اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202057250812126
در دسترس نیست

دوربین با قابلیت اتصال به تلفن همراه و موبایل

محبوب ترین دوربین های کوچک بیسیم

کد: 140202057250812126

، تهران , (اخبار رسمی): ما به تحلیل مواردی میپردازیم که شما را در هنگام خرید دوربین های کوچک متصل به موبایل و تلفن همراه کمک کند. این یک راهنمای خوب برای خریداران دوربین مداربسته مخفی است که میخواهند ویژگی های یک دوربین کوچک مدار بسته را به خوبی درک کنند.

محبوب ترین دوربین های کوچک بیسیم
ارسال تصاویر دوربین کوچک به موبایل، تلفن، تبلت، رایانه

دوربین های مدار بسته کوچک نیازی به سیم کسی و کابل ندارند - همچنین نیازی به دستگاه DVR ندارند و به صورت مجزا هر دوربین میتواند کار خود را انجام دهد و 24 ساعته فیلمبرداری نظارتی بر محیط شما داشته باشد.

امروزه برای ایجاد امنیت کامل محل زندگی یا محل کار وجود دوربین های نظارتی امری واجب است. در سال های اخیر مدلی با نام دوربین کوچک از این نوع دوربین های مدار بسته معرفی شده است که قیمت بسیار پایین تری نسبت به دوربین های سنتی امنیتی دارد.

دوربین های کوچک بدون نیاز به کابل کشی هستند و دیگر به هزینه های سیم کشی برای یک ساختمان نیاز ندارند. همچنین عدم وجود نیاز به دستگاه DVR دلیلی دیگر بر قیمت نهایی نصب دوربین های مداربسته کوچک است. این دوربین ها به دلیل شناخته نشدن کافی در بازار با اسامی مختلفی به فروش میرسند مثل:دوربین مینی، دوربین مدار بسته مخفی، دوربین ریز و شاید هم دوربین بند انگشتی.

بهترین نوع دوربین های کوچک نوعی است که قابلیت اتصال به موبایل را داشته باشد تا کاربر استفاده کننده توانایی کنترل دوربین کوچک را از راه دور داشته باشد. صاحب دوربین میتواند با نصب اپلیکیشن دوربین بر روی تلفن، تبلت، موبایل، رایانه خود کنترل کاملی روی دوربین کوچک خود داشته باشند.

دوربین های کوچک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. مثلا تمام آنها قابلیت تشخیص حرکت در محیط را دارند، یعنی چه؟ خب منظور این است که در حالت تشخیص حرکت، دوربین به حالت استند بای(آماده به کار) رفته و منتظر حرکت جسمی در محیط میشوند.

ویژگی جالب دیگر دوربین های کوچک مخفی قابلیت کار به صورت بیسیم با Wifi و سیم کارت تلفن همراه را دارند. برای کار از راه دور دوربین شما بایستی اینترنت دوربین را فراهم کنید، حال میتوانید با اتصال به دستگاه مودم خانگی به دوربین، اینترنت دوربین کوچک خود را فراهم کنید تا دوربین بتواند تصاویر را به صورت آنلاین ارسال کند. روش دوم استفاده از سیم کارت است مثل کار با wifi بسیار راحت میباشد، شما کافی است با اتصال سیم کارت تلفن روی دوربین و فعال کردن حالت 4G یا 3G سیم کارت، اینترنت دوربین را فراهم کنید.

محبوب ترین دوربین های کوچک در بازار

معیار های اساسی فنی ما برای انتخاب این موارد است: قابلیت اتصال به گوشی و تلفن همراه، دید در شب، تشخیص حرکت، رم خور بودن، امکان ارسال صدا در محیط، کیفیت فیلمبرداری و عکسبرداری، زاویه دید دوربین، ضد آب بودن و ...

  • دوربین بیسیم مینی Q8 Wifi
  • دوربین VQ8H Wifi 2MP 1080P Mini
  • دوربین فلتی بیسیم S06 Wifi
  • دوربین لامپی

مهم ترین فاکتور های دوربین های کوچک

برای انتخاب یک دوربین کوچک متصل به موبایل نکاتی را باید قبل از خرید مدنظر داشته باشید. ما این نکات را به صورت کاملا شفاف برای شما توضیح خواهیم داد تا در هنگام خرید با دانش کافی بهترین مدل برای خود را انتخاب کنید.

ضبط زمان بندی شده

این یکی از رایج ترین ویژگی های دوربین های کوچک نیست، اما در برخی از مدل ها موجود است. ضبط زمان‌بندی‌شده می‌تواند مفید باشد اگر بدانید که همیشه می‌خواهید یک منطقه خاص را هر روز در زمان مشخصی ضبط کنید. این با ضبط حرکت متفاوت است زیرا دستگاه همچنان ضبط می کند حتی اگر حرکتی شناسایی نشود.

ضبط صدا

اگر می‌خواهید بتوانید آنچه را که در ویدیوی خود ضبط می‌شود بشنوید، مطمئن شوید که دستگاهی که می‌خواهید بخرید دارای ضبط صدا نیز باشد. در حالی که اکثر دستگاه ها به طور استاندارد با ضبط صدا عرضه می شوند، برخی از مدل های پایین تر ممکن است به این ویژگی مجهز نباشند. همیشه بهتر است قبل از خرید هر چیزی سوال بپرسید یا تمام مشخصات را بخوانید.

تشخیص حرکت

ویژگی فعال‌سازی حرکتی به شما این امکان را می‌دهد که در مصرف باتری و فضای ذخیره‌سازی صرفه‌جویی کنید و فقط زمانی که حرکت وجود دارد ضبط کنید. فعال‌سازی حرکت معمولاً زمانی شروع به ضبط می‌کند که برای اولین بار حرکت تشخیص داده می‌شود و تا ۲ دقیقه پس از توقف حرکت شروع می‌شود.

رزولوشن

زمانی که می خواهید تمام اقدامات را با جزئیات کامل ضبط کنید، فیلم رنگی 1080p واضح ترین تصویر ممکن را به شما ارائه می دهد.

عملکرد در نور کم

مناسب برای زمانی که چراغ ها خاموش هستند یا شب است و دوربین شما در بیرون نصب شده است. دید در شب به شما این امکان را می دهد که ببینید در تاریکی و در شرایط کم نور چه اتفاقی می افتد.

ضد آب و ضد گرد و غبار

شاید از خود بپرسید که چرا باید دوربینی بخرید که ضد آب و گرد و غبار باشد. نصب دوربین های کوچک در بیرون از محیط خانه ملزم به این است که دوربین در زمان باران کاملا ضد آب باشد تا بتواند براحتی فیلمبرداری کند و عمر مفید خود را از دست ندهد.

برق متناوب

اگر می‌خواهید دوربین را به صورت 24 ساعته کار کنید، مهم است، زیرا اطمینان حاصل می‌کند که دوربین روشن و آماده استفاده است.

باطری تغذیه می‌شود

سازگار با تلفن هوشمند

اینکه بتوانید دوربین مخفی خود را از تلفن هوشمند یا دستگاه تلفن همراه خود مشاهده و کنترل کنید به این معنی است که مجبور نیستید جلوی رایانه بنشینید تا ببینید در خانه یا محل کارتان چه اتفاقی می افتد. می‌توانید هنگام صرف ناهار، از ماشین یا هر جایی که هستید، این عمل را مشاهده کنید!

استفاده آسان از برنامه موبایل

اینکه بتوانید خانه یا محل کار خود را از هر کجای دنیا نظارت کنید به این معنی است که باید از یک برنامه موبایل قابل دانلود استفاده کنید. انتخاب دوربینی که دارای اپلیکیشنی باشد که استفاده از آن آسان باشد، مهم است، به خصوص اگر در استفاده از فناوری خیلی خوب نباشید.

طراحی شیک و شیک

همه دوربین های کوچک یکسان نیستند و اگر پیدا کردن دوربینی که ظاهر و عملکرد خوبی داشته باشد برای شما مهم است، دوربین مخفی را انتخاب کنید که طراحی شیک و شیکی ارائه می دهد که در هر محیطی طبیعی به نظر می رسد.

نظارت گسسته

دوربین‌های مخفی باید دقیقاً مخفی باشند. آنها باید به شما این امکان را بدهند که خانه یا محل کار خود را بدون دیده شدن یا شنیدن به طور محتاطانه نظارت کنید.

منبع: minidvpro

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]