اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112137189116118
در دسترس نیست

ارور e8 پکیج ایران رادیاتور

برطرف کردن ارور e8 پکیج ایران رادیاتور

کد: 140112137189116118

، (اخبار رسمی): ارور e8 پکیج ایران رادیاتور - برای برطرف کردن و تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با 6 ماه ضمانت با شماره تماس 66593368-22669196-44284743-55795334-77241505

برطرف کردن ارور e8 پکیج ایران رادیاتور
ارور e8 پکیج ایران رادیاتور

ارور e8 پکیج ایران رادیاتور - برای برطرف کردن و تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با 6 ماه ضمانت با شماره تماس 66593368-22669196-44284743-55795334-77241505

ارور E8 پکیج ایران رادیاتور (Iran radiator package error E8) در ادامه ی بررسی ارورهای پکیج ایران رادیاتور در سری دیجیتال L به ارور E8 رسیده ایم و قصد داریم در این مقاله این ارور را با یکدیگر مورد برررسی قرار داده و به ارائه حل برای رفع این ارور در منزل بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
در هنگام مطالعه دفترچه راهنمای ایران رادیاتور شما برای علت بروز ارور E8 به عبارت( ترموستات حدی 105 عمل کرده است) خواهید رسید.اما این پایان ماجرا نیست، چرا که عده ای تصور میکنند، که با تعویض ترموستات حد ارور E8 به طور کامل برطرف خواهد شد در صورت که ترموستات حد تنها بخشی از علت بروز این ارور در پکیج های ایران رادیاتور است.در صورت نیاز به مشاوره و کارشناسی شما عزیزان میتوانید از طریق چت آنلاین و یا شماره تماس هریک از شعب تهران سرویس آنلاین اقدام نمایید.

ارور e8 پکیج ایران رادیاتور در دستگاههایی مثل l24ff  ایران رادیاتور  و l28ff  رخ می دهد و البته همه پکیج های سری دیجیتال

( معادل ارور80  ایران رادیاتور در دستگاه آنالوگ مثل E24ff  هست )

  معنی ساده خطای e8 پکیج ایران رادیاتور به معنی داغ کردن بیش از حد پکیج  می باشد 

و البته این گرمای بیش از حد  دلایل مختلفی دارد

https://www.tehranservic.com/iran-radiator-error-e8/

  بستن شیرهای مدار رادیاتور ها و خطای e8 ایران رادیاتور

یکی از علت های شایع ارور e8 ایران رادیاتور گرفتگی مدار شوفاژ می باشد که علت های مختلفی دارد

گاه این گرفتگی بر اثر اشتباه استفاده کننده از پکیج صورت می گیرد

مثلا گاهی شخص بدون اینکه شوفاژ را از روی پکیج قطع کند یا خاموش کند( ولوم شوفاژ  را روی صفر بگذارد ) اقدام به بستن شیرهای زیر پکیج می کند که این کار باعث گرفتگی مدار شوفاژ می شود

یا اینکه اقدام به بستن شیرهای رادیاتورها  می کند که همین کار باعث ارور e8  در پکیج ایران رادیاتور می شود

. در بعضی مواقع نیز گرفتگی رادیاتور در اثر ایجاد رسوب شدید در رادیاتور هست که باید توسط سرویسکار متخصص بازدید شود و با شستشو مسئله برطرف شود .

یا گاهی این رسوبات در صافی برگشت رادیاتور گیر می کند و باعث کیپ شدن صافی  برگشت شوفاژ می شود . در همه این موارد اگر پیگیری انجام نشود باعث سوختن پمپ پکیج می شود .

 عکسهای صافی برگشت رو می بینید 

 خرابی ترموستات حد پکیج و کد خطای e8 پکیج ایران رادیاتور 

 البته این مورد هم به ندرت اتفاق می افتد .

در واقع سنسوری یا همان ترموستاتی که فرمان ارور e8 ایران رادیاتور  را به برد می دهد ←  ترموستات حد است یا (همان ترموستات 105 درجه یا 107 درجه )  ولی خود این سنسور معمولا  خراب نمی شود ولی اگر خراب شود همین کد خطا را می دهد .

نکته : متاسفانه بعضی از افراد که ناشی هستند  چون این ارور مربوط به این قطعه هست فکر می کنند با تعویض این قطعه مشکل حل می شود . در حالی که احتمال این که ارور e8 ایران رادیاتور از این قطعه باشد در بیشترین حالت 5 درصد است . اگر این ارور از این قطعه باشد با ریست کردن این  ارور حتی به صورت لحظه ای هم برطرف نمیشه . 

بالا بودن شعله پکیج بیش از حد 

اگر شعله پکیج در حالت شوفاژ بیش از حد بالا باشد ( و یا حتی در حالت آبگرم مصرفی )  باعث می شود تا دما ناگهانی افزایش یابد و در نتیجه ترموستات حد عمل کرده و باعث بروز ارور e8 پکیج ایران رادیاتور شود .

البته معمولا شعله خود به خود  از تنظیم خارج نمی شود . و معمولا توسط افراد ممکن است تنظیم شعله به مشکل بخورد . اگر به این مورد مشکوک هستید در اینجا تنها کاری که موقتا می توانید انجام دهید اینکه دمای شوفاژ و آب گرم مصرفی رو از روی پکیج کم کنید شاید به طور موقت مشکل پکیج حل بشه البته سر فرصت باید شعله رو یک نفر تنظیم کنه.

 کد خطای e8 به دلیل سوختن پمپ پکیج

سوختن پمپ یک از پر تکرارترین موارد خطای e8 پکیج ایران رادیاتور هست 

با سوختن پمپ پکیج ایران رادیاتور یا کار نکردن ان ، آب در مدار گردش ندارد و مطمئنا آب بیش از حد داغ می شود یا به عبارتی جوش می آورد که همین باعث بروز ارور e8 پکیج ایران رادیاتور می شود .

معمولا در اکثر موارد  پمپ تعمیر نشدنی است و باید تعویض گردد . در زیر عکس پمپ را می بینید 

ارور پکیج ایران رادیاتور E8 در اثر گرفتگی مبدل ثانویه

 در واقع یک حالت خاص از علت اول است که همان گرفتگی است . در این حالت زمانی که آب گرم باز می شود آب گرمی که به درون مبدل ثانویه یا مبدل صفحه ای( Plate heat exchanger )می رود تا آب گرم مصرفی را گرم کند به دلیل رسوب زیاد گردش مناسبی ندارد و در نتیجه حرارت ان بالا می رود در این حالت معمولا آب سرد و گرم می شود و یا اگر رسوب شدید باشد   ارور e8 در  پکیج ایران رادیاتور ظاهر می شود 

در مقاله ای به طور کامل علت سرد و گرم شدن آب پکیج را توضیح دادم می توانید از اینجا مطالعه کنید

ارور ۸۰ پکیج ایران رادیاتور به دلیل رسوب گرفتن مبدل اصلی 

مبدل اصلی پکیج رسوب دارد . این حالت هم یک حالت خاص از حالت اول که گرفتگی است که البته معمولا نسب به مبدل ثانویه کمتر اتفاق می افتد و ارور e8 پکیج ایران رادیاتور را سبب می شود  این حالت هم باعث عدم انتقال حرارت می شود که نتیجتا  باعث ایجاد خطا می شود .

مشکل در  ntc شوفاژ و خطای e8

ترمیستور ntc شوفاژ مشکل دارد . این مورد هم  احتمالش کمتر است ولی کاملا محتمل است . به تجربه ثابت شده است که خرابی سنسور ntc می تواند هر مشکلی عجیب و غریبی را باعث شود . در واقع وقتی ntc  شوفاژ مشکل دارد و دما را به درستی اعلام نمی کند و شعله خاموش نمی شود و نتیجتا حرارت دستگاه بیش از حد بالا می رود .و خطای e8 ایران رادیاتور را سبب می شود.

خطای E81در پکیج های دیجیتال:

خطای مزبور معمولاً در پکیج های کار کرده ای رخ داده که در مناطق با سختی بالای آب استفاده میشوند . عمده ترین دلیل رخ دادن این خطا جرم گرفتگی و وجود رسوب در مدار هیدرولیکی پکیج و مبدل های دستگاه می باشد که میبایست اقدام به اسید شویی و رسوب زدایی کامل پکیج نمایید .ضمناً دلایل دیگری نیز منجربه بروز این خطا می شود که به صورت زیر عنوان می گردد:

۱-سوختگی و خرابی پمپ دستگاه

۲-سوختگی و خرابی شیر موتوری دستگاه

۳-بسته بودن مسیر بای پاس

۴-بسته بودن شیرهای رادیاتور در حال زمستانه پکیج

۵-خرابی ترموستات حد

۶-خرابی ترمیستور شوفاژ

برطرف کردن ارور E8 پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

برطرف کردن ارور E8 پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.
 

برطرف کردن ارور E8 پکیج ایران رادیاتور در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در ۷ روز هفته به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند. شماره تماس شعبه شرق ۷۷۲۴۱۵۰۵ است که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.ضمانت‌نامه ۶ ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده می‌شود.

برطرف کردن ارور E8 پکیج ایران رادیاتور در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند.ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد.شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است ، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

برطرف کردن ارور E8 پکیج ایران رادیاتور در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۴۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به‌صورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید