اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112157193622416
در دسترس نیست

کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد - بهترین دکترهای دندانپزشک با مناسبترین قیمت

کد: 140112157193622416

، (اخبار رسمی): کلینیک دندانپزشکی بارانا در مشهد ارائه دهنده انوع خدمات زیبایی و درمانی (ایمپلنت، لمینت، کامپوزیت، دندانپزشکی کودکان و...) ارائه خدمـات دندانپزشکی در مشهد با مناسبترین قیمت بخش ویـژه دندانپـزشکی کودکـان معاینه رایگان مشــاوره رایـگان براساس عکس لبخند شما

کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد - بهترین دکترهای دندانپزشک با مناسبترین قیمت
دندانپزشکی در مشهد با کلینیک بارانا

خدمات دندانپزشکی بارانا در مشهد

کلینیک بارانا خدمت جامع وکاملی را برای شما عزیزان در نظر دارد که در ادامه به ان می پردازیم 

لمینت دندان

لمینت پوسته هایی نازک از جنس سرامیک و همرنگ دندان هاست که جهت زیباتر شدن طرح لبخند، ترمیم اشکالات ظاهری دندانها و یا حذف پوسیدگی ها به کار می رود. با لمینت نه تنها مقاومت مینای دندانها افزایش می یابد؛ بلکه می توان رنگ، فرم و اندازه آنها را در کلینیک بارانا (بهترین دندانپزشکی در مشهد) به وضعیت دلخواه درآورد.

کامپوزیت دندان

ونیرها که به صورت لایه لایه بر روی سطح جلویی دندان ها چسبانده می شوند، بدرنگی های خفیف و یا عیوب جزئی در دندانها را هدف قرار داده و با رفع نواقص ظاهری، زیبایی طرح لبخند را تضمین می کنند. بهترین متخصصان زیبایی و دندانپزشکی در مشهد، رنگ کامپوزیت ها را متناسب با رنگ پوست، رنگ دیگر دندانها و سلیقه شخصی بیمار انتخاب می کنند.

ایمپلنت دندان

خدمات ایمپلنت در مجهزترین کلینیک دندانپزشکی مشهد؛ با هدف پر کردن جای خالی دندانهای از دست رفته و به عنوان یک درمان استاندارد و روش تقریباً دائمی، برای کلیه بیمارانِ واجد شرایط قابل ارائه است. ایمپلنت برای ثابت ماندن در استخوان فک نیازمند تکیه بر دندانهای اطراف نیست. در این روش کاشت، پایه یا فیکسچر ایمپلنت به جای ریشه دندان طبیعی و روکش آن؛ به عنوان تاج دندان نیز عمل می کند.

از دیگر خدمات کلینیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات ویژه دندانپزشکی کودکان
  • ارتودنسی 
  • عصب کشی و درمان ریشه
  • جرم گیری دندان 
  • پرکردن و ترمیم دندان
  • کشیدن دندان
  • جراحی لثه - لیفت لثه
  • بلیچینگ دندان
  • بریج دندان 
  • پرتز دندان

ویژگی های کلینیک دندانپزشکی بارانا 

1- ارائه کامل خدمات دندانپزشکی در مشهد

مرکز تخصصی دندانپزشکی بارانا، با داشتن کادری مجرب، متخصص و با اخلاق  و با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی خدمات دندانپزشکی مشهد را با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان خود ارائه میدهد.

2-برخورداری از بهترین متخصصین دندانپزشکی

مرکز تخصصی دندانپزشکی بارانا، با داشتن کادری مجرب، متخصص و با اخلاق  و با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی خدمات دندانپزشکی مشهد را با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان خود ارائه میدهد.

3- ارائه بخش ویژه مخصوص کودکان

  انواع خدمات دندانپزشکی در مشهد تحت نظر پرسنل دلسوز و متخصص کلینیک بارانا در محیطی به دور از تنش و اضطراب در کلینیک بارانا برای کودکان انجام میشود.

4- امکان رزرو آنلاین نویت 

برای دریافت نوبت از کلینیک دندانپزشکی بارانا علاوه بر تماس با شماره های 09157609009 و یا 05137609009میتوانید به وبسایت مجموعه به آدرس baranadental.com مراجعه نمایید و در قسمت رزرو نوبت مشاوره و معاینه زمان مورد نظر خود برای حضور در کلینیک را انتخاب کنید.

5- معاینه رایگان 

6- مشاوره رایگان بر اساس ارسال عکس لبخند شما

شما میتوانید از طریق تلفن و یا چت انلاین از خدمات مشاوره رایگان کلینیک بارانا استفاده کنید و با ارسال عکس لبخند خود مشاوره بر اساس عکس لبخند دریافت کنید.

ارائه خدمات دندانپزشکی اقساطی و قیمت مناسب در کلینیک بارانا مشهد

کلینیک بارانا یکی از مراکز دندانپزشکی در مشهد است که در آن از بهترین برند ها با قیمت متناسب استفاده میشود. با این حال برای راحت تر بودن مراجعین خود امکان پرداخت اقساطی برای برخی خدمات مانند ایمپلنت، ارتودنسی، لمینت، پروتز دندان و... را فراهم کرده است. برای اطلاع از چزئیات بیشتر درباره شرایط دندانپزشکی اقساطی در مشهد کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان