اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112237204919183
در دسترس نیست

معرفی ماسک خانگی برای انواع پوست ها

کد: 140112237204919183

، (اخبار رسمی): یکی از پرطرفدارترین محصولات مراقبت از پوست برای خانم ها ماسک های صورت با انواع رایحه ها هستند که استفاده آسانو راحتی در درمان خانگی دارند. در ادامه به معرفی ماسک خانگی برای انواع پوست ها می پردازیم.

معرفی ماسک خانگی برای انواع پوست ها
خرید ماسک صورت

خرید ماسک صورت متناسب با پوست خود را به شما توصیه میکنیم. خانم ها معتقدند پس از استفاده از این ماسک های تسکین دهنده و مغذی، پوست شفاف می شود. در ادامه شما را در خرید ماسک صورت پوست های چرب و ماسک صورت پوست های خشک راهنمایی خواهیم کرد.

معرفی ماسک خانگی برای انواع پوست ها

اگر این ماسک ها با توجه به نیاز پوست شما انتخاب شوند، می توانند با از بین بردن چربی های اضافی، از بین بردن آلودگی ها  و پاکسازی منافذ پوست در آبرسانی و شادابی پوست موثر باشند. ماسک صورت بهترین روش طبیعی و ارزان و خانگی برای مراقبت از پوست است تا پوستی صاف، بدون چین و چروک، شفاف و سفید داشته باشید. ماست یکی از بهترین مواد برای تهیه ماسک صورت خانگی است و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که آبرسانی پوست را تسریع کرده و منافذ پوست را باز می کند. 

زمان مناسب استفاده ماسک خانگی برای انواع پوست ها

اگر شما هم از لکه های صورت و چین و چروک های صورت خود خسته شده اید، ما استفاده از ماسک های خانگی را توصیه می کنیم. داشتن پوستی شفاف و بی عیب نیاز به داشتن روتین مراقبت از پوست برای نوع پوست شما دارد،

ماسک رفع آکنه

آکنه یکی از شایع ترین مشکلات پوستی است که این روزها بیشتر افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. اصولاً این مشکل به دلیل مسدود شدن منافذ چربی به دلیل تجمع بیش از حد سلول های مرده روی پوست و رشد باکتری ها ایجاد می شود. آن دسته از جوش های سرسیاه و سرسفید و نودل تبدیل می شوند، 

مواد لازم برای تهیه این ماسک: دو عدد سفیده تخم مرغ

 روش مصرف: دو عدد سفیده تخم مرغ را از زرده جدا کرده، با همزن بزنید تا کف کند، یک تکه پنبه را به سفیده آغشته کنید و روی صورت خود بمالید و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه روی صورت تان بماند، سپس آن را پاک کنید. پارچه آن را مرطوب تمیز کنید و سپس با یک پارچه نرم روی پوست خود استفاده کنید.

ماسک لکه های پوستی

لکه های پوستی اغلب به دلیل التهاب ناشی از آکنه، افزایش سن و نور زیاد خورشید ایجاد می شوند. می توانید با استفاده از ماسک زردچوبه این مشکل را از بین ببرید و لکه های پوستی را تا حد زیادی از بین ببرید. مواد لازم برای تهیه این ماسک: نصف قاشق چایخوری پودر زردچوبه به اضافه دو قاشق غذاخوری عسل

 طرز استفاده از ماسک: همه مواد را در ظرفی ریخته، خوب هم بزنید تا خمیر حاصل شود، خمیر را به آرامی روی صورت خود ماساژ دهید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه روی صورتتان بماند و سپس صورت خود را با آب گرم بشویید.

ماسک کوچک کننده منافذ

 مواد لازم برای تهیه این ماسک: دو قاشق چایخوری بلغور جو دوسر به اضافه یک قاشق چایخوری جوش شیرین
 طرز تهیه این ماسک: بلغور جو دوسر و جوش شیرین را در یک کاسه مخلوط کنید و به آرامی چند قطره آب به آن اضافه کنید تا خمیری به دست آید. تمام مواد را به آرامی روی صورت خود ماساژ دهید و بگذارید خشک شود. پس از خشک شدن با آب گرم و مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.

ماسک مناسب پوست های خشک

عسل و دارچین

 اگر پوست خشکی دارید که جوش و آکنه هم دارد، ماسک دارچین و عسل می تواند ترکیبی شفابخش برای شما باشد.
بسیاری از افراد برای درمان آکنه صورت از داروها و مواد شیمیایی استفاده می کنند که خود باعث خشک شدن پوست صورت می شوند.
عسل یک مرطوب کننده قوی برای پوست است و پوست را شاداب می کند. در عین حال، خواص ضد باکتریایی عسل، باکتری های سطح پوست را که باعث ایجاد جوش و آکنه می شود، از بین می برد.
دارچین همچنین دارای خواص ضد میکروبی و قابض است که به بستن منافذ پوست کمک می کند و پوست شما را صاف و یکدست می کند. 

عسل، آووکادو و ماست

اگر شدت پوست شما بسیار خشک است تا جایی که پوست شما پوسته پوسته می شود، بدون شک ترکیب آووکادو، عسل و ماست می تواند ماسک بسیار خوبی برای بهبود خشکی صورت شما باشد.
آووکادو سرشار از اسیدهای چرب مانند امگا 3 است که یک مرطوب کننده قوی برای پوست بدون مسدود کردن منافذ است. همچنین سرشار از روغن اولئیک است که به صاف و روشن شدن لکه های روی پوست کمک می کند.
ماست همچنین سرشار از اسید لاکتیک است که به عنوان یک لایه بردار ملایم عمل می کند و پوست شما را تمیز و شاداب می کند.
ماسک خیار و شکر

خیار حاوی آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی زیادی است. از این رو به هیدراته نگه داشتن پوست کمک می کند. شکر همچنین یک لایه بردار قوی برای پوست در نظر گرفته می شود.
طرز تهیه:
نیمی از خیار را در ظرفی رنده کنید و شکر کمی به آن اضافه کنید.
 مخلوط را به مدت 30 تا 40 دقیقه در یخچال بگذارید.
 آن را روی صورت خود بمالید.
 بعد از 10 دقیقه صورت خود را بشویید و به آرامی خشک کنید.
 در پایان از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی