اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۴۶۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112227203822029
در دسترس نیست

تجهیزات مورد استفاده در خانه هوشمند

کد: 140112227203822029

، (اخبار رسمی): در زمان هوشمند سازی ساختمان، هوشمند کردن سیستم روشنایی خانه یکی از اولین اولویت‌ها محسوب می‌شود و کلید برق هوشمند یکی از مهم ‌ترین اجزای این سیستم است. کلید هوشمند، به کلیدی گفته می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهد به کنترل روشنایی، خاموش و روشن کردن لامپ‌ها و حتی گاهی ...

اسپیکر سقفی هوشمند
سیستم‌های صوتی این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده‌اند و در بسیاری از مکان‌های عمومی و شخصی از آن‌ها استفاده می‌شود. در بعضی از مکان‌های عمومی مانند بیمارستان‌ها و بانک‌ها برای پیج کردن، در هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌ها برای پخش موسیقی و در مساجد برای پخش اذان و سخنرانی‌ها از اسپیکرهای سقفی استفاده می‌شود. در منازل هم از اسپیکرهای سقفی هوشمند برای پخش موسیقی و صدای تلویزیون استفاده می‌شود. با استفاده از اسپیکر سقفی هوشمند می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت صدا ببینید، در زمان خواب یک آهنگ آرامش بخش در فضای خانه پخش کنید و در زمان برگزاری مهمانی می‌توانید موسیقی را با بالاترین کیفیت پخش کنید.

پرده برقی

یکی دیگر از بخش هایی زندگی هوشمند را که می توانیم نام ببریم، استفاده از پرده برقی است. از جمله ویژگی هایی که این پرده ها دارند این است که با کمک موتور الکتریکی می توانند کار کنند. اگر می خواهید یک خانه ی هوشمند داشته باشید، می توانید یک فکر اساسی و بهینه نسبت به پرده های خانه داشته باشید. علاوه بر این ها با کمک این تکنولوژی می توانید امکانات بسیاری را مشاهده کنید. همانطور که می دانید استفاده از این تکنولوژی می تواند یک خانه به سبک مدرن را برای ما به ارمغان بیاورد. در صورتی که در زمینه قیمت پرده برقی سوالی دارید می توانید با متخصصین و کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

قیمت قفل هوشمند

هر کدام از انواع قفل‌ هوشمند دارای نحوه عملکرد به خصوصی هستند و بسته به نوع سیستمی که در آن‌ها کار شده با قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. برای همین قیمت قفل‌های هوشمند بسته به نوع سیستم نصب شده بر روی قفل متفاوت است. نصب قفل‌های هوشمند نیاز به متخصص دارد و برای همین نصب این قفل‌ها را به افراد غیر حرفه‌ای نباید سپرده شود. برای خرید انواع قفل‌های هوشمند با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت می‌توانید به فروشگاه جنیوس هوم مراجعه کرده و نسبت به ثبت سفارش خرید خود اقدام کنید.

بهترین کلید لمسی هوشمند

وظیفه کلید لمسی هوشمند فراهم کردن امکان کنترل تجهیزات روشنایی به وسیله تبلت یا تلفن همراه هوشمند است. کلید لمسی هوشمند از دو بخش مجزا با عملکردهای متفاوت ساخته شده است. مدار فرمان و مدار قدرت بخش‌های این کلید هستند که در هماهنگی با هم عملکرد کلید را تضمین می‌کنند. مدار قدرت وظیفه کنترل جریان برق شهر را بر عهده داشته و مدار فرمان نیز وظیفه دریافت دستورات کاربر به صورت محلی یا از طریق اپلیکیشن را دارد. بهترین کلید لمسی هوشمند باید از نظر مدار قدرت، مدار فرمان و هماهنگی و عملکرد آن‌ها شرایط مناسبی را داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۴۶۰*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل