اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۴۶۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112227204222029
در دسترس نیست

هوشمند سازی درب ساختامن با کلید لمسی و قفل هوشمند

کد: 140112227204222029

، (اخبار رسمی): برای خرید انواع سیستم هوشمند ساختمان با بهترین کیفیت و قیمتی معقول می‌توانید به وب سایت جنیوس هوم مراجعه کنید. در این فروشگاه آنلاین می‌توانید مدل‌ها و برندهای مختلف سیستم‌های هوشمند ساختمان را مشاهده و خریداری کنید.

خرید تجهیزات خانه هوشمند

اگر قصد خرید تجهیزات خانه هوشمند را دارید، لازم است بدانید این تجهیزات قیمت بسیار متنوعی دارند و بر اساس اعتبار برند، کیفیت تجهیزات، قابلیت‌ها، مدل و… قیمت آن‌ها متفاوت خواهد بود. همچنین لیست قیمت محصولات خانه هوشمند به صورت متنوعی در دسترس است و شرکت‌های مختلف تجهیزات خانه هوشمند خارجی را با قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌کنند. برای خرید محصول مورد نظر خود با قیمتی استثنایی و باکیفیت بالا، می‌توانید به جنیوس هوم مراجعه کنید. این شرکت سال‌های سال است که در زمینه فروش تجهیزات خانه هوشمند فعالیت می‌کند و در طی این سال‌ها توانسته نتایج مثبتی را کسب کند.

قیمت سیستم هوشمند ساختمان

پارامترهای مختلفی بر روی قیمت سیستم هوشمند ساختمان اثر می‌گذارد. برای مثال ابتدا باید مشخص کنید که چه سطحی از هوشمند سازی مورد نظرتان است. آیا قرار است فقط سیستم روشنایی ساختمان هوشمند سازی شود و یا قرار است تمامی سیستم‌های سرمایش و گرمایش و تجهیزات ساختمان نیز هوشمند شوند؟ پارامتر دیگری که در قیمت سیستم هوشمند ساختمان تاثیر می‌گذارد، متراژ ساختمان است. بنابراین مقدار دقیقی از هزینه مجهز کردن ساختمان به BMS را نمی‌توان بیان کرد.

قیمت دستگیره دیجیتال

در بازار بی ثبات این روزهای کشورمان، پیدا کردن دستگیره دیجیتال با قیمت معقول، کار ساده‌ای نیست. یکی از مزایای جنیوس هوم عرضه‌ محصولات با ضمانت نامه قیمت است. جنیوس هوم برای ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان خود، نگرانی شما را بابت خرید دستگیره دیجیتال با قیمتی مناسب رفع کرده است. البته باید توجه داشته باشید که در قبال هر امکاناتی که این دستگیره‌های دیجیتال در اختیار شما قرار می‌دهند، هزینه بالاتری نیز نسبت به دستگیره‌های معمولی از شما دریافت می‌کنند. پس در صورتی که بودجه‌تان محدود است، باید به دنبال خرید دستگیره‌های دیجیتال با قابلیت کمتر و از برندهای معمولی تر باشید.

بهترین کلید و پریز هوشمند

شناخت برند‌های معتبر تولید کننده کلید و پریز هوشمند، می‌تواند هنگام خرید محصول، کمک قابل توجهی به ما کند. بهترین کلید هوشمند ایرانی را می‌توانید از محصولات برند‌هایی نظیر خیام الکترونیک، دلند، مهسان و لگراند انتخاب کنید. اما از میان برند‌های خارجی نیز می‌توان به برند‌های مطرحی همچون گیک لینک و کلیدهای تویا اشاره کرد. می‌توانید کلید و پریز هوشمند هر یک از این برندهای معتبر و مطرح را در فروشگاه اینترنتی جنیوس هوم مشاهده کرده و سپس خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۴۶۰*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان