اطلاعات تماس
  • 051361*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112117188222395
در دسترس نیست

معرفی بهترین وکیل در مشهد

وکیل در مشهد_ مشاوره تلفنی و حضوری 24 ساعته

کد: 140112117188222395

، (اخبار رسمی): امروزه متاسفانه در اکثر پرونده ها به دلیل عدم آگاهی اشخاص و مشاوره های غلطی که از بقیه می گیرند پرونده دچار پیچیدگی خاصی می شود به قول معروف گره کور میزنند و بعضا از مسیر اصلی دور می شود و در نتیجه به چیز دلخواه نمیرسید.اما در سامانه وکیل نوین با داشتن وکلای مجرب توانسته ایم این مشکل را حل کنیم.

شما زمانی در یک پرونده به چیزی که میخواید میرسید و رای خوبی میگیرید که در انتخاب وکیل دقت داشته باشد و از بین وکلای بسیار زیادی که در مشهد وجود دارن بهترینشو انتخاب کنید.

این روزا مشکلات زیاده و همه درگیرن به همین خاطر قصد دارم در این مقاله تا حد امکان بتونم باری از رو دوشتون بردارم و کمکی در حل مشکلتون کرده باشم به همین خاطر ازتون دعوت میکنم که در ادامه مقاله باهام همراه باشین و با بهترین وکیل در مشهد نسبت به مشکلتون آشنا بشین و در انتخابتون دچار مشکل نشین بریم برای دیدن ادامه مطلب....

دانش و تجربه ما در اختیار شما

تو ماشینم ازم مشروبات الکلی گرفتن ولی مال خودم نبوده چطور میتونم ثابت کنم؟ از یه بنده خدایی پول گرفتم تا بسته ای رو جا به جا کنم ولی توش مواد مخدر بوده حکمش چیه ؟ میخام برا بچم شناسنامه بگیرم خودم ایرانیم و شوهرم افغانی آیا امکانش هست؟ دخترم و 17 سالمه و با یک پسری ارتباط داشتم و بهم تعرض کرده چطور میتونم پیگیری کنم که آبرومم نره؟ شوهرم یه مدتیه داره بهم خیانت میکنه آیا میتونم ازش جدا بشم؟

شوهرم دست بزن داره و یه مدتیه بهم خرجی نمیده چیکار کنم؟ بعد از 10 سال سابقه کار صاحب کارم الکی اخراجم کرده میشه غرامت بگیرم ازش؟ خونه ای رو اجاره داده بودم ولی الان مستاجر ادعا میکنه خونه رو خریده ازم جطور میتونم حکم تخلیه بگیرم؟

برای پیدا کردن جواب این سوالات و سوالات دیگر در ادامه مقاله همراهم باش....

معرفی وکیل خوب در مشهد:

برای اینکه در انتخاب وکیل مورد نظر خود دچار تردید نشید و اینه نکته رو بگم که شما زمانی در یک پرونده به چیزی که میخواید میرسید و رای خوبی میگیرید که در انتخاب وکیل دقت داشته باشد و از بین وکلای بسیار زیادی که در مشهد وجود دارن بهترینشو انتخاب کنید. در ادامه ما بهتون بهترین وکیل دعاوی خانواده,کیفری, حقوقی رو بهتون معرفی خواهیم کرد....

بهترین وکیل مشهد چه کسی است؟

اگر فکر میکنید که با سرچ بهترین وکیل در گوگل دیگ اون شخص بهترین هستش اشتباه میکنید شاخصه بهترین وکیل بودن میزان تجربه و پرونده های عملی و موفق اون وکیل هستش و اینکه در جامعه چه جایگاهی داشته باشه و چقدرم موکلاش ازش راضی باشن به همین حاطر میتونید تحقیق کنید و به ما در مجموعه خودمون سعی کردیم با وکلای مجربی همکاری داشته باشیم که اگر حضوری تشریف بیارید خودتون متوجه میشد.

لزوم داشتن وکیل در مشهد:

امروزه متاسفانه در اکثر پرونده ها به دلیل عدم آگاهی اشخاص و مشاوره های غلطی که از بقیه می گیرند پرونده را دچار پیچیدگی خاصی می شود به قول معروف گره کور میزنند و بعضا از مسیر اصلی دور می شود و جای خواهان و خوانده عوض می شود و در نتیجه به چیز دلخواه نمیرسید از این رو حضور وکیلی که با آخرین تغییرات قانون آشنایی داشته باشد و پله های دادگاه را به خوبی بشناسد یک امر حیاتی است. زیرا در هزینه های مادی و معنوی شما هم صرفه جویی می شود.

متاسفانه در مشهد گرفتن وکیل و همراه داشتن یک وکیل حوب جا نیوفتاده و بیشتر افراد بعد از انجام عملی یا کاری که دچار ضرر مادی و معنوی می شوند یاد وکیل میوفتند پس بهتره که قبل هر کاری یا هر شکایتی از یک وکیل مجرب در مشهد مشاوره بگیرید.

برای ارتباط مستقیم با بهترین وکیل در مشهد اینجا کلیک کنید.

ویژگی های یک وکیل خوب در مشهد:

  • یک وکیل خوب در مشهد باید رک و صادق باشد و از اغراق یا امید واهی بپرهیزد.
  • یک وکیل خوب در مشهد باید دقیق و حواس جمع باشد.
  • یک وکیل خوب در مشهد باید دارای اطلاعات به روز نسبت به قوانین باشد.
  • یک وکیل خوب در مشهد باید قلمی سنگین و فن بیان بالا و روابط اجتماعی مناسب باشد.
  • یک وکیل خوب در مشهد باید بتواند که کم هزینه ترین و سریع ترین راه را پیشنهاد کند.
  • یک وکیل خوب در مشهد باید بخورد محترمانه با قاضی و موکل داشته باشد.
  • یک وکیل خوب در مشهد باید بتواند از تجربه دیگران برای بهتر شدن روند رسیدگی پرونده استفاده کند.
  • یک وکیل خوب در مشهد باید به خوبی از موکل خود دفاع کند و به دنبال جمع آوری دلایل برای روشن شدن موضوع باشد.

بهترین وکیل حقوقی در مشهد:

دعاوی مربوط به اداره کار که ناشی از اختلافات کارگر و کار فرما می باشد ، چون که این دعاوی از لحاظ مالی کم ارزش است در شورای حل اختلاق مطرح میشه ،درخواست اجرائیه اسناد رسمی و چک از اداره ثبت محل ،دعاوی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری که مردم عادی ناشی از تخلف ازعدم انجام وظیفه کارکنان در شهرداری مطرح میکنند، مراجع رسیدگی به اختلافات مالیاتی ،

گمرگی مطرح کردن ادعا حقوقی و ثبت دادخواست در دادگاه حقوقی عمومی ، مثل مطالبات چک و سفته و اسناد عادی ، وصول مطالبات و الزام به انجام مورد خواسته ، احراز و اثبات وقوع معامله از قبیل بیع ، اجاره ، صلح ،قرض ، رهن وسایر عقود معین و غیر معین ،ضمان قهری و خسارت خارج از قرارداد پرداخته می شود.

شما با کلیک بر روی وکیل در مشهد میتونید با بهترین وکیل حقوقی در مشهد مشاوره بشید.  

بهترین وکیل خانواده در مشهد:

خانواده رکن اصلی جامعه رو تشکیل میده و پایه و اساس هر خانواده والدین آن هستن، که اگر مشکلات به وجود آمده بین والدین حل نشه مسلما تاثیر مخربی بر زندگی و روابط فرزندان داره. از جمله اختیارات وکیل خانواده : دعاوی طلاق و طلاق توافقی  ، دعوای مطالبه مهریه ، دعوای مطالبه نفقه ، حضانت و سرپرستی فرزندان و پرداخت نفقه اقارب ،دعوای مهر المثل و مهر متعه ،فسخ نکاح ، دعوای تمکین ، اثبات نشوز ،اثبات یا عدم زوجیت ،دعوای تغییر جنسیت ، دعوای نفی ولد.

شما با کلیک بر روی وکیل در مشهد میتونید با بهترین وکیل حقوقی در مشهد مشاوره بشید.  

بهترین وکیل کیفری در مشهد:

در جامعه برخی اعمال و رفتار افراد به عنوان جرم محسوب میشه و طبق قانون و مقررات کشور برای اون ها مجازات تعیین شده. از جمله اختیارات وکیل کیفری :  قتل عمد و غیر عمد، سرقت حدی و سرقت تعزیری، – محاربه و افساد فی الارض – جعل اسناد و یا استفاده کردن از اسناد جعل شده- کلاهبرداری ،خیانت در امانت ، تحصیل مال از طریق نامشروع ،قاچاق و حمل و نگهداری مواد مخدر و دارو های روان گردان ،  حمل سلاح ،استفاده از سلاح برای بر هم ریختن نظم و امنیت جامعه ، صادر کردن چک برگشتی ،قاچاق انسان.

شما با کلیک بر روی وکیل در مشهد میتونید با بهترین وکیل حقوقی در مشهد مشاوره بشید.  

وکیل متخصص طلاق در مشهد:

 وکیل متخصص طلاق در مشهد و دعاوی خانواده نقش مهمی در روند رسیدگی پرونده های طلاق داره که با بررسی و مطالعه پرونده می تونه بهترین راه و سریع ترین راه را انتخاب کنه, و بر اساس دانشش از مشکلات نا خواسته جلوگیری کنه. تا ضرر و زیانی شما رو تهدید نکنه. در آخر داشتن یک وکیل متخصص طلاق در کنارتون باعث میشه که با احتمال بیشتری به حق و حقوق شرعی و قانونی خود برسید.

وکیل متخصص مواد مخدر در مشهد:

متاسفانه یکی از مشکلات رایج جامعه دست و پنجه کردن با مواد مخدر است که آسیب های زیادی رو به وجود میاره. جرایم مواد مخدر انواعی دارد که متناسب با هرکدام قانون مجازات هایی هم تعیین شده مانند نگهداری یا حمل یا تولید و یا پخش مواد مخدر. به همین خاطر این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و در این حوزه نیاز به وکیل متخصص و با تجربه دارد که بتواند روند کاملا قانونی را طی کند و با کشف حقایق م مهارت های خود بتواند به آزادی موکل حود کمک کند.

وکیل متخصص رابطه نامشروع در مشهد:

رابطه نامشروع چیست؟

منظور از رابطه نامشروع،رابطه بین زن و مردی است که باهم ازدواج نکرده‌اند و پایشان را از مرز قانونی و شرعی فراتر میگذارند.

جرایمی مانند منافی عفت,زنا,قوادی یا رابطه نامشروع که با آبرو اشخاص در ارتباط است به همین خاطر استفاده از وکیل کیفری در مشهد را می طلبد که بتواند با استفاده از تجربه موکل خود را تبرئه کند و آبروی او حفظ شود. گرچه که جرم رابطه نامشروع غیر قابل گذشت است یعنی حتی اگر شاکی خصوصی گذشت کند باز هم مجازاتی برای آن از جنبه عمومی انجام می شود.

وکیل متخصص پرونده ملکی در مشهد:

وکیلی که در زمینه‌های قوانین و مقررات ملکی دانش و تخصص کافی رو داشته باشه رو وکیل ملکی میگیم. از جمله اختیارات وکیل ملکی: دعوای تصرف عدوانی اموال غیر منقول – رفع مزاحمت و ممنعت از حق ملکی – خلع ید عدوانی به جهت مالکیت عین و منافع از تصرف غاصب عین یا مستاجری قرار داد آن تمام شده و یا شروطی را در قرار داد نقض کرده  – باطل کردن اسناد رسمی یا عادی – افراز ملک مشاع – احراز سند مالکیت عین و منافع ، فسخ قرارداد اموال ملکی ،الزام به تنظیم سند رسمی.

وکیل متخصص اداره کار در مشهد:

وکیل اداره کار با توانایی و اطلاعات کافی درباره قوانین اداره کار میتونه به راحتی حق کارگر را از کار فرما و بلعکس حق کارفرما رو از کارگر در صورتی که حق با آنان باشد بگیرد. از جمله دعاوی حقوق کار: عیدی, بیمه, سنوات , حق اولاد, مسکن ,دستمزد, قرارداد کار.

چطور میتونم از بهترین وکیل در مشهد کمک بگیرم؟

  • قدم اول: جستجو نام سامانه وکیل نوین در گوگل و کلیک بر روی آن
  • قدم دوم: انتخاب درخواست مشاوره از منو بالا
  •  قدم سوم: پر کردن فرم مشاوره و ارسال درخواست
  • نتیجه: دریافت شماره 2 وکیل متخصص نسبت به موضوع و تماس با ایشان.

اگر وقت چنین کارایی رو نداریی فقط کافیع روی کلمه مشاوره کلیک کنی.

تخصص های وکیل در مشهد:

  • وکالت در امور مربوط به اعتراض به رای تجدید نظر فرجام خواهی و اعاده دادرسی
  • وکالت در موارد مصالحه و سازش
  • وکالت در ادعای جعل یا انکار و تردید نسبت به سند طرف و استرداد سند
  • وکالت در تعیین جاعل
  • وکالت در ارجاع دعوا به داوری و تعیین داوری
  • وکالت در توکیل
  • وکالت در تعیین مصدق و کارشناس
  • وکالت در ادعای اعسار
  • وکالت در استرداد داخواست یا دعوا
  • وکالت در جلب شخص ثالث و دفاع از دعوای شخص ثالث

هزینه پرونده و مشاوره با وکیل در مشهد چقدر است؟

هزینه مشاوره در دفاتر حقوقی مشهد ناچیز است و مبلغی بین 100 تا 300 هزار تومن می باشد. که ممکن است شما صرفا با یک مشاوره و راهنمایی کارتان حل شود. ولی هزینه پرونده و قرارداد با توجه به شرایطی محاسبه می شود مثلا نوع پرونده یا خواسته موکل از وکیل و یا شرایط مالی موکل که همه ی اینها را می توان با وکیل در مشهد به توافق رسید.

که از این باب اصلا جای نگرانی نیست در آخر این موکل و وکیل هستند که می توانند با توافق یکدیگر مبلغی را کمتر از تعرفه یا بیشتر از آن تعیین کنند و اینکه نحوه پرداخت آن اقساطی باشد یا....

ما در این مقاله سعی کرده ایم که وکیلی با وجدان و با انصاف و دلسوز و با تجربه بهتون معرفی کنیم تا اینکه در وقت و هزینتون صرفه جویی بشع و با پرداخت اندکی هزینه بیشترین استفاده را ببرید. ما کنارتان هستیم.

سوالات پر تکرار از بهترین وکیل در مشهد

پرسش موکل:

با سلام میخواستم بدانم برای خانمی که می خواهد از همسرش طلاق بگیرد اما همسر راضی به طلاق دادن نیست و او را به اجبار وادار به ادامه زندگی میکند و با او مثل برده ها رفتارمی کند و از طرفی چندین سال است که یک همسر صیغه ای دیگر گرفته است، آیا قانون تبصره ای گذاشته است که این خانم بتواند هرچه سریع تر طلاق بگیرد؟ 

پاسخ وکیل:

سلام مرد برای ازدواج دومش بایستی از همسر اول خود اجازه بگیرد و چنانچه بدون اجازه او همسر اختیار کرد، زن میتواند از شوهر خود طلاق بگیرد شما بر این مبنا میتوانید در صورت ازدواج همسرتان و اثبات آن در دادگاه اقدام کنید و طلاق خود را بگیرید. چنانچه شما نتوانستید آن را اثبات کنید ، میتونید از راه هایی از جمله دریافت مهریه، نفقه و… شوهر خود را مجبور به طلاق کنید .که برای این امور بایستی حضوری تشریف بیارید .

پرسش موکل:

با سلام  میخواستم بپرسم دختری که تو عقد هنوز بخواد طلاق توافقی بگیره حتما باید به دادگاه مراجعه کنن یا مستقیم محضر میشه رفت؟ آیا باید پزشکی قانونی بروند یا همین که شوهر بگه خانمم باکره است و نزدیکی نداشتیم کفایت میکنه ؟

پاسخ وکیل:

سلام شما بایستی به دادگاه برید و اگر دو طرف اعلام کنید راجع به بکارت نیازی به پزشکی قانونی نیست. البته در بعضی مواقع اختلافی است .فقط دقت شود با ازبین رفتن بکارت مهریه شما کامل و در صورت سالم بودن آن مهریه شما نصف میشود شما میتوانید برای انجام این امور وکیل طلاق در تبریز بگیرید .

پرسش وکیل:

میخواهم از شوهرم بخاطر نداشتن کار ثابت و درآمد و داشتن قرض و وام و قسط زیاد که قادر به پرداخت آنها نیست و ضامن اغلب وامهایش هم من هستم طلاق بگیرم، فقط حضانت دختر ۲/۵ ساله ام را میخواهم باید از کجا شروع کنم ؟

پاسخ وکیل:

دادخواست نفقه معوقه و جاریه مطرح و بعد از دریافت حکم دادخواست طلاق به استناد عسر و حرج حضانت فرزند تا 7 سالگی متعلق به مادر است و هیچ مرجع قانونی هم نمیتواند فرزند را از مادر بگیرد و بعد از 7 سالگی هم حضانت فرزند با کسی است که صلاحیت داشته باشد.برای اطلاعات بیشتر با وکیل طلاق در تبریز مشاوره شوید.

پرسش موکل:

زن مطلقه ای که ازاله بکارت شده است آیا در ازدواج مجدد با شخص دیگری میتواند از حق حبس استفاده کند و آیا برای صیغه نکاح مجدد اجازه ولی وی لازم است؟

پاسخ وکیل:

بله می تواند چون بنابر ماده ۱۰۸۵ قانون مدنی حق حبس را تنها مشروط به دو امر نموده است :

۱- مهر زن حال باشد یعنی بدون مدت و قابل وصول به مجرد عقد

۲- زن قبل از دریافت مهریه از شوهر تمکین نکرده باشد و در اینجا بکارت یا عدم آن شرط نشده است. و اما در مورد قسمت دوم سوال شما تنها نکاح دختر باکره موقوف به اجازه ی ولی یا جد پدری او می باشد .

پرسش موکل:

با سلام و تشکر از شما بنده در شرف ازدواج با اقایی هستم که تبعه لبنان و مشغول به تحصیل در ایران هستند. سوال من این است که با توجه به اینکه پس از ازدواج تابعیت ایشان برمن تحمیل میشود اگر پدر من بعد از ازدواج من فوت کنند ارث به من تعلق میگیرد؟ چون با توجه به اینکه من از تابعیت ایران خارج میشوم حاکمیت من بر اموالی چون زمین و باغ محدود خواهد شد. آیا تمام اموال پدرم به برادرم میرسد یا اینکه دولت املاکی را که به من میرسد را میفروشد و مبلغ آن را به من تحویل میدهد؟

پاسخ وکیل:

با سلام بله تمامی اموال به شما ارث می رسد لیکن چون تبعه کشوری دیگر می شوید به شما ۱ سال مهلت داده می شود، در خصوص اموال خود تعیین تکلیف نمایید. (تبعه ی کشورهای دیگر در ایران تنها می توانند یک مال غیر منقول برای سکونت و یا محل کار خود داشته باشند.)  برای کار های قانونی تابعیت حتما حضوری دفتر وکیل طلاق درتبریز مراجعه کنید .

پرسش موکل:

آیا نام دخترانه فاطمه مهدا مورد تایید ثبت احوال است و برای این نام شناسنامه صادر می‌کنند؟

پاسخ وکیل:

 با سلام، تغییر اسم مذهبی آسان نیست اما می‌توانید از طریق ثبت احوال و در صورت مخالفت از طریق دادگاه به طرفیت ثبت احوال با مستندات و ادله محکمه پسند اقدام نمایید. 

پرسش موکل:

سلام، از شخصی شکایت کیفری بابت جعل و استفاده از سند مجعول و تبانی بابت بردن مال غیر نموده‌ام و حکم قطعی به محکومیت ایشان به زندان صادر شده است، اگر شاکی خصوصی (بنده) رضایت دهم ممکن است حکم ایشان تعلیق شود؟ 

پاسخ وکیل:

 با سلام، بله طبق قانون کاهش جرایم تعزیری مصوب ۱۳۹۹، جعل اسناد عادی در صورت گذشت شاکی باعث بسته شدن پرونده خواهد شد در حالی که در گذشته جعل و استفاده از اسناد مجعول به علت برهم زدن نظم جامعه از جرایم غیر قابل گذشت بود. 

پرسش موکل:

سلام، منزلی که سه دانگ به نام زن و سه دانگ به نام مرد است و در دعوا، زن کلید منزل را تعویض کرده و اجازه ورود به مرد نمیدهد، چکار باید کرد؟

پاسخ وکیل:

 سلام در واقع مالکیت شما مشاعی می‌باشد و ایشان نمی‌تواند مانع ورود شما شود با توجه به مدارک و مستنداتی که دارید نسبت به شکایت کیفری ایشان به جرم ممانعت از حق اقدام نمایید.

چنانچه سوال دیگری دارید در قسمت دیدگاه آخر مقاله ازمون بپرسید.

چگونه با بهترین وکیل در مشهد مشاوره بگیریم:

سامانه وکیل نوین اولین استارتاپ حقوقی در کشور توانسته نام خوبی را از خود بجای گذارد و باعث امنیت خاطر اکثر مراجعین شود و برای مشاوره حضوری و آنلاین با بهترین وکیل در مشهد نسبت به موضوعی که مشکل دارید به راحتی می توانید بر روی درخواست وکیل متخصص کلیک کنید یا با شماره های 05136140000 یا 05136141111 تماس بگیرید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان بهره مند بشید.

وکیل در مشهد

5 دقیقه مشاوره تلفنی مجانی|09151026897

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051361*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حقوقی و قانون