اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112157194322418
در دسترس نیست

خرید خودرو در بورس کالا

کد: 140112157194322418

، (اخبار رسمی): در زندگی مدرن و رو به رشد امروزی و با گسترش شهرها و افزایش فاصله مکان‌های شغلی و اقامتی از محل زندگی، نیاز به داشتن ماشین به خوبی حس می‌شود. برای انجام کارهای روزمره خود و جابجا شدن در داخل و خارج از شهرها بهتر است ماشینی مناسب داشته باشید تا کارهای خود را راحت‌تر انجام دهید.

خرید خودرو در بورس کالا
خرید خودرو در بورس کالا
خرید خودرو در بورس کالا
خرید خودرو در بورس کالا
خرید خودرو در بورس کالا
خرید خودرو در بورس کالا
خرید خودرو در بورس کالا
خرید خودرو در بورس کالا

همچنین با خرید خودرو می‌توانید به هر کجا که تمایل دارید سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید.

جدا از همه این مباحث، داشتن ماشین تا حدودی می‌تواند نشان‌دهنده پرستیژ شما باشد؛ پس بهتر است در راستای تهیه ماشین مورد علاقه، اطلاعات کافی را داشت و سپس اقدام به خرید آن کرد. شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا در راستای خرید ماشین برای مشتریان از طریق بورس کالا اقدام کرده و فرصت مناسبی را برای شما ایجاد کرده است.

در ادامه می‌خواهیم در مورد این اقدام مهم این شرکت کارگزاری توضیحاتی را ارائه دهیم؛ پس تا پایان با ما همراه باشید و این فرصت مناسب را از دست ندهید.

چگونگی شروع عرضه خودرو از طریق بورس کالا

دولت سیزدهم بعد از دست به‌کار شدن، در صدد آن برآمد که از جایی شروع کرده و زیان‌های مربوط به صنعت فروش ماشین‌ها را اصلاح کند. این زیان‌ها از طریق خرید آسان ماشین توسط مصرف‌کنندگان و قیمت‌های پیشنهادی و دستوری به‌وجود آمده بودند. دولت قصد داشت از طریق خرید ماشین براساس عرضه و تقاضا توسط بورس کالا، زیان‌های گذشته را متوقف کند.

این پیشنهاد به‌گونه‌ای بود که باعث اصلاح شرایط تولیدکنندگان شد و همچنین باعث شد دست دلالان و رانت‌خواران از صنعت ماشین کوتاه شود. بعد از پیشنهاد این طرح و بررسی آن توسط نهادهای نظارتی، سرانجام در اردیبهشت 1401 خرید ماشین از طریق بورس در دستور کار قرار گرفت. در اولین مرحله از آن، دو ماشین با نام‌های کارا تک‌کابین و کارا دوکابین در لیست عرضه قرار گرفتند.

از ابتدای شروع عرضه این دو ماشین تا انتهای دی ماه سال 1401 حدودا تعداد 50000 ماشین سواری و کشنده توسط تولیدکنندگان ماشین که شرکت‌هایی مانند ایران خودرو، سایپا، سیبا موتور، بهمن موتور و ... بودند عرضه شد که در پایان، تعداد 46000 ماشین از این شرکت‌ها خریده شد.

شما می‌توانید در مورد خرید خودرو از بورس کالا آگاهی‌های لازم را کسب کرده و سپس در این راستا اقدام کنید. از طریق کارگزاری تدبیرگران فردا شما می‌توانید کارهای مربوط به ثبت‌نام و کدگیری خود را در کمترین زمان ممکن انجام داده و اقدام به ثبت‌نام کنید.

نحوه دریافت کد بورسی از کارگزاری تدبیرگران فردا

از طریق این شرکت شما می‌توانید کارهای مربوط به کد رهیگیری خود را برای خرید ماشین در بورس، در زمانی کوتاه انجام دهید. کارگزاری تدبیرگران فردا، اولین شرکتی بود که در صدد الکترونیکی کردن امور مربوط به دریافت کد رهیگیری برآمد.

از طریق سایت معرفی‌شده در این کارگزاری، به‌راحتی می‌توانید در قسمت دریافت کد بورس کالا ثبت‌نام کرده و دیگر کارهای مرتبط را انجام دهید.

شرایط کلی عرضه خودرو در بورس کالا

  •         افراد متقاضی بایستی مبلغ پایه و درصد اعلام شده برای خرید خودرو را در حساب وکالتی خود که نزد بورس است، پرداخت کنند. لازم است بدانید که از زمان ثبت‌نام تا زمان اعلام برندگان، این پول در حساب وکالتی ذخیره می‌ماند و نمی‌توانید اقدام به برداشت آن کنید.
  •            باید بدانید که ثبت سفارش شما لزوما به معنای خرید قطعی نیست؛ بلکه باید تا پایان اعلام نتایج منتظر بمانید.
  •           افراد برگزیده و برنده در این رقابت، اگر از خرید  منصرف شوند، باید مبلغ  5 درصد از ارزش کل معامله و نیم‌درصد در ازای کمسیون و کارمزد دو سر معامله را پرداخت کنند.
  •           برگزیدگان مدت 3 روز کاری وقت دارند که هزینه باقی مانده را واریز کنند؛ در غیر این‌صورت به ازای هر روز تاخیر 25/0 درصد کل معامله را باید به‌عنوان جریمه بپردازند.
  •          دقت کنید که اگر شخص منتخب در زمان موعد و نهایتا 6 روز پس از اعلام برندگان  اقدام به پرداخت هزینه باقی مانده نکند نیز، به‌عنوان منصرف شناخته می‌شود و بایستی به میزان 5/5 درصد از ارزش کل معامله را پرداخت کند.
  • متقاضیان شرکت در خرید خودرو باید از طریق بورس کالا، تمامی اطلاعات لازم در مورد ماشین‌های ثبت‌نام شده را بدانند و خصوصیات آن‌ها را نیز بشناسند. اگر یک متقاضی بدون اطلاع از انواع ماشین و شرایط آن‌ها اقدام به ثبت‌نام کرده و به‌عنوان نفر منتخب برگزیده شود، باید کل مبلغ را پرداخت کند؛ در غیر این‌صورت باید جریمه بپردازد.

    نحوه پیش پرداخت و زمان آن

    بعد از ثبت‌نام به‌عنوان متقاضی خرید خودرو از طریق بورس کالا، اعلام می‌شود که در روز قبل از عرضه این وسیله باید اقدام به پیش‌پرداخت کنید. مبلغ پیش‌پرداخت هر مقدار تعیین شود، باید به حساب وکالتی ایجاد شده توسط خودتان واریز شود.

    لازم است بدانید که اگر در رقابت برنده نشوید و اسم شما در میان برگزیدگان نباشد، حساب وکالتی شما آزاد شده و می‌توانید آن را خارج کنید.

    چرا برای خرید خودرو از طریق بورس کالا از کارگزاری تدبیرگران فردا کمک بگیریم؟

    این مجموعه در مسیر سیاست‌های دولت پیش رفته و سعی دارد با اتکا بر دانش خود شرایطی را برای متقاضیان ایجاد کند که با آگاهی بیشتر اقدام به ثبت‌نام و خرید خودرو بکنند.

    این مجموعه در راستای راحتی مخاطبانش خدمات دیگری نیز انجام داده که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1- اطلاع‌رسانی به طریقی گسترده قبل از آنکه هر عرضه ماشینی بر روی سایت قرار بگیرد.

    2- در راستای ارائه خدمات به متقاضیان خود آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق شماره تلفن 021-8242 است.

    3- به‌طور مکرر دوره‌های وبینار آموزشی در راستای بورس کالا و سرمایه گذاری مختلف برگزار می‌کند.

    4- معامله‌گران سرشناس و بامهارتی در حوزه بورس دارد.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    ebgo

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    صنعت و تولید