اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112137189216118
در دسترس نیست

ارور E03 پکیج بوتان

برطرف کردن ارور E03 پکیج بوتان

کد: 140112137189216118

، (اخبار رسمی): ارور E03 پکیج بوتان در بررسی ارورهای پکیج بوتان به ارور E03 رسیده ایم و قصد داریم این ارور را برای شما عزیزام مورد بررسی قرار داده و نحوه ی برخورد  با آن را برای شما عزیزان بیان کنیم.

برطرف کردن ارور E03 پکیج بوتان
ارور e03 پکیج بوتان

ارور E03 پکیج بوتان - برای برطرف کردن ارور e03 پکیج بوتان با ضمانت 6 ماه در سراسر تهران با شعب تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید مشاوره 66593368 -22669196 - 44284743 - 77241505 - 55795334

پکیج بوتان در دو سری آنالوگ و دیجیتال وارد بازار شده است.مدل های پرلا ، پرلا پرو و پارما جزو سری دسته های پکیج دیجیتال بوده و عیب یابی آنها در سری مقالات اخیر تهران سرویس آنلاین صورت گرفته است.

اگر شما هم از یکی از مدل های سری دیجیتال بوتان مانند پرلا، پرلاپرو و پارما استفاده میکنید حتما ارور E03 را حتی برای یکبار هم که شده روی پکیج بوتان خود مشاهده کرده اید.برای آموزش رفع ارور  E03 بوتان در ادامه ی مقاله با ما همراه بوده  و در صورت نیاز به مشاوره و کاشناسی از طریق چت آنلاین و یا تماس با شماره پشتیبانی تهران سرویس آنلاین اقدام نمایید.

اگر در هنگام بروز ارور E03 به دفترچه راهنمای پکیج بوتان خود مراجعه کنید ، متوجه خواهید شد این ارور مربوط به پرشر سوئیچ پکیج بوده و باید این قطعه مورد بررسی قرار گیرد.

https://www.tehranservic.com/error-e03-bhutan/

هرگاه با ارور e3 یا ارور e03 پکیج بوتان مواجه شدید، بدانید مشکل احتمالا مربوط به عدم عمل کردن پرشر دود، معیوب بودن ترموستات دود و یا انسداد دودکش است. در صورتی که پرشر دود عمل نکند، این خطا در پکیج بوتان ظاهر می‌شود و نیاز به تعمیرات پکیج ایجاد می‌شود.

تعمیر پکیج بوتان در تهران :

چنانچه با مطالعه مقاله قادر به رفع ارور E03 پکیج بوتان خود نبودید تنها کافی است، با نزدیکترین شعبه تهران سرویس آنلاین به خود در تماس بوده و یا از طریق چت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.تعمیر پکیج بوتان توسط بهترین کارشناسان مجموعه ما در کمتر از ۱ ساعت در سراسر تهران انجام خواهد شد.

تمامی خدمات تعمیرات پکیج بوتان تهران سرویس آنلاین با ارائه ضمانت نامه ۶ ماه بوده و در طول مدت گارانتی شما از پشتیبانی آنلاین و ارائه خدمات رایگان بهرمند خواهید بود.
به خاطر داشته باشید هرگونه تماس مستقیم با تکنسین اعزامی به منزله لغو گارانتی بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی به عهده نمیگیرد.

علت بروز ارور E03 پکیج بوتان :

در بررسی ارور E03 پکیج بوتان هنگامی که به دفترچه راهنمای پکیج بوتان مراجعه میکنیم با عبارت : خرابی پرشر سوئیچ مواجه خواهیم شد. اما این تمام ماجرا نبوده و در بسیاری از موارد ارور E03 پکیج بوتان کوچکترین ارتباطی با پرشر سوئیچ ندارد.با ما همراه باشید تا تمامی موارد ارور E03 پکیج بوتان را با یکدیگر بررسی کنیم.
ارور E03 پکیج بوتان با باید در :

  • معیوب بودن پرشر دود
  • معیوب بودن ترموستات دود پکیج
  • عدم عمل کردن مجموعه فن دستگاه
  • اشکال در دودکش و انسداد در مسیر آن
  • معیوب بودن برد الکترونیک
  • جست و جو کرد.
  • علت این ارور در مدل cv پکیج بوتان، مربوط به مسیر دودکش و یا کلید پرشر دود است.

علت ارور e03 در مدل Nuova Benesse پکیج بوتان،عدم کارکرد ترموستات دود پکیج می‌باشد.

علت ارور e03 در پکیج پرلا بوتان، می‌تواند معیوب شدن پرشر دود، مجموعه فن و ترموستات دود باشد.

معیوب بودن پرشر دود :

پرشر دود پکیج یک سویچ فشار است، که با کنترل کردن خروج محصولات احتراق، کارکرد سالم و بدون خطر پکیج دیواری را تضمین می‌کند.وجود پرشر دود پکیج برای یک عملکرد سالم و بی نقص پکیج دیواری بسیار ضروری است.
پرشر سوئیچ هوا یک سنسور است که وظیفه انتقال گزارش سالم بوده فن به برد را بر عهده دارد، پرشر هوا در واقع یک میکروسوئیچ حساس هست که با کمی فشار وصل شده و در صورت کم‌شدن فشار قطع می‌شود، برای اینکه این فشار کم به میکروسوئیچ وارد شود، به‌وسیله یک دیافراگم و با مقدار کمی باد که از کارکردن فن پکیج این باد تأمین می‌شود استفاده شده است، پس هرزمانی که فن پکیج شروع به کار نماید با گردش پروانه آن و تولید باد این میکروسوئیچ وصل شده و به برد الکترونیک گزارش می‌دهد که فن کار می‌کند و هرزمان که فن کار نکند این میکروسوئیچ قطع بوده و مدار آن همچنان قطع است.

علائم خرابی پرشر سوئیچ پکیج :

در صورت معیوب شدن پرشر فن پکیج روشن نخواهد شد زیرا برد قبل از استارت فن پرشر سوئیچ هوا را چک می‌کند و بعد فرمان شروع به کار فن پکیج دیواری را صادر خواهد کرد.
اگر فن خاموش است با جداکردن لوله آنتی کندانس فن روشن نشود؛ ولی با کشیدن یکی از سیم‌های پرشر سوئیچ هوا فن روشن شود پرشر سوئیچ هوا معیوب است.
اگر فن روشن است با جداکردن لوله آنتی کندانس از قسمت فن و مکش آن اگر جرقه‌زن وارد عمل شود، پرشر سوئیچ هوا سالم و اگرنه معیوب است. درهرصورت توصیه می‌شود برای تعمیر پکیج حتماً با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین تماس بگیرید.

ترموستات دود پکیج:

سنسور یا ترموستات دود در واقع یک کلید حساس حرارتی است که در تمام مراحل کاری پکیج دیواری مدار آن را کنترل مینماید و یک کلید ایمنی است که باعث کنترل خروج دود و محصولات احتراق در پکیج دیواری های بدون فن می شود.
عملکرد داخلی ترموستات دود :
یک کلید همیشه متصل است، که با گرم شدن بیش از حد کلاهک دود و رسیدن دما به بالای ۵۲ درجه مدار آن قطع می گردد و پکیج دیواری را خاموش می کند.

علائم خرابی ترموستات دود پکیج :

پکیج دیواری هیج عکس العملی از خود نشان نمی دهد و خطای باز بودن ترموستات دود می دهد.

معیوب بودن فن پکیج :

فن پکیج یک قطعه ی بسیار مهم بوده که در سری فن دار پکیج های مدل جدید محصولات حاصل از احتراق را از سیستم خارج می کند. به احتراق شعله پکیج در جهت عملکرد صحیح کمک می نماید. از گاز گرفتگی افراد در اثر گاز دی اکسید کربن و همچنین آتش سوزی جلوگیری کرده، و باعث افزایش امنیت پکیج می شود.

علائم خرابی فن پکیج :

  • نامناسب بودن سرعت و دور فن پکیج
  • وجود دوده روی بدنه پکیج
  • جرم گرفتن پره های فن پکیج
  • یکسره کار کردن فن پکیج

وجود مشکل در دودکش پکیج :

در هنگام بروز ارور E03 پکیج بوتان حتما دودکش پکیج را بررسی کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید.در بسیاری از موراد گرفتگی دودکش پکیج و وجود زباله در ان باعث بروز ارور E03 در پکیج بوتان خواهد شد.

وجود مشکل در برد پکیج :

ارور E03 پکیج بوتان در برخی موارد بسیار نادر به دلیل خرابی برد پکیج اتفاق میافتد.مادامی که تمامی موارد گفته شده در قسمت های قبل را چک کرده و از سلامت آن اطمینان حاصل کردید، حتما به سراغ برد پکیج رفته و از عملکرد آن نیز اطمینان حاصل نمایید.
تهران سرویس آنلاین اراده دهند خدمات تعمیر برد پکیج آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

برطرف کردن ارور E3 پکیج بوتان در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

برطرف کردن ارور E3 پکیج بوتان در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.

برطرف کردن E3 پکیج بوتان در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در ۷ روز هفته به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند. شماره تماس شعبه شرق ۷۷۲۴۱۵۰۵ است که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.ضمانت‌نامه ۶ ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده می‌شود.

برطرف کردن ارور E3 پکیج بوتان در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند.ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد.شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است ، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

برطرف کردن ارور E3 پکیج بوتان در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۴۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به‌صورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان