اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112277210322482
در دسترس نیست

دکتر فاضل اعلمی، بهترین جراح چاقی در مشهد

معرفی بهترین جراح چاقی در مشهد

کد: 140112277210322482

، (اخبار رسمی): جراحی لاغری روشی است که دیگر نیاز به گرفتن رژیم و ورزش کردن نیست و به راحتی به وزن ایده آلتان خواهید رسید. دو روش اصلی جراحی چاقی، اسلیو معده و بای پس معده است. در وهله اول انتخاب جراح حاذق و با تجربه بسیار امر مهمی است که ما به شما دکتر فاضل اعلمی، بهترین جراح چاقی در مشهد را پیشنهاد می کنیم.

معرفی بهترین جراح چاقی در مشهد
معرفی بهترین جراح چاقی در مشهد

جراحی چاقی به دو روش اسلیو معده و بای پس معده انجام می شود. با مراجعه به پزشک متخصص و ارزیابی دقیقه اندام و شرایط جسمی شما بهترین تکنیک را به شما معرفی می کند.

جراحی چاقی برای آن دسته  از افرادی است که به دنبال کاهش وزن، بدون رژیم غذایی و ورزش هستند. اگر وزن زیادی داشته باشید احتمال گرفتن دیابت، فشار خون بالا و آرتریت بسیار بالا است و باعث ایجاد مشکلات جسمی می شود.

امروزه تنوع زیادی درروش های جراحی چاقی وجود دارد که می توان به راحتی به تناسب اندام ایده آل خود برسید. متخصصان زیادی وجود دارد که در زمینه جراحی لاغری فعالیت می کنند ما به شما بهترین جراح چاقی در مشهد، دکتر فاضل اعلمی را پیشنهاد می کنیم.

رایج ترین و مهمترین روش های جراحی چاقی

دو روش رایج و جز مهم ترین روش ها در جراحی لاغری، اسلیو معده و بای پس معده می باشد. البته در نظر داشته باشید روش هایی مانند مینی بای پس معده، سوئیج اثنی عشر و جراحی امگا هم می توان نام برد، اما در رده دوم جراحی چاقی قرار دارند.

جراحی چاقی با اسلیو معده

این مدل جراحی با برداشتن قسمت عظیمی از معده در حدود 80 درصد که محل ترشح هورمون های اشتها و محل ذخیره غذا هستند انجام می شود. این روش برای افرادی مناسب است که پرخور هستند و با ولع غذا می خورند. با این روش باعث کاهش اشتها در هر وعده غذایی می شود به طوری که چند لقمه بیشتر نمی تواند غذا بخورد. معمولا در این روش فرد چاق، در یک سال حدود 70 درصد از وزن خود را کاهش می دهد. در جهان افراد برای سریعتر لاغر شدن معمولا از این روش استفاده می کنند.

جراحی چاقی با روش بای پس معده

جراحی بای پس معده موجب محدود شدن معده می شود. این روش باعث می شود جلوی ورود حجم عظیم غذا گرفته شود. مهمترین مزیت این روش در برگشت پذیر بودن آن است. یعنی فردی که این عمل جراحی لاغری را انجام می دهد می توان با عمل لاپاراسکوپی معده به حالت اول برگرداند، اگر نگران تغییرات ایجاد شده باشد. در این روش فرد مورد عمل قرار گرفته به طور متوسط بین 65 تا 75 درصد وزن خود را از دست خواهد داد.

به چه کسانی عمل جراحی چاقی توصیه می شود؟

اگر فردی هستید که بیماری خاصی دارید، انتخاب کدام تکنیک جراحی لاغری مهم است. پزشک متخصص با ارزیابی سطح سلامت شما، ارزیابی دقیق اندام و شرایط جسمی که در حال حاضر دارید بهترین روش را همراه با خطراتی که ممکن است داشته باشد به شما معرفی خواهد کرد.

بهترین جراح چاقی در مشهد توسط دکتر فاضل اعلمی

دکتر سید فاضل اعلمی متخصص جراحی عمومی، فارغ التحصیل در مقطع پزشکی عمومی در سال 1375 از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و فارغ التحصیل مقطع تخصص از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند. سانتر بیمارستان قائم سال 1379 و عضو جامعه جراحان شاخه خراسان و عضو انجمن جراحان درون بین ایران.

دکتر فاضل اعلمی بهترین جراح چاقی در مشهد و دیگر جراحی های پلاستیک و زیبایی، دارای سابقه 20 سال انجام اعمال جراحی عمومی و لاپاراسکوپی، 17 سال سابقه در اعمال جراحی پلاستیک و 15 سال انجام جراحی چاقی می باشد. وی همچنین سابقه ریاست بیمارستان شهید طالقانی مشهد را نیز عهده دار می باشد.

شرح کلی تخصص های دکتر سید فاضل اعلمی:

  • جراحی عمومی
  • لاپاراسکوپی
  • عمل های چاقی مرضی
  • جراحی پلاستیک چراحی
  • زیبایی پستان
  • پروتز باسن

تخصص های دکتر فاضل اعلمی، بهترین جراح چاقی در مشهد در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی:

  • لیفت صورت لیفت بازو (براکیوپلاستی)
  • لیفت شکم (ابدومینوپلاستی)
  • جراحی زیبایی پستان (ماموپلاستی – ماستوپکسی - پروتز پستان)
  • پروتز باسن

علاوه بر تخصص های نامبرده ایشان در حوزه لاپاراسکوپی که نوعی تکنیک برای درون بینی شکم (حفره صفاق) و لگن است، تخصص ویژه دارند.

خلاصه مطلب

امروزه افرادی که مبتلا به چاقی هستند برای رسیدن به تناسب اندام در کمترین زمان دست به جراحی لاغری می زنند. دو روش اسلیو معده و بای پس معده از رایج ترین روشهای جراحی چاقی است. نکته ای که حائز اهمیت است انتخاب متخصص و جراح با تجربه در جهت انجام جراحی چاقی است. ما می توانیم به جرات دکتر فاضل اعلمی ، بهترین جراح چاقی در مشهد را به شما معرفی کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی