اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112147192222410
در دسترس نیست

شرکت های ساختمانی با سابقه در تهران

کد: 140112147192222410

، (اخبار رسمی): قطعا افراد برای شروع هر کاری به دنبال متخصص و بهترین فرد یا سازمان برای انجام آن کار هستند. اما پیدا کردن متخصص در کاری که افراد و سازمان‌های زیادی در زمینه کار مورد نظر مشغول به فعالیت هستند کار چندان آسانی نیست. یکی از کارهای که پیدا کردن متخصص در آن کمی سخت و دشوار است شرکت‌های ساختمانی هستند.

شرکت های ساختمانی با سابقه در تهران
شرکت های ساختمانی با سابقه در تهران

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین شرکت‌های ساختمانی با سابقه در تهران بپردازیم. اما قبل از آن به بررسی وظایف و عملکرد شرکت ساختمانی خواهیم پرداخت.

شرکت ساختمانی چیست؟

هنگامی که از شرکت ساختمانی صحبت می‌کینم در واقع داریم از یک فرد حقوقی حرف می‌زنیم که انجام امور تاسیساتی و ساختمانی مانند: راه سازی، ساختن انواع خانه، انواع مکان‌های تجاری، ویلا، اسکله سازی و ... را بر عهده می‌گیرند. این افراد در رشته عمران و معماری تحصیل کرده و در این امر تخصص دارند. علاوه بر این شرکت‌های ساختمانی خدماتی نظیر نوسازی، طراحی، نگهداری و بازسازی را نیز بر عهده می‌گیرند.

وظایف شرکت‌های ساختمانی

قبل از بررسی شرکت‌های ساختمانی با سابقه در تهران بهتر است با وظایف شرکت ساختمانی آشنا شویم و ببینیم یک شرکت ساختمانی چه خدماتی را ارائه می‌دهد:

  • یک شرکت ساختمانی پلن و نقشه را طراحی و نحوه اجرای آن را برنامه ریزی می‌کند.
  •  در طی مسیر پروژه بر اجرای کامل پروژه طبق استاندارها و اصول جهانی نظارت می‌کند
  • انجام امور مرتبط به شهرداری و قوانین حاکم بر آن را در دستور کار خود دارد
  •  دارای نیروی متخصص ماهر برای انجام کارها در تمام مراحل
  • کاهش زمان و هزینه به دلیل مهارت در کار
  • رفع مشکلات و موانع احتمالی در هنگام انجام کار
  • استفاده از متریال مناسب آب و هوا مکان ساخت و ساز و بسیاری موارد دیگر که بیان آن از حوصله این بحث خارج است.

برای درک بهتر کار یک شرکت ساختمانی به ذکر چند مثال می‌پردازیم:

اگر فردی بخواهد ویلایی مدرن برای خود بسازد و چنانچه زمین یا مکان ساخت ویلا مدرن از قبل انتخاب شده باید کلیه پروسه ساخت و ساز براساس ویژگی های مکان ساخت مثل شیبدار بودن، نرمی و سفتی خاک و سایر موارد انجام شود و این در صورتی امکان پذیر است که شرکت ساختمانی کار آزموده و متخصص عهده دار ساخت ویلا باشد.

یا طراحی آشپزخانه آپارتمان به دلیل اینکه بخش زیادی از فعالیت های حیاتی خانه در آن انجام می گیرد و نیازهای روزانه در آن رفع می گردد باید کاملا استاندارد باشد. نورگیری و تهویه کامل و مستقیم مورد مهم بعدی است که باید به آن توجه داشت. قرارگیری بخش های مختلف در آشپزخانه و کاربردی ساختن کامل آن بسیار مهم است. در نتیجه یک شرکت ساختمانی تمام این موارد را در نظر گرفته و بعد از آن به طراحی و ساخت آشپزخانه آپارتمان و دیگر بخش‌ها خواهد پرداخت.

بررسی شرکت‌های ساختمانی با سابقه در تهران حال که با شرح وظایف و کارکرد شرکت ساختمانی آشنا شدید به معرفی شرکت‌های ساختمانی با سابقه در تهران خواهیم پرداخت:

  •  شرکت زاویه سازان هامان

اولین شرکت‌ ساختمانی با سابقه در تهران که به معرفی آن خواهیم پرداخت، شرکت زاویه سازان هامان است. این شرکت ساختمان سازی با نام تجاری استودیو معماری زاها در حدود یک دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده و انجام اموری مانند اجرا، بازسازی، مشاوره، نوسازی، پیمانکاری ساختمان، بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی، ساخت و تجهیز ساختمان های اداری، ساخت آپارتمان های مدرن، مدیریت پروژه های ساختمانی، ساخت ویلاهای مدرن و... را بر عهده دارد. این شرکت ساختمانی باسابقه دارای نیروی متخصص و ماهر است که مدرک خود را از بهترین دانشگاه‌های ایران و اروپا دریافت کرده‌اند. اگر بخواهیم چند مورد از کارهای شاخص این شرکت ساختمانی را نام ببریم می‌توانیم به مواردی مانند:

انجام دکوراسیون داخلی ساختمان‌های گروه بانک سامان، ساختمان ایران، شرکت آلمانی افپرام دفتر ایران، سفارت آلمان بخش کنسولی، گروه بانک تجارت، شرکت ایران کیش، شرکت زیمنس آلمان و....

نشانی و راه‌های ارتباط

  • آدرس: تهران، میدان ونک، ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان سامان، پلاک ۶۷ ، واحد ۷
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۰۶۵۵۳ – ۰۲۱۸۸۶۲۶۹۷۵
  • شرکت پایا سامان پارس

دومین شرکتی که به بررسی آن در لیست بهترین شرکت‌های ساختمانی با سابقه تهران خواهیم پرداخت شرکت پایا سامان پارس است. این شرکت باسابقه و بسیار گسترده دارای 11 شرکت اصلی و 6 شرکت فرعی است که هر کدام بیش از چند دهه سابقه کاری را با خود دارند. عمده فعالیت این شرکت ساختمانی باسابقه در تهران در زمینه اجرای پروژه ‌های انبوه سازی، عمرانی و زیربنایی در داخل و خارج از کشور است. علاوه بر این این شرکت ساختمانی در زمینه هماهنگی و برنامه ریزی در جهت تأمین منابع مالی از بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری مجاز برای شرکت‌های تابعه، سرمایه گذاری و مشارکت در سهام شرکت‌های تابعه، سرمایه گذاری در زمینه تحقیقات و فناوری در شرکت‌های تابعه نیز فعالیت می‌کنند.

از دیگر خدمات این شرکت می‌توان مواردی مانند: پروژه های حمل و نقل زمینی، ریلی، مترو، فرودگاه، پل، تونل، سد و سازه های آبی، سرمایه گذاری و طراحی و ساخت مجموعه های ساختمانی، ساخت بناهای صنعتی و غیر صنعتی، تأسیسات و تجهیزات مکانیکال و الکتریکال، پروژه های مجتمع های مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی، تفریحی، گردشگری و شهرک‌های صنعتی را نیز نام برد.

نشانی و راه‌های ارتباط

آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، نرسیده به بلوار آفریقا، بنیاد مستضعفان، ساختمان مرکزی، طبقه دهم

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۰۲۲۵

  •  دفتر معماری آد

سومین شرکت ساختمانی با سابقه در تهران که به بررسی عملکرد آن خواهیم پرداخت، دفتر معماری آد با بیش از یک دهه تجربه کاری است. از جمله خدمات ارائه شده توسط این سازمان عبارت است از اجرا، بازسازی، مشاوره، نوسازی، پیمانکاری ساختمان، بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی، ساخت و تجهیز ساختمان های اداری، ساخت آپارتمان های مدرن، مدیریت پروژه های ساختمانی، ساخت ویلاهای مدرن  و کلاسیک و بسیاری موارد دیگر. اگر بخواهیم نمونه‌ای از کار این شرکت را ذکر کنیم می‌توانیم به انجام پروژه ساخت ویلای مدرن در دماوند، لواسان، کردان، فشم، شهریار، کوهسار و... اشاره کرد.

 نشانی و راه‌های ارتباط

  • آدرس: قیطریه، بلوار کاوه، خیابان مطلبی نژاد، پلاک 21 واحد 8 و دماوند، گیلاوند، جنب شهرداری گیلاوند، مجتمع تجاری اداری آسمان طبقه 2 واحد 18
  • شماره تماس: 09125080480
  • وب سایت: https://aadarch.com/
  • اینستاگرام: aad_arch@
  • ایمیل: [email protected]
  • ایرانیان اطلس

یکی دیگر از شرکت‌های ساختمانی باسابقه شرکت ایرانیان اطلس است. علت شهرت و محبوبیت این شرکت به عنوان یک شرکت ساختمانی این است که در پروژه های خود از  مدرن‌ترین فناوری و تجهیزات روز دنیا استفاده می‌کند و در کنار آن به پایداری و حفظ محیط زیست نیز توجه کافی و لازم را دارد.

نشانی و راه‌های ارتباط

  • آدرس: تهران، پاسداران، نرسیده به میدان نوبنیاد، بهارستان دهم، پلاک ۵
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۳۵۲۱۵۲۱

کلام آخر

در این مطلب به بررسی و معرفی شرکت‌های ساختمانی با سابقه در تهران پرداختیم و چند شرکت به نام در این زمینه را بررسی کردیم. شرکت‌های فعال و معتبر بسیاری در این زمینه فعال هستند، اما در این مطلب امکان معرفی همه آن‌ها وجود نداشت لذا به معرفی چند مورد که بهترین در این زمینه هستند بسنده کردیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید شرکت معتبر و مورد نیاز خود در زمینه عمران و ساختمان سازی را پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان