۱ با هدف نوآوری و ارایه محصولات متفاوت در حوزه نظارت تصویری با یک هسته اولیه کوچک شروع بکار کردیم یکی از اهداف خود را حضور در بازارهای بین‌المللی قرار دادیم و با سرمایه‌گذاری، تلاش بی وقفه، اعتماد مشتریان و محصولات کیفی این راه را هم ‌اکنون هموار و فرآهم کرده‌ایم.

آنچه که عامل اصلی حرکت و رو به جلوی تیمی شرکت پردازش تصویر کمان است را می‌توان خلاقیت و رضایت در رفع چالش‌ها و مشکلات دانست و چنین افرادی را نیز به تیم خود دعوت کرده‌ایم.

  •     تلفن: ۸۸۷۰۲۰۷۰-۰۲۱
  •     فکس: ۸۸۷۲۵۰۱۸-۰۲۱
  •     آدرس: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان میرزای شیرازی، خیابان نعیمی، پلاک ۱۹، ساختمـــــان کمـــــــان، کد پستی ۱۵۹۶۹۳۶۱۱۱

ایمیل ها:

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید