اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112147192618525
در دسترس نیست

چرا انجام ایمپلنت دندان را انتخاب کنیم؟

کد: 140112147192618525

، (اخبار رسمی): ایمپلنت دندان راه حلی طولانی مدت و دائمی است که دوام و طول عمر بالایی را داشته و بهترین گزینه ایده آل برای جایگزینی دندان از دست رفته می باشد. قیمت ایمپلنت دندان به نسبت سایر روش های سنتی چون بریج دندان یا دندان مصنوعی کمی بالا باشد اما با توجه به مزایای منحصر به فردی که دارد قطعا ارزش مند می باشد.

چرا  انجام ایمپلنت دندان را انتخاب کنیم؟
انجام ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندانی چیست؟

ایمپلنت دندان: از دست دادن یک یا تعدادی از دندان ها بنا به هر دلایلی می تواند خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد و چه بسا اعتماد به نفس فرد را از بین ببرد. در صورتی که دندان خود را از دست داده اید احتمالا در مورد گزینه های جایگزینی آن ها در تحقیق می باشید و حتما هم در این جریان با اصطلاح ایمپلنت دندان مواجهه شده اید.

ایمپلنت دندان راه حلی طولانی مدت و دائمی است که دوام و طول عمر بالایی را داشته و بهترین گزینه ایده آل برای جایگزینی دندان از دست رفته می باشد. قیمت ایمپلنت دندان به نسبت سایر روش های سنتی چون بریج دندان یا دندان مصنوعی کمی بالا باشد اما با توجه به مزایای منحصر به فردی که دارد قطعا ارزش مند می باشد.

ایمپلنت دندان پیشرفته ترین و ایده آل ترین روش در دندانپزشکی مدرن امروزی به جهت جایگزینی دندان های از سدت رفته می باشد. ایمپلنت دندان در واقع یک پایه ی میله ای طور فلزی از جنس تیتانیوم سازگار با بدن است که در استخوان فک در جای دندان از دست رفته قرار می گیرد و به نوعی نقش ریشه ی دندان را ایفا می کند. سپس با قرار گرفتن تاج دندان بر روی پایه ایمپلنت، دندان ظاهزی طبیعی را به خود می گیرد.

در واقع میله ی تیتانیومی ساختار ریشه دندان طبیعی شما را تقلید کرده و تمام عملکرد یک دندان طبیعی را برای شما فراهم می کند. از جمله توانایی خوردن غذاها بدون نگرانی از بابت لیز خوردن یا افتادن ایمپلنت دندان از جای خود نمونه ای از عملکرد ایمپلنت است. علاوه بر این، تاج دندان با ظاهر طبیعی زیبا شناسی مورد نظر را برای شما به ارمغان می آورد و لبخندی زیبا را به شما هدیه می دهد.

ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

ایمپلنت های دندانی از دوام و ماندگاری طولانی مدتی برخوردارند. در واقع با مراقبت مناسب و رعایت بهداشت دهان و دندان، ایمپلنت های دندانی می توانند چندین دهه یا یک عمر دوان بیاورند.

طول عمر ایمپلنت های دندانی باعث می شود که آن ها به روشی محبوب برای بسیاری از بیماران که دندان های خود را از دست داده اند یا نیاز به کشیدن دندان دارند تبدیل شود.

مزایای ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان بهترین راه حل برای حفظ سلامت استخوان فک شماست.

هنگامی که شما یک دندان از دست رفته دارید استخوان فک شما در معرض عفونت قرار می گیرد. در حالی که سایر درمان های ترمیمی دندان مانند بریج ها می توانند زیبایی مورد نظر شما را ارائه دهد اما در استخوان فک قرار نمی گیرند. زیرا می توانند از استخوان فک جدا شده و باعث ایجاد شکافت در استخوان شوند که این امر می تواند استخوان فک شما را مستعد عفونت کند.

چه کسانی کاندید کاشت ایمپلنت دندان هستند؟

اگر دندان از دست رفته دارید یا نیاز به کشیدن دندان دارید و می خواهید عملکرد دندان طبیعی خود را حفظ کرده و از استخوان فک خود محافظت کنید، کاندیدای عالی برای ایمپلنت دندان می باشید.

اما تنها راه برای اطمینان از اینکه کاندیدای مناسب برای ایمپلنت دندان هستید یا خیر، مراجعه به یک دندانپزشک متخصص است.

دکتر صادق آقاجری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان در تهران می باشد که با تسلطی و تخصصی که در کاشت دندان دارد تضمین یک جراحی موفق آمیز را به شما بیماران گرامی می دهد.

دکتر آقاجری مراقبت های شخصی را برای رفع نیازهای شما ارائه می دهد. ایشان برای شناخت هر یک از بیماران خود به صورت جداگانه جهت ارائه یک برنامه درمانی مناسب وقت صرف کرده و با استفاده از تجهیزات مدرن جراحی موفق آمیزی را برای شما انجام می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان