اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201067213722500
در دسترس نیست

معرفی موتور ساید کرکره برقی

موتور ساید کرکره برقی

کد: 140201067213722500

، (اخبار رسمی): در زمان نصب کرکره‌های برقی نوع موتور به‌کاررفته در آنها بسیار اهمیت دارد. بسته به وزن و بزرگی ورودی درب باید موتور مناسب را روی در برقی کار گذاشت. قبل از آنکه به معرفی موتور ساید کرکره برقی بپردازیم لازم است بدانید که سه نوع موتور برای درب‌های برقی وجود دارد.

موتور ساید کرکره برقی
موتور ساید کرکره برقی

معرفی موتور ساید کرکره برقی

در زمان نصب کرکره‌های برقی نوع موتور به‌کاررفته در آنها بسیار اهمیت دارد. بسته به وزن و بزرگی ورودی درب باید موتور مناسب را روی در برقی کار گذاشت. قبل از آنکه به معرفی موتور ساید بپردازیم لازم است بدانید که سه نوع موتور برای درب‌های برقی وجود دارد. نوع اول موتور توبلار، نوع دوم موتور ساید و در آخر مدل سانترال است، موتورهای توبلار و ساید بیشتر از مدل سانترال استفاده می‌شوند.

موتور ساید کرکره برقی (Side motor)همان‌طور که از نامش پیدا است در گوشه محور کرکره قرار می‌گیرد. بسته به نوع کار در سمت راست یا چپ محور نصب می‌شود. یکی از خصوصیات موتورهای ساید پرقدرت بودن آنهاست به همین دلیل برای درب‌های برقی سنگین و یا ورودی‌هایی با عرض و ارتفاع زیاد مناسب هستند. موتورهای ساید آن‌قدر قوی هستند که بتوان بدون نگرانی و محدودیت در وزن درب‌ها از آنها استفاده کرد. اگر برای مکان‌های پرتردد مانند درب رستوران‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مغازه‌های بزرگ و پارکینگ آپارتمان‌های شلوغ، می‌خواهید درب کرکره‌ای نصب کنید باید از موتور ساید کرکره برقی استفاده کنید زیرا استفاده‌نکردن از یک موتور قوی در ورودی‌های پررفت‌وآمد موجب استهلاک موتور و خراب‌شدن آن می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های موتور ساید می‌توان به بی‌صدا بودن آن اشاره کرد و بدین منظور برای درب مکان‌هایی که آرام و کم‌صدا هستند نیز می‌توان استفاده کرد همچنین این موتور یک باتری بک آپ (back up) دارد که در صورت قطع شدن برق امکان باز و بسته شدن درب را برای تعداد دفعات محدود به کاربر می‌دهد. نکته مثبت دیگری که موتور ساید کرکره برقی دارا می‌باشد، داشتن سیستم پاراشوت است. این سیستم باعث می‌شود اگر در عین حرکت کرکره به سمت بالا یا پایین یا در زمان بازبودن کرکره، موتور خراب شود، درب به پایین سقوط نکند و از صدمات مالی و جانی جلوگیری می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان