اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201037212222493
در دسترس نیست

محصول تازه شرکت فناوری هوشمند میکائیل رونمایی شد

ارائه کنترلر و جوی استیک ویلچر برقی به بازار  تولید ویلچر برقی

کد: 140201037212222493

، تهران , (اخبار رسمی): محصول جدید شرکت فناوری هوشمند میکائیل با نام کنترلر و جوی استیک ویلچر برقی میکائیل مینی در دفتر مرکزی شرکت میکائیل رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه کنترلر و جوی استیک ویلچر برقی به بازار  تولید ویلچر برقی
کنترلر و جوی استیک ویلچر برقی

کنترلر و جوی استیک ویلچر برقی میکائیل دارای محاسنی است که اعم از ایرانی و دانش بنیان بودن محصول است. زمان عرضه این محصول به بازار  1401/6/31 اعلام شده و این محصول دارای ۳۰ ماه گارانتی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فناوری هوشمند میکائیل، 1401/1/10، دفتر مرکزی شرکت میکائیل میزبان رونمایی از کنترلر و جوی استیک ویلچر برقی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه درایور تجهیزات پزشکی و توانبخشی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر تنظیم از راه دور را ارائه کند تا این خدمت تازه کاهش هزینه ها را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، کنترلر و جوی استیک ویلچر برقی دارای محاسنی است که اعم از ایرانی و دانش بنیان بودن محصول است و می‌تواند باعث تعمیر فوری و گارانتی کامل در صورت خرابی شود.

سید وحید هاشمی مدیرعامل شرکت فناوری هوشمند میکائیل، تولید این محصول را نتیجه 6 سال کار در این مجموعه دانست و گفت: تحقیقات برای تولید این محصول از سال 1395 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1401/6/31 اعلام و ادامه داد: این محصول دارای ۳۰ ماه گارانتی است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فناوری هوشمند میکائیل

طراحی و تولید انواع ادوات توانبخشی هوشمند و ویلچر برقی فوق سبک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید