اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112227202622457
در دسترس نیست

بهترین منطقه ویلایی کردان کجاست ؟ و معرفی بهترین جای کردان برای تفریح

کد: 140112227202622457

، (اخبار رسمی): کردان بدون شک یکی از بهترین منطقه های ویلایی برای خرید ویلا خارج از تهران است، اگر وارد این مقاله شدید حتما قصد دارید تا دیر نشده در کردان ویلا بخرید

بهترین منطقه ویلایی کردان کجاست ؟ و معرفی بهترین جای کردان برای تفریح
بهترین منطقه ویلایی کردان کجاست ؟ و معرفی بهترین جای کردان برای تفریح
بهترین منطقه ویلایی کردان کجاست ؟ و معرفی بهترین جای کردان برای تفریح
بهترین منطقه ویلایی کردان کجاست ؟ و معرفی بهترین جای کردان برای تفریح
بهترین منطقه ویلایی کردان کجاست ؟ و معرفی بهترین جای کردان برای تفریح
بهترین منطقه ویلایی کردان کجاست ؟ و معرفی بهترین جای کردان برای تفریح

البته در سالهای اخیر قیمت ها در کردان رشد داشته اما کردان تمام رشد خودش را نکرده و مناطق و شهرک هایی زیادی دارد که در حال رشد بوده و فرصت خوبی را برای سرمایه گذاری و خرید ویلا کردان دارد...

بهترین منطقه ویلایی کردان کجاست ؟

خرید ویلا در کردان بدون شک یکی از بهترین منطقه های ویلایی برای سرمایه گذاری و خرید ویلا خارج از تهران است، اگر وارد این مقاله شدید شاید قصد دارید تا دیر نشده در کردان ویلا بخرید یا با بهترین مناطق کردان برای خرید ویلا و تفریح آشنا شوید. در سالهای اخیر قیمت ها در کردان رشد داشته اما کردان تمام رشد خودش را نکرده و مناطق و شهرک هایی زیادی دارد که در حال رشد بوده و فرصت خوبی را برای سرمایه گذاری و خرید ویلا کردان دارد، بخصوص که اغلب شهرک ها تفریحی و ویلایی است و بسیار مورد پسند اهالی تهران و کرج جهت تفریح است. بهترین منطقه ویلایی کردان : سهیلیه ، طاووسیه، سرخاب ، تهراندشت، افشاریه، سنقرآباد، زعفرانیه، آغچه حصار، اغلان تپه، زکی آباد، سیف‌آباد و لشگرآباد میباشد.

یکی از پیشنهادات و سرمایه گذاری های بسیار خوب خرید زمین در کردان بخصوص سهیلیه است که برای ساخت وساز و ویلا سازی در این سالها عالی بوده، برای خرید زمین و ویلا سازی در کردان و سهیلیه باید در جاهایی زمین بخرید که اجازه ساخت ویلا دارند به این منظور میتوانید از املاک های معتبری مثل املاک اَوِستا مشاوره بگیرید.

کردان، باصفاتر از شمال!

زمانی که ساکنان تهران از آلودگی‌های این شهر به ستوه می‌آیند، خستگی سفر و ماندن در ترافیک جاده‌ها را به جان خریده و به شمال کشور پناهنده می‌شوند.

چرا راهی به این دوری می‌روید؟ همین کنار گوشتان، کردان را دارید.

هر زمان که نفس کشیدن در تهران سخت شد، با یک ساعت رانندگی بدون ماندن ترافیک به کردان خواهید رسید.

کردان دقیقاً کجاست؟

کردان، یکی از روستاهای باصفا در دل طبیعت است و در اطراف کرج قرار دارد.

در این شهر نه از آلودگی تهران خبری است و نه ازدحام جمعیت در شهرهای شمالی.

از تهران تا کردان فقط 68 کیلومتر فاصله است و روستا به دلیل هم‌جواری با مناطق کوهستانی و طبیعی، آب‌وهوایی پاک و تمیز دارد.

کردان ازلحاظ دسترسی به تهران و کرج منطقه‌ی بسیار مناسبی است و آدرسی سرراست دارد.

طبیعت بکر کردان

در وصف طبیعت این منطقه باید گفت: "کردان چه کم از ساحل ساری دارد؟"

اطراف این روستای سرسبز با باغ‌های میوه احاطه شده و در فصل تابستان بوی میوه‌ها شما را به وجد می‌آورد.

این روستا یکی از معدود مکان‌های نزدیک تهران است که آسمانی صاف و آبی دارد.

در فصل تابستان نسیم‌های خنک وزیده و زمستان‌هایش معتدل است.

وجود لطافت خاص در اقلیم این منطقه، مدیون عبور رودخانه کردان از ارتفاعات کهار و رشته‌کوه البرز است. در حقیقت این رودخانه از این رشته‌کوه سرچشمه گرفته و به رود شور می‌ریزد و همین گذر از اطراف کردان، حس شیرین و دل‌چسبی را برای ساکنان به وجود می‌آورد.

اماکن گردشگری کردان

در کردان علاوه بر طبیعت بکر و دست‌نخورده، اماکن گردشگری جذاب دیگری نیز وجود دارد.یکی از این مکان‌ها، سایت پروازی است که آموزش پرواز با پاراگلایدر را بر فراز منطقه سبز کردان، ارائه می‌کند.علاوه‌بر این مکان، دهکده ورزشی کردان نیز محلی است برای ورزش کردن و لذت بردن.در کردان حتی برای علاقه‌مندان به اسب و اسب‌سواری نیز یک باشگاه سوارکاری وجود دارد.کردان به دلیل وجود دشت‌ها و مکان‌های زیبا، محلی مناسب برای کمپ زدن و اردو نیز است. به این ترتیب افراد زیادی به همراه خانواده یا دوستان خود در فصول مختلف سال، برای کمپ زدن به کردان می‌آیند.در داخل و اطراف این منطقه نیز رستوران‌ها و مراکز خرید بزرگی وجود دارد که این مکان را همه‌جوره به یک فضای مناسب برای زندگی و تفریح تبدیل کرده است.

اماکن تاریخی کردان

اگر شما عاشق تاریخ و فرهنگ نیز باشید، این روستا بازهم حرفی برای گفتن دارد. یکی از مکان‌های تاریخی این شهر، برج مقبره بوده که از دوران سلجوقیان به یادگار مانده است. در این برج از همان زمان تاکنون هیچ تغییراتی اعمال نشده و همین امر سبب وجه تمایز این بنا با سایر مکان‌های تاریخی شده است.

پل بانو صحرا نیز یکی دیگر از مکان‌های تاریخی کردان است که از دوران صفویه برجای‌مانده است. این پل در فهرست آثار ملی کشور ایران ثبت شده و برای مردم این روستا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

امکانات کردان

کردان با وجود امکاناتی که دارد یکی از روستاهای توریستی لوکس به شما می‌رود که هرساله خواهان و افراد بیشتری را به خود جذب می‌کند.در واقع کردان یک روستای به‌روز و مدرن است که دغدغه‌های زندگی شهری با آن حجم از شلوغی و ترافیک را ندارد. به همین دلیل افراد زیادی برای خرید ویلا و ساکن شدن در این روستا اقدام کرده‌اند.هرچند که اکثر کردان‌نشینان جدید از شهر تهران به این روستا پناه آورده‌ تا مآمن امنی برای تفریح و تعطیلات آخر هفته‌شان و رفع خستگی باشد؛ کردان پذیرای همه‌ی افراد از هر نقطه از ایران برای خرید ویلا و یا مسافرت است.

با یک‌بار مراجعه به کردان در زیبایی، اصالت، دنج بودن و از همه مهم‌تر تمیزی هوای این شهر، غوطه‌ور خواهید شد؛ چنان‌که دیگر قصد برگشت به تهران و آن هوای آلوده را نخواهید داشت.اگر دل به زندگی کردن در کردان به دلیل ویژگی‌های بی‌نظیرش سپرده‌اید، هیچ نگران نباشید. در این منطقه ویلاهای زیادی برای فروش وجود دارد. در ادامه، نحوه خرید یک ملک و یا ویلا را در روستای باصفای کردان به شما خواهیم گفت.

خرید ملک و ویلا در کردان

اگر آن‌قدر جذب زیبایی این منطقه و آب‌وهوای آن شده‌ که قصد خرید ملک را دارید، در این بخش ما روش‌های مختلف انجام یک خرید مطمئن را به شما نشان می‌دهیم.یکی از روش‌های خرید ویلا در این منطقه، این است که از کار و زندگی خود به مدت چندین روز پیاپی گذشته و به کارگزاری‌های املاک در کردان مراجعه کنید. این روش وقت‌گیر است و تا سلیقه‌ی شما دست کارگزار بیاید، کلی طول می‌کشد.

روش دیگر، مشاهده‌ی ویلاهای فروشی این منطقه از طریق اینترنت است.در این روش، شما بدون اینکه قدم از قدم بردارید، خیلی سریع ملک مدنظر خود را پیدا خواهید کرد. فقط کافی است عبارت خرید ویلا در کردان را سرچ کنید.به این ترتیب شما به فایل کاملی از ویلاهای در حال فروش دست پیدا کرده و به‌راحتی و با دیدن تصاویر آن و مقایسه قیمت ملک با بودجه اصلی خود ، ویلای مدنظرتان را پیدا خواهید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح