اطلاعات تماس
  • 021861*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112207198722443
در دسترس نیست

ساعت مچی اکسسوری محبوب به شرط انتخاب درست

خرید ساعت مچی

کد: 140112207198722443

، (اخبار رسمی): اکسسوری ها دنیای جذابی دارند. به گونه‌ای که بسیاری از کلکسیونر ها و علاقمندان به جمع آوری کالاهای خاص، ساعت مچی را به عنوان گزینه مورد علاقه خود برای یک کلکسیون پر زرق و برق انتخاب می کنند.

خرید ساعت مچی
فروشگاه آنلاین جوریدنی از بهترین فروشگاه‌های ساعت به قیمت عمده می باشد

اما ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که راه هایی وجود دارد تا شما بتوانید یک ساعت با کیفیت را به قیمتی مناسب خریداری کنید.

ساعت مچی اکسسوری محبوب به شرط انتخاب درست

اکسسوری ها دنیای جذابی دارند. به گونه‌ای که بسیاری از کلکسیونر ها و علاقمندان به جمع آوری کالاهای خاص، ساعت مچی را به عنوان گزینه مورد علاقه خود برای یک کلکسیون پر زرق و برق انتخاب می کنند.

اما بسیاری افراد دیگر با وجود علاقه ای که به داشتن ساعت مچی و درخشش آن در دست خود دارند به دو دلیل عمده سراغ آن نمی روند. اول اینکه تصور می کنند توانایی تشخیص ساعت اصل و باکیفیت را نسبت به یک ساعت تقلبی ندارند و دیگر اینکه تصور می کنند پول زیادی باید بابت خرید یک ساعت خوب بپردازند. اما ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که راه هایی وجود دارد تا شما بتوانید یک ساعت با کیفیت را به قیمتی مناسب خریداری کنید.

ساعت های برند اصل

قیمت ساعت هایی مانند رولکس به شرط اورجینال بودن بالا می باشد. اما این موضوع در مورد همه ساعت های اورجینال صادق نیست. برای مثال ساعت های جی شاک یا سی تی زن با وجود کیفیت استثنایی و شهرت بالایی که دارند قیمت به مراتب کمتری از ساعت لوکسی مانند رولکس دارند. همچنین بسیاری از ساعتها به دلیل جواهراتی که در آنها به کار رفته است به شدت بالاست. اما آیا شما نیازی به خرید ساعت با تکه های جواهر و الماس دارید؟

پس موضوعی که اینجا مطرح است این است که ببینید چرا قیمت برخی ساعتها انقدر بالا و غیر قابل باور است. برای مثل ساعت تگ هویر سری call گاهی در بعضی مدل ها حدود یک میلیارد تومن است که علت اصلی آن به کار رفتن یاقوت یا سنگ های معدنی در شیشه و بدنه ساعت می باشد.

ساعت با طرح برند

اما تکلیف در مورد ساعتهای غیر اورجینال با طرح برند چیست؟ برای مثال ساعت با طرح رولکس یا سیتیزن که برخی شرکتها (معمولاً چینی) با لوگو و برند شرکت اصلی وارد بازار می کنند. در این موارد به نوعی حرکت روی لبه تیغ را تجربه می کنیم. این ساعتها در برخی موارد ساعتهای با کیفیتی محسوب می شوند اما در بعضی موارد عملا یک شکست واقعی در خرید را برای شما رقم می زنند.

شاید راه حل در این موارد خرید از فروشگاهی مطمئن باشد که کالاهای غیر اورجینال نیز به فروش می رساند. نمونه آن فروشگاه دیجی کالاست که ساعت هایی با طرح برندهای معروف نیز به فروش می رساند.

خرید از توزیع کنندگان ساعت به قیمت عمده فروشی

برخی از فروشندگان ساعت هستند که فعالیت اصلی آنها فروش ساعت به قیمت عمده به سایر مغازه های فروش ساعت است یا فروشندگانی که به دلیل موقعیت مکانی فروشگاهشان قیمتی معادل قیمت عمده فروشی دارند. این فروشندگان ساعت معمولاً برای اینکه بازار آنلاین را هم در اختیار داشته باشند از طریق وبسایت نیز اقدام به فروش می کنند. قیمت ساعت در این فروشگاه ها معمولا همراه با تخفیف ویژه است یا اینکه قیمتی 30 تا 40 درصد پایینتر از قیمت مغازه ها و فروشگاه های آنلاین دیگر دارند.

برای مثال فروشگاه آنلاین جوریدنی از بهترین فروشگاه‌های ساعت به قیمت عمده می باشد که فروشگاهی در بازار بزرگ تهران داشته و همزمان در وبسایت خود به تمامی نقاط کشور فروش و ارسال ساعت دارد این فروشگاه قیمت فوق العاده ای روی محصولات خود می گذارد و حتی در بسیاری از موارد قیت ساعتهای آن از سایر مغازه های بازار تهران کمتر است. توصیه می کنیم در هر کجای ایران هستید سری به فروشگاه آنلاین این سایت بزنید تا در دسته های ساعت مردانه، زنانه و بچه گانه بتوانید ساعت دلخواه خود را انتخاب کنید.

همچنین اگر قصد خرید ست ساعت عروسی دارید این گزینه می تواند با توجه به قیمت بالای ساعت های ست گزینه فوق العاده ای باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی

در نهایت هرچقدر هم قیمت یک ساعت مناسب باشد باز هم در بسیاری از خریداران این نگرانی وجود دارد که آیا می توانند به فروشگاه آنلاینی که از آن خریداری کرده اند اطمینان کنند یا نه.

راه حل این موضوع نیز بسیار ساده است. حتماً قبل از ثبت سفارش خود به وجود نماد اعتماد الکترونیک در سایت توجه کنید. فقط دیدن تصویر نماد کافی نیست حتماً بر روی لینک نماد کلیک کنید تا به صفحه اصلی سایت نماد اعتماد الکترونیکی بروید و از تاریخ  اعتبار این نماد مطمئن شوید. در صفحه ای که به آن هدایت می شوید نام برند، آدرس سایت و تاریخ اعتبار نماد را حتماً چک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021861*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس