اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112247207422471
در دسترس نیست

بزرگترین شعبه پوشاک برند "زاگرس پوش" کجاست؟

کد: 140112247207422471

، (اخبار رسمی): پانزدهمین فروشگاه زاگرس پوش از اواسط اسفند ماه 1401 در استان خوزستان و شهر اهواز شروع به کار کرده. این فروشگاه در محله کیانپارس، خیابان آبان غربی که یکی از معروف ترین مناطق شهر اهواز است، واقع شده.

بزرگترین شعبه پوشاک برند "زاگرس پوش" کجاست؟
بزرگترین شعبه پوشاک برند "زاگرس پوش" کجاست؟

بزرگ ترین شعبه زاگرس پوش

مجموعه زاگرس پوش تاکنون 14 شعبه در شهرهای مختلفی همچون تهران، اراک، یزد، شهر کرد، مشهد و ... داشته.

اما شعبه اهواز برند زاگرس به وسعت1000  متر و در 2 طبقه، بزرگترین شعبه پوشاک زاگرس پوش می باشد که دارای لاین های مختلفی است. پوشاک مردانه و زنانه متناسب با سلیقه‌ی مشتریان عزیز اهوازی تهیه و در دو بخش مجزای آقایان و خانم ها در طبقه اول فروشگاه ارائه می‌شود.

همچنین در طبقه فوقانی فروشگاه اهواز محصولات لاین زاگرس پلاس که به تازگی به خانواده‌ی زاگرس اضافه شده‌اند، موجود است. این محصولات دارای قالب، پارچه و دوخت متفاوت و لوکس‌تری هستند.

 خدمات شخصی دوزی و لاین زاگرس پلاس

طبقه دوم فروشگاه شامل خدمات شخصی دوزی و لاین زاگرس پلاس است. ما در دپارتمان شخصی دوزی این امکان را برای همراهان گرامی فراهم کرده‌ایم که طبق سلیقه خود تمامی جزئیات کت و شلوار خود را انتخاب کنند و کاملا لباسی شخصی سازی شده داشته باشند.

پر طرفدار ترین محصولات زاگرس پوش کدامند؟

در اینجا بد نیست اشاره ای داشته باشیم به محصولات پرطرفدار زاگرس که در شعب حضوری و فروشگاه اینترنتی زاگرس پر فروش هستند.

کت و شلوار

مجموعه ی متنوعی از انواع کت وشلوار مردانه با کیفیت پارچه مناسب و دوخت حرفه ای برای استفاده در محیط کار و همچنین در مهمانی های رسمی برای متمایز دیده شدن شما در سایت زاگرش پوش فراهم شده که توصیه اگر قصد خرید کت شلوار را دارید، دیدن آن را از دست ندهید!

پیراهن

کلکسیون بی نظیری از پیراهن های مردانه با بهترین کیفیت و در رنگ بندی و مدل های مختلف ( رسمی و اسپرت) تولید شده تا شما عزیزان بتوانید با ست کردن آن با شلوار و کت مردانه یک ظاهر عالی داشته باشید، همچنین در صورت خرید اینترنتی محصول مورد نظر، شما از ارسال رایگان نیز بهره مند خواهید شد.

کت تک مردانه

آیا برای داشتن یک ست شیک لباس مردانه حتما باید از یک دست کت شلوار مردانه گران قیمت استفاده کرد؟ جواب روشن است، خیر! گاهی یک اِلمان مثل یک کت تک ساده هم می‌تواند به همان اندازه استایل شما را جذاب و خاص کند. در واقع کت تک، مناسب برای بسیاری از موقعیت ها و مکان ها است.

  تا 50% تخفیف به مناسبت افتتاحیه

در نظر داشته باشید به مناسبت افتتاحیه فروشگاه زاگرس در اهواز، شما عزیزان میتوانید با مراجعه به این نمایندگی، محصولات مورد نظر خود را با تخفیف 10 تا 50 درصدی تهیه کنید.

  •    شماره تماس این مرکز: 02143064000 داخلی (1030)
  •   آدرس: اهواز، کیانپارس ،نبش آبان غربی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس