اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112207199422445
در دسترس نیست

به همت آکادمی بیت بای امید (BitByOmid) و درفروردین ماه

دوره آموزشی فرصت ها درآمد دلاری از بازار کریپتو برگزار می‌شود

کد: 140112207199422445

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی فرصت ها درآمد دلاری از بازار کریپتو  با حضور عموم در تاریخ فروردین ماه برگزار می‌شود/شد.

سیگنال های خرید فروش فیوچرز و اسپات معرفی فرصت های بازار ان اف تی (NFT) معرفی پروژه های آینده دار و معرفی سبدهای سرمایه گذاری کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت این دوره آموزشی، رایگان برگزار میشود

به گزارش روابط عمومی آکادمی بیت بای امید، دوره آموزشی فرصت ها درآمد دلاری از بازار کریپتو با حضور عموم در تاریخ فروردین ماه در بستر آنلاین توسط این شرکت برگزار می‌شود.

امید یوسفی مدیر عامل آکادمی بیت بای امید( BitByOmid ) هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش فعالان حوزه کریپتو بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی سرمایه گذاران صنعت کریپتوکارنسی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

امید یوسفی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: این دوره آموزشی لایو، همراه باسرفصل های مشخص شده، تابحال وجود نداشته.

وی مدرسان دوره آموزشی فرصت ها درآمد دلاری از بازار کریپتو را جزو متخصصان برتر و باتجربه این رشته دانست و اظهار داشت: همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکتکنندگان باشند.

اوبه برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: به زودی فرصت های درآمدی متعددی توسط این آکادمی مطرح و اجرا خواهد شد، همانطور که اکنون در کانال تلگرامی مجموعه، به صورت رایگان خدماتی از قبیل سیگنال های خرید فروش فیوچرز و اسپات، معرفی فرصت های بازار ان اف تی (NFT)، معرفی پروژه های آینده دار و معرفی سبدهای سرمایه گذاری کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت ارائه میشود

گفتنی است این دوره آموزشی ویژه، به صورت رایگان برگزار میشود، اما تعداد شرکت کنندگان محدود می باشد و الویت با افرادی است که سریعتر اقدام به ثبت نام در این دوره آموزشی می نمایند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر پیج اینستاگرام بیت بای امید به آدرس Instagram.com/bitbyomid و کانال تلگرامی آکادمی را به آدرس t.me/bitbyomidvip  بازدید کنند.

لینک اینستاگرام : https://instagram.com/bitbyomid?igshid=YmMyMTA2M2Y=
لینک تلگرام : https://t.me/bitbyomidvip

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی بیت بای امید

آکادمی بیت بای امید (BitByOmid) ، فعال در زمینه بازار کریپتو کارنسی می باشد که خدمات زیر را ارائه میدهد. 1- مشاوره سرمایه گذاری 2- ارائه سیگنال های اسپات و فیوچرز به صورت رایگان و VIP 3- مشاوره و حمایت از هنرمندان برای ورود به بازار NFT 4- پشتیبانی و راه اندازی پروژه های NFT 5- آموزش های آنلاین عمومی و خصوصی کریپتوکارنسی ( ارزدیجیتال ) 6- معرفی پروژه های مستعد رشد و مناسب برای سرمایه گذاری 7- معرفی سبدهای سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت 8- احرازهویت صرافی بایننس آدرس تلگرام : t.me/bitbyomidvip

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]