اطلاعات تماس
  • 093539*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202107258822680
در دسترس نیست

ارائه خدمات تست فلوک شبکه و کابل شبکه توسط شرکت دیجی فلوک

کد: 140202107258822680

، (اخبار رسمی): شرکت دیجی فلوک به آدرس اینترنتی DigiFluke.com در راستای تکمیل ارائه خدمات و اجرا شبکه های کامپیوتری اقدامات به روز در زمینه خدمات تست فلوک انجام داده است که برخی از این خدمات شامل بررسی ، آنالیز، عیب یابی و تست تجهیزات استفاده شده در شبکه با استاندارد های روز است

ارائه خدمات تست فلوک شبکه و کابل شبکه توسط شرکت دیجی فلوک
ارائه خدمات تست فلوک شبکه و کابل شبکه توسط شرکت دیجی فلوک
ارائه خدمات تست فلوک شبکه و کابل شبکه توسط شرکت دیجی فلوک
ارائه خدمات تست فلوک شبکه و کابل شبکه توسط شرکت دیجی فلوک
ارائه خدمات تست فلوک شبکه و کابل شبکه توسط شرکت دیجی فلوک
ارائه خدمات تست فلوک شبکه و کابل شبکه توسط شرکت دیجی فلوک

شرکت دیجی فلوک به آدرس اینترنتی DigiFluke.com در راستای تکمیل ارائه خدمات و اجرا شبکه های کامپیوتری اقدامات به روز در زمینه خدمات تست فلوک انجام داده است که برخی از این خدمات شامل بررسی ، آنالیز، عیب یابی و تست تجهیزات استفاده شده در شبکه با استاندارد های روز است که شامل تست فلوک کابل شبکه کیستون های مورد استفاده و همه تجهیزاتی است که برای راه اندازی و اجرای شبکه مورد استفاده قرار گرفته است انجام می شود.

خدمات تست فلوک شرکت دیجی فلوک توسط کارشناسان متخصص و مجرب برای اولین بار در ایران با جدیدترین و بروزترین دستگاه عرضه شده شرکت دیجی فلوک است، که شامل دستگاه تست فلوک DSX8000  ورژن 2 با همراه داشتن تاییدیه کالیبراسیون دستگاه پروژه های تست را برای مشتریان خود انجام می دهند، که این موضوع باعث برتری شرکت دیجی فلوک نسبت به بقیه رقبای خود شده است .

ویژگی های دستگاه تست فلوک DSX8000

از ویژگی های منحصر به فردی که این نوع دستگاه را با سایر مدل های تولید شده متمایز می کند میتوان به آیتم های زیر اشاره کرد:

  • تست کابل شبکه Cat8 در مدت زمان 8 ثانیه
  • وجود WiFi و امکان آپلود گزارش تست درمحیط ابری
  • گزارش ایرادات از جمله عدم اتصال شیلد و زوج سیم ها ، تداخل سیگنال به صورت تصویری و گرافیکی
  • مدیریت بیش از 12000 تست کابل Cat6Aمختلف از کابل شبکه
  • صفحه نمایش لمسی خازنی و رابط کاربری آسان

بعد از انجام این نوع تست دستگاه گزارش کاملی در خصوص سرعت شبکه، کیفیت اجرا از قبیل کابل کشی، نصب کیستون و مشخص نمودن محل دقیق خمیدگی قطعی و … را ارائه می دهد.

از دیگر مزایای خدمات تست فلوک شرکت دیجی فلوک DigiFluke.com این است که می توان از طریق شبکه به سخت افزاری یا نرم افزاری بودن ایراد به وجود آمده در شبکه اشاره کرد، همچنین مواردی که در گزارشات ارائه می شود شامل ، ایرادات کیفی و کمی بر اساس استانداردهایی که در هر قسمت از شبکه به کار گرفته شده است مشخص می شود. هر قسمت از شبکه شامل کیسون شبکه، پچ پنل در قسمت انتهایی که معمولا در رک قرار گرفته شده و … است.

این گزارشات به راحتی قابل تحلیل و ارزیابی هستند و می توانند در راستای رفع عیب به متخصصین کمک کنند. علاوه بر آن کارشناسان اجرایی راحت تر می توانند نودهای فعال و غیر فعال را تشخیص دهند و بر این اساس ایرادات شبکه را راحت تر پیدا کرده و اقدام به رفع آن کنند.

تست فلوک چیست؟

تستر فلوک یک وسیله از محصولات شرکت فلوک است که از آن برای ارائه گزارش , بررسی و ارزیابی درصد کیفیت , میزان استاندار بودن کابل کشی , اتصالات شبکه , کشیدگی کابل ها , درصد کیفیت کابل ها و همچنین نوع کیفیت تجهیزات به کار برده بهره برد.

تست فلوک تمامی کابل های شبکه ، فیبر نوری وکانال یا لینک ها را مورد بررسی قرار می دهد، و دادهایی از قبیل کابل ها ،کیستون ها ، نود ها ، فیبر و سایر تجهیزات شبکه را در دسترس مهندسین و متخصصین قرار می دهد.

تست فلوک به دلیل قابلیت استفاده آسان ، ایمنی بسیار زیاد و حمل ونفل آسان در سراسر دنیا کمک شایانی نموده است و این امکان را میدهد تمامی کارخانه جات ها، شرکت ها ،مراکز درمانی و انبارها که تاسسیس و ساخته میشوند از این ابزار استفاده کنند.

شرکت دیجی فلوک چه خدمات و گزارش هایی را با تست فلوک شبکه به ما ارائه می دهد؟

دستگاه تست فلوک بهترین نوع دستگاه برای تست و آنالیز پسیو شبکه و تجهیزات استفاده شده است که ارزیابی کاملی از شبکه را به ما ارائه می‌دهد. از جمله مواردی که در پیاده سازی و اجرای شبکه و رفع اختلالات آن، می توان به آن اشاره کرد تکنولوژی پیشرفته دستگاه تستر فلوک است که برای تهیه و تنظیم گزارش تست آماری مکانیزم های پسیو شبکه از آن استفاده می شود.

در زیر به برخی از ویژگی ها و خدمات تست فلوک اشاره می شود:

  1. گزارش محل دقیق وجود نویز در مسیر کابل کشی
  2. تست دقیق و کامل تجهیزات فزیکی شبکه شامل کابل ، کیستون ، پچ پنل ، پچک کورد
  3. مشخص نمودن یا غیراصلی بودن تجهیزات پسیو شبکه
  4. مشخص کردن متراژ دقیق کابل کشی‌ها گزارش اشکالات اتصالات پچ‌پنل و کیستون
  5. گزارش قطع بودن یا ضعیف بودن نحوه اتصال رشته‌های کابل به کیستون
  6. گزارش وجود کشش یا خمش بیش از حد و محل دقیق آن در مسیر کابل کشی
  7. گزارش میزان خلوص مس استفاده شده در کابل شبکه،
  8. تست مقاومت و میزان رسانایی کابل شبکه

مزایا و کابرد تست فلوک شرکت دیجی فلوک

یکی از اصلی ترین ویژگی انجام تست فلوک، افزایش کارایی شبکه با هزینه اندک است؛ در واقع انجام تست فلوک یک آنالیز اساسی از شبکه و ایرادات موجود در آن و همچنین مشخص نمودن محل خطاهای موجود را به صورت دقیق نمایش می دهد؛ در حالی که این کار هزینه چندانی هم برای اجرا کننده ندارد.

در دنیای امروز اهمیت تست فلوک شبکه و خدمات ارائه شده بر هیچ کسی پنهان نیست. زیرا با توجه به افزایش و تنوع تجهیزات شبکه تولید شده در سال های اخیر توسط شرکتهای سازنده داخلی و خارجی ضرورت استفاده از تست کابل و تجهیزات شبکه نیز بیشتر از پیش حائز اهمیت شده است.

بنابراین شما می‌توانید با انجام تست فلوک اطلاعات کامل و دقیق درباره کیفیت تجهیزات به کار گرفته شده در پروژه و همچنین نحوه اجرا و کابل‌کشی‌های مربوط به شبکه خود را به صورت مستند و کتبی دریافت کنید و با اطلاعاتی که بدست می‌ آید، روند انجام کارها را به‌شکل بهتر مدیریت و رفع کرد.

مهم ترین پارامتر های تعیین کننده قیمت تست فلوک

  • نوع پروژه
  • مدت زمان اجاره دستگاه
  • تعداد نوت های شبکه
  • نوع تست از قبیل چنل یا پرمننت نوع کابل ها CAT6a ،CAT7 ، CAT6، CAT5e ،
  • محل انجام تست و پراکندگی آنها
  • مدت زمان اتجام تست (ساعت، روز و هفته)
  • دستگاه های گوناگونی جهت تست فلوک در سطح بازار موجود است که مشهور ترین آنها سه دستگاه DSX-8000, DSX-5000, DTX-1800 است که باعث قیمت گذاری تست فلوک می شود.

قیمت اجرا و خدمات تست فلوک در دیچی فلوک

قیمت دقیق خدمات تست فلوک به پارامتر های مختلفی مانند نوع دستگاه ، تعداد و پراکندگی نود های شبکه ، نوع تست، مکان ، محل و زمان تست و ... بستگی دارد. جهت مشاوره ، سفارش و اجرای خدمات تست فلوک و میتوانید با کارشناسان ما در شرکت دیجی فلوک در ارتباط باشید.

شرکت دیجی فلوک با در اختیار داشتن بروزترین تجهیزات تست فلوک و پرسنل مجرب ، آماده خدمت رسانی به ارگان های دولتی، شرکت های خصوصی و سازمان ها در سراسر کشور است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت DigiFluke.com یا شماره 0218856132 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت دیجی فلوک مشاوره لازم جهت خرید نصب و آموزش تست فلوک شما عزیزان را راهنمایی فرمایند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093539*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار