اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112137189322402
در دسترس نیست

چاپ روی شیشه و فلت بد شیشه

کد: 140112137189322402

، (اخبار رسمی): چاپ روی شیشه و فلت بد شیشه از مهمترین و پرکاربردترین حوزه های صنعت چاپ میباشد که در حال حاضر در بازارهای داخلی و خارجی دارای ارائه دهندگان بی شماری است.

چاپ روی شیشه و فلت بد شیشه
چاپ روی شیشه و فلت بد شیشه
چاپ روی شیشه و فلت بد شیشه
چاپ روی شیشه و فلت بد شیشه
چاپ روی شیشه و فلت بد شیشه
چاپ روی شیشه و فلت بد شیشه

بر روی شیشه می توان با استفاده از چاپ یووی فلت بد به صورت مستقیم فرآیند چاپ را انجام داد و به صورت پنج رنگ طرح موردنظر را چاپ کرد.

همچنین فناوری چاپ مستقیم این امکان را به ما می دهد بدون واسطه و با بهترین کیفیت ممکن بر روی شیشه چاپ کرد تا این محصول به بهترین شکل ممکن به دست مصرف کننده و مشتری برسد.

یووی پرینت ایران به عنوان بزرگترین و بهترین ارائه دهنده خدمات چاپ روی شیشه این قابلیت را دارد تا سفارش های چاپی شما را با نازل ترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت همراه با طراحی اختصاصی در کوتاه ترین زمان به دست شما مشتریان گرامی برساند.

چاپ روی شیشه چیست؟

چاپ روی شیشه به معنای ایجاد و چاپ طرح و نقش دلخواه و مورد نظر بر روی شیشه و استفاده از آن در محل های مناسب و در معرض دید میباشد.

می توان بر روی شیشه طرح های دکوراتیو، سنگ مصنوعی، مینیمال، آبرنگی، مقطع، لوگو و... را چاپ کرد.

در بسیاری از مکان های مختلف تجاری اداری با استفاده از چاپ شیشه به زیبایی دکوراسیون و معماری داخلی محیط کسب و کار خود می افزایند تا مشتریان بیشتری را از این راه جذب خود کنند.

همچنین با توجه به کیفیت بالای چاپ روی شیشه، از آن برای چاپ عکس و موارد از این قبیل استفاده می شود.

چاپ فلت بد روی شیشه چیست؟

چاپ فلت بد روی شیشه به معنی استفاده از دستگاه یووی فلت بد برای چاپ طرح و نقش دلخواه به صورت چاپ مستقیم و پنج رنگ با استفاده از اشعه یووی می باشد.

یووی پرینت ایران با استفاده از دستگاه یووی فلت بد اقدام به چاپ بر روی شیشه می کند.

از جمله مزایای این نوع چاپ می توان به با کیفیت بودن آن، مقرون به صرفه بودن، سرعت بالا، امکان چاپ در تیراژ بالا، امکان چاپ به صورت لارج فرمت، توانایی بالای دستگاه چاپ و موارد دیگر اشاره کرد.

در حال حاضر و در بازار داخلی بزرگترین دستگاه چاپ فلت بد امکان چاپ در ابعاد 200*300 را دارا می باشد که به طور معمول شیشه ای هم بزرگتر از آن وجود ندارد که این نوع دستگاه هم در یووی پرینت ایران مورد استفاده قرار میگیرد.

از تفاوت های مهم چاپ فلت بد روی شیشه با دیگر روش های چاپ می توان به پنج رنگ بودن نوع چاپ در چاپ یووی فلت بد اشاره کرد.

به این صورت که علاوه بر چهار رنگ اصلی زرد، آبی، قرمز و مشکی رنگ سفید هم می توان در این نوع چاپ پیشرفته مورد استفاده قرار داد تا امکان چاپ روی جنس واضح و شفاف با وضوح بسیار عالی به دست بیاید.

همچنین در چاپ یووی فلت بد با توجه به کیفیت بالای کار، دوام بالایی هم به دست میاید به این صورت که حداقل 10 سال عمر شیشه چاپ شده عمر مفید خواهد داشت. این روش چاپی همچنین کاملا بی خطر برای محیط زیست بوده و در منابع صرفه جویی میکند و آلوگی کمتری را روانه طبیعت میکند.

مزایا و معایب چاپ روی شیشه

مزایا و معایب چاپ روی شیشه به طور کلی موارد مختلفی می باشند که بعضا هم دارای اهمیت بالا و یا حتی بی اهمیت ممکنه باشند.

در حالت کلی چاپ روی شیشه مزایایی زیادی را همرا با خود می بیند که این مزایا می تواند در موارد متعددی مورد بهره برداری ذی نفعان و مشتریان قرار بگیرد.

از جمله ی این مزایای مهم می توان به ماندگاری و دوام بالا، مقاومت زیاد، عدم آسیب پذیری نسبت به خراش خوردگی، هزینه مناسب، کیفیت بالا و زیبا، عدم محدودیت در انتخاب طرح و رنگ، امکان تولید در تیراژ بالا و دادن جلوه ای زیبا به محیط داخلی اشاره کرد.

شما می توانید به وسیله چاپ شیشه عکس، رنگ یا طرح دلخواه و مورد نظر خود را با بهترین کیفیت بر روی شیشه در سایز های مختلف به چاپ برسانید.

از مزایای دیگر چاپ شیشه هم میتوان به امکان چاپ پشت شیشه، مقاومت مناسب در برابر رطوبت، دوام بالا در برابر حرارت، امکان نصب آسان و دیگر موارد اشاره کرد.

درست است که چاپ روی شیشه دارای مزایای بی شماری می باشد و در کل یک روش چاپ جذاب و منحصر به فرد می باشد اما با این حال این نوع چاپ دارای معایب مخصوص به خود هم می باشد.

از جمله این معایب می توان به مواردی نظیر وجود محدودیت در سایز های خیلی بزرگ شیشه برای چاپ، وجود محدودیت در ضخامت شیشه چاپی، ممکن است کمی هزینه بر شود محصول نهایی کار و دیگر موارد.

با این حال چاپ روی شیشه مزایای زیادی دارد که در مجموع در نظر بگیریم این مزایا به معایب نسبتا کم این نوع چاپ سنگینی می کند.

کاربرد چاپ روی شیشه

کاربرد چاپ روی شیشه با توجه به مورد استفاده از آن و در نظر گرفتن کارایی آن می تواند دارای موارد متعددی باشد.

به عنوان مثال می توان بر روی شیشه فرایند چاپ لوگو روی شیشه را انجام داد تا به این صورت هویت سازمانی و لوگو در معرض دید همگان قرار بگیرد و جلوه خاصی به سازمان ببخشد. از این روش می توان برای تبلیغات محیطی و از این دست موارد استفاده کرد.

همچنین می توان بر روی شیشه طرح های دکوراتیو چاپ کرد تا از آن ها به منظور استفاده به عنوان پنل دیواری شیشه ای در محیط های مختلف نظیر منازل مسکونی، محیط های تجاری، اداری، دولتی و ... استفاده کرد تا محیط و معماری داخلی زیباتر بشود.

همچنین می توانید مناظر زیبا و یا لحظات خاص ثبت شده خود را بر روی شیشه با بهترین کیفیت چاپ کنید تا همیشه آن را در کنار خود داشته باشید و در جاهای مختلف از آن بهره ببرید.

چاپ عکس روی شیشه هم از مهمترین کاربرد های چاپ شیشه می باشد که این امر دارای جذابیت بسیاری می باشد و همه روزه افراد زیادی خواهان این هستند که عکس مورد نظرشان بر روی شیشه چاپ بشود.

به دلیل مزایای چاپ روی شیشه که پیش تر ذکر شد، می توان با کیفیت بالا و نهایت دقت نوشته ها را هم بر روی شیشه چاپ کرد و فرآیند چاپ نوشته روی شیشه را هم به خوبی انجام داد.

انواع چاپ روی شیشه

انواع چاپ روی شیشه دارای موارد و روش های مختلفی می باشد که این امر بسته به نیاز مشتری و کارفرما می تواند متغیر باشد.

روش هایی نظیر چاپ سیلک روی شیشه، چاپ حرارتی روی شیشه، چاپ مستقیم روی شیشه از جمله روش هایی هستند که برای چاپ روی شیشه به کار گرفته می شوند.

چاپ مستقیم روی شیشه

چاپ مستقیم روی شیشه به وسیله دستگاه چاپ یووی صورت می گیرد و دارای کیفیت مناسب و دقت بالا در کنار هزینه کم و سرعت بالا می باشد.

در این روش در ابتدا شیشه روی دستگاه قرار می گیرد و دستگاه بعد از شروع به کار اقدام به پاشیدن جوهر و رنگ روی سطح شیشه می نماید تا طرح و نقش مورد نظر شکل بگیرد.

بعد از آن و بلافاصله پس از پاشیدن جوهر، به طور همزمان اشعه یووی هم بر روی سطح شیشه تابانده می شود و جوهر خشک می شود. به این ترتیب بلافاصله طرح مورد نظر بر روی شیشه شکل میگیرد و با توجه به سریع خشک شدن جوهر، کیفیت کار هم بالا می رود.

از جمله مزایای روش چاپ مستقیم یووی روی شیشه می توان به دقت مناسب چاپ و سرعت بالای آن اشاره کرد.

چاپ سیلک روی شیشه

چاپ سیلک روی شیشه دارای مراحل مختلفی می باشد که اگر درست طی بشود می توان محصول با کیفیتی را در نهایت به دست آورد.

در مرحله اول دستگاه چاپ سیلک شیشه آماده سازی بشود. در مرحله دوم پس از انجام فرآیند آماده سازی دستگاه می بایست یک طراحی و دیزاین مناسب برای ساخت شابلون صورت بگیرد.

در مرحله بعدی باید رنگ طلاکوب مناسبی با در نظر گرفتن جنس قطعه انتخاب بشود. البته باید در نظر داشت که می بایست از رنگ های مخصوص شیشه در در این دیزاین استفاده بشود.

شما می توانید با استفاده از تجربیات گران بهای کارشناسان مجرب ما در حوزه چاپ روی شیشه به بهترین شکل ممکن از مشاوره و خدمات ما بهره مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی