اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201097215522513
در دسترس نیست

سریعترین راه کسب نمره بالای قبولی آزمون تافل تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مشاوره تخصصی آزمون تافل تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

کد: 140201097215522513

، (اخبار رسمی): تضمین اخذ بالاترین نمره قبولی( بدون on hold کارنامه) همراه با مشـاوره تخصصی رایگان آزمون تافل تضمینی | تافل ibt تضمینی | آزمون تافل هوم ادیشن تضمینی | آزمون تافل آنلاین تضمینی تسویه پس از دریافت کارنامه قبولی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا 09120627820 – 09336267878 - 09192189686

مشاوره تخصصی آزمون تافل تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا
مشاوره تخصصی آزمون تافل تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا
مشاوره تخصصی آزمون تافل تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا
مشاوره تخصصی آزمون تافل تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا
مشاوره تخصصی آزمون تافل تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا
مشاوره تخصصی آزمون تافل تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا
مشاوره تخصصی آزمون تافل تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا
مشاوره تخصصی آزمون تافل تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

درباره آزمون تافل

کارشناس آزمون تافل تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره آزمون تافل iBT که مخفف Test of English as a Foreign Language  است می گوید این آزمون  یکی از چند آزمون بین المللی زبان انگلیسی است که هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا در آن شرکت می کنند. باتوجه به اینکه بسیاری از دانشگاه های معتبر کشورهای جهان جهت ارزیابی مهارت‌های زبان انگلیسی، نحوه عملکرد و نمرات یک متقاضی در آزمون ارزیابی استاندارد زبان انگلیسی را مورد بررسی قرار میدهند. آزمون تافل یکی از آزمون‌های استاندارد بین المللی است که برای سنجش سطح زبان انگلیسی متقاضیان استفاده می شود؛

اعتبار آزمون تافل دو سال است و تا دو سال پس از صدور نمره می­‌توان آن را به مراکز مورد نظر ارائه داده و در صورت گذشتن این مدت باید مجددا در آزمون شرکت کرده و نمره‌ جدیدی را کسب نمود.

باتوجه به اهمیت آزمون تافل در اپلای تحصیلی و پروسه مهاجرت، تیم تخصصی مهاجرت تحصیلی شرکت مهاجرتی هومان ویزا می تواند در کوتاه ترین زمان با مناسبترین هزینه به شما کمک کند تا در آزمون تافل هوم ادیشن (تافل آنلاین تضمینی) بهترین نمره را دریافت کنید!

تضمین قبولی در آزمون تافل آنلاین با تسویه پس از اخذ کارنامه قبولی

 انواع آزمون تافل

آزمون تافل اینترنتی یا تافل IBT:

آزمون تافل IBT به صورت آنلاین و در محل های برگزاری که از سوی ETS تعیین شده، برگزار می ‌شود.

آزمون تافل کاغذی یا کتبی یا تافل PBT:

آزمون تافل PBT در محل های برگزاری آزمون به صورت کتبی و کاغذی انجام می ‌شود.

آزمون تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition):

نسخه دیگری از تافل آنلاین (IBT) است، اما این آزمون در خانه و تحت نظارت یک ناظر برگزار می ‌شود. این آزمون از سال 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری آزمون حضوری برگزار می شود.

از فوریه ۲۰۲۱ سازمان ETS نسخه ی دیگری از آزمون تافل را به نام تافل اسنشیالز (TOEFL Essentials) ارائه کرده است و بیش از 90 درصد دانشگاه های معتبر دنیا مدرک آزمون تافل Essentials را می پذیرند.

آزمون تافل اسنشیالز

 (TOEFL Essentials) از فوریه ۲۰۲۱ سازمان ETS نسخه ی دیگری از آزمون تافل را به نام تافل اسنشیالز ارائه کرده است.  آزمون تافل اسنشیالز شامل ترکیبی از سوالات آکادمیک و جنرال (عمومی) است و مدت زمان انجام این آزمون 90 دقیقه است و تافل اسنشیالز مبتنی بر کامپیوتر است و داوطلبان می توانند با اتصال به اینترنت پرسرعت در خانه یا هر مکان دیگری در تافل اسنشیالز شرکت کنند.

ووچـر یا هزینه ثبت نام آزمون تافل تضمینی در ایران

هزینه ی شرکت در آزمون تافل در کشورهای مختلف با توجه به عواملی مانند میزان مالیات کشورها، تاخیر در ثبت نام و غیره متفاوت است. مراکز برگزاری آزمون تافل در ایران، تاریخ‌ ها و هزینه‌ ها، بر روی وب سایت تافل قابل ‌مشاهده است. همچنین داوطلب برای هر بار شرکت در آزمون تافل باید هزینه آن را پرداخت نماید.

برگزاری آزمون تافل در ایران

اکنون در ایران از میان روش های مختلف برگزاری آزمون تافل، فرمت تافل IBT و تافل IBT هوم ادیشن برگزار می شود و امکان برگزاری آزمون تافل به صورت کاغذی در ایران وجود ندارد.

آزمون تافل در برخی شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، زنجان و غیره در مراکز رسمی برگزاری آزمون تافل که دارای مجوز رسمی از مرکز ETS هستند، برگزار می شود.

چهـار بخش اصلی در آزمون تافل:

1- بخش درک مطلب (Reading)

2- بخش شنیداری (Listening)

3- بخش گفتاری (Speaking)

4- بخش نوشتاری (Writing)

امکان شرکت مجدد در آزمون تافل

چنانچه داوطلب در آزمون تافل شرکت کند، اما موفق به کسب نمره قابل قبول نشود می تواند برای کسب نمره بالاتر دوباره در آزمون تافل شرکت کند. داوطلبان می توانند در صورت پایین بودن نمره آزمون خود بدون هیچ گونه محدودیتی، به تعداد دفعات مختلف و هر چند مرتبه که بخواهند هر 12 روز یک بار در آزمون تافل شرکت کنند و این یکی از مزایای آزمون تافل است.

نمره ‌دهی به آزمون تافل

نمره دهی به آزمون تافل IBT و تافل PBT با یکدیگر متفاوت است.

نمره آزمون تافل IBT بین 0 تا 120 امتیاز است و این نمره از مجموع نمرات هر بخش آزمون تافل آی بی تی یعنی خواندن، نوشتاری، گفتاری و شنیداری به دست می‌آید که نمره هر بخش 30 امتیاز است و نمره آزمون تافل PBT بین 310 تا 677 امتیاز است.

مدرک آزمون تافل علاوه بر نمره کل آزمون، نمرات هر بخش را نیز به صورت جداگانه نشان می‌ دهد.

آزمون تافل مانند آزمون آیلتس نمره‌ ی قبولی یا رد ندارد و دانشگاه، مراکز علمی و یا سازمانی که مدرک آزمون تافل را درخواست کرده است، نمره قابل قبول را تعیین می کند، اما به طور کلی داوطلبان باید بتوانند نمره ای بالاتر از میانگین آزمون را کسب کنند که برای تافل IBT به طور متوسط 85 تا 90 نمره قابل قبول محسوب می شود و اغلب حداقل نمره قابل قبول برای تافل PBT نمره بالاتر از 550 است.

سطح ‌بندی آزمون تافل IBT براساس استاندارد CEFR

سطوح آزمون تافل IBT طبق استاندارد CEFR به صورت زیر است:

سطح A1: نمره 5

سطح A2: نمره 17

سطح B1: نمره 42

سطح B2: نمره 72

سطح C1: نمره 95

سطح C2: بالاتر از 96 تا 120

سطح A1 و A2 سطح پایه و مبتدی و سطح B1 و B2 سطح متوسط و سطح C1 و C2 سطح پیشرفته هستند.

مدت اعتبار آزمون تافل هوم ادیشن چقدر است؟

مدت اعتبار آزمون تافل در هر سه نسخه ی آن دو سال است و پس از دو سال اعتبار آن به پایان می رسد و دارنده آن دیگر نمی تواند از مدرک آزمون برای اپلای تحصیلی یا مقاصد دیگر مهاجرتی از آن استفاده کند و باید دوباره در آزمون شرکت کرده و مدرک جدیدی دریافت نماید.

 خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا

⭕ اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی ؛اقامت ترکیه، اسپانیا، پرتقال، اتحادیه اروپا و کانادا و کشورهای حوزه خلیج فارس

⭕ بررسی امکان مهاجرت و دریافت ویزا برای کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی

⭕ ثبت شرکت در اروپا ، آمریکای شمالی و کشورهای حوزه خلیج فارس

⭕ مشاوره سرمایه گذاری بین المللی

⭕ اخذ نمایندگی از شرکت های تجاری

⭕ برگزاری دوره های خصوصی و فشرده آزمون های زبان انگلیسی تضمینی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی (آزمون تافل هوم ادیشن صد در صد تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا، ، آزمون GRE  تضمینی ، آزمون آیلتس آکادمیک تضمینی ، آزمون OET تضمینی، ....

⭕ و خدمات مهاجرتی گسترده دیگری که در مشاوره رایگان به متقاضیان مهاجرت شغلی، تحصیلی ... ارائه می شود.

متن کامل مقاله آزمون تافل تضمینی همراه با دریافت مشـاوره رایگان آزمون تافل هوم ادیشن تضمینی از تیم تخصصی هومان در سایت شرکت مهاجرتی هومان ویزا قابل دسترسی است. منبع : HOOMANVISA.COM

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی