اطلاعات تماس
  • 093539*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202107259022679
در دسترس نیست

بهترین فوق تخصص اورولوژی تهران را برای درمان انتخاب کنید!

کد: 140202107259022679

، (اخبار رسمی): بهترین فوق تخصص اورولوژی چه ویژگی هایی دارد؟ بسیاری از بیماری هایی که ممکن است چندین بار در طول زندگی با آن رو به رو شوید با رشته تخصصی اورولوژی سر و کار دارند.

بهترین فوق تخصص اورولوژی تهران را برای درمان انتخاب کنید!
بهترین فوق تخصص اورولوژی تهران را برای درمان انتخاب کنید!
بهترین فوق تخصص اورولوژی تهران را برای درمان انتخاب کنید!
بهترین فوق تخصص اورولوژی تهران را برای درمان انتخاب کنید!

بیماری هایی که اگر درمان تخصصی نشوند، ممکن است مادام العمر با شما بمانند و یا حتی به بیماری هایی جدی تر تبدیل شوند. اما مساله ای که اهمیت زیادی دارد این است "چه پزشکی را انتخاب کنیم؟"

ما می خواهیم در این مقاله معیارهای مهم انتخاب بهترین فوق تخصص ارولوژی و ناباروری مردان در تهران را برای شما بیان کنیم تا بتوانید برای دردهای خود بهترین متخصص را انتخاب کنید.

از نشانه های مهم بهترین فوق تخصص ارولوژی تهران می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بهترین انتخاب یک پزشک فوق تخصص اورولوژی به جای متخصص است تا هرچه سریع تر به بهترین درمان برسید.
  • قطعا بهترین فوق تخصص اورولوژی باید در زمینه درمان کلیه بیماری ها و مشکلات اورولوژی، تخصص و مهارت کافی را داشته باشد.
  • بهترین فوق تخصص اورولوژی در درمان های خود از کارآمدترین تکنیک های جهانی استفاده می کند.
  • نوع رفتار و برخورد پزشک برای بیمار، بسیار اهمیت دارد. بیمار باید بتواند بدون استرس و ناراحتی از مشکلات خود بگوید.
  • همانطور که علم و تخصص مهم است، تجربه و سابقه درخشان هم می تواند نقش مهمی را در انتخاب بهترین فوق تخصص اورولوژی، انتخاب کند.
  • تعهد پزشک

اورولوژی چیست؟ (7 شاخه مهم و اصلی رشته اورولوژی)

اورولوژی یکی از رشته های مهم پزشکی است که در حوزه بیماری‌های مجاری ادراری و دستگاه تناسلی مخصوصا در مردان، فعالیت دارد که می توان آن را به بخش های زیر تقسیم کرد:

1.       اورولوژی زنان: در این شاخه بیماری های مرتبط با دستگاه تناسلی بانوان، سیستم باروری و دستگاه ادراری بررسی می شوند.

2.       ناباروری مردان: یکی از اصلی‌ترین اهداف علم اورولوژی، درمان ناباروری در آقایان است و درمان بیماری هایی مانند واریکوسل و مشکلات بیضه را شامل می شود.

3.       نورو اورولوژی: این رشته از اورولوژی به درمان بیماری های دستگاه ادراری ناشی از عارضه‌های مربوط به دستگاه عصبی می پردازد مانند مشکل در نعوظ و مشکل در انزال.

4.       اورولوژی اطفال: در این رسته، مشکلات و بیماری های مرتبط با مجاری ادراری و تناسلی کودکان، بررسی و درمان می شود.

5.       آنکولوژی اورولوژی: این رشته به درمان سرطان‌های دستگاه ادراری از جمله سرطان مثانه، کلیه، پروستات و بیضه، می پردازد.

6.       کلیه : یکی از شاخه‌های مهم رشته اورولوژی، تشخیص و رفع بیماری های مربوط به کلیه مانند نارسایی کلیه و سنگ کلیه است.

7.       پیوند کلیه: یا پیوند رنال عبارت است از کارگذاری کلیه انسان از شخصی به شخص دیگر.  

نکته: دستگاه تناسلی، به‌خصوص دستگاه تناسلی مردان، تا حدودی مستعد انواع سرطان مانند سرطان بیضه و پروستات است و برای درمان این نوع سرطان ها، انتخاب بهترین فوق تخصص اورولوژی، مهم ترین قدم برای رسیدن به درمانی کامل و موثر است.

دکتر فرشاد نامداری، یکی از بهترین فوق تخصص های اورولوژی تهران

با تحقیقاتی که انجام دادیم و نکاتی که در ادامه بیان می کنیم، می توانیم دکتر فرشاد نامداری، فوق تخصص ارولوژی و ناباروری مردان در تهران را با اطمینان به شما به عنوان یکی از بهترین اورولوژیست های تهران، معرفی کنیم.

خلاصه ای از سوابق درخشان تحصیلی دکتر فرشاد نامداری:

  •  محل اخذ مدرک پزشکی عمومی: دانشگاه علوم پزشکی تبریز
  •  دانشگاه دوره تخصص: دانشگاه علوم پزشکی تهران (دانشجوی ممتاز و نفر اول امتحانات پره بورد- نفر دوم کشوری بورد تخصصی اورولوژی)
  •  دوره فلوشیپ فوق تخصصی: رشته پیوند کلیه در دانشگاه تهران

خلاصه ای از سوابق علمی:

بی شک بهترین فوق تخصص اورولوژی، نه تنها در زمینه تحصیلات بلکه در عرصه علم و تحقیقات هم باید جزو رتبه های برتر باشد که دکتر فرشاد نامداری در این زمینه هم سوابق درخشانی دارند:

1.       عضو هیئت علمی دانشگاه پزشکی

2.       عضو انجمن ارولوژی اروپا و ایران

3.       تالیف 36 مقاله علمی در زمینه تخصصی اورولوژی و چاپ در مجلات معتبر که بالای 100 بار در مقالات دیگر پژوهشگران، به آنها استناد شده است.

4.       ترجمه 8 جلد کتاب اورولوژی

خدمات دکتر فرشاد نامداری یکی از بهترین فوق تخصص های اورولوژی تهران بهترین فوق تخصص اورولوژی، کسی است که بتواند کلیه بیماری های مربوط به اورولوژی را درمان کند که می توان گفت دکتر فرشاد نامداری و تیم تخصصی او در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارند.

شما می توانید در زمینه بیماری های زیر بهترین درمان را از ایشان دریافت کنید:

کلیهسنگ کلیه، کلیه پلی کیستیک، عفونت کلیه، نارسایی کلیه، پیوند کلیه و....
ناباروریناباروری در مردان، جراحی واریکوسل به روش میکروسرجری، بی نطفگی، افزایش تعداد اسپرم، بازکردن مجدد لوله مردان و....
بیضهآب آوردن بیضه، پیچ خوردگی بیضه، پروتز بیضه، جراحی فتق کشاله ران (مغبنی)، جراحی برداشتن بیضه و....
پروستاتبزرگی خوش خیم پروستات، ورم و التهاب پروستات، جراحی سرطان پروستات (رادیکال پروستاتکتومی)، جراحی اندوسکوپیک (turp) و...
آلت تناسلیافزایش سایز آلت تناسلی، کجی آلت تناسلی
بیماری های مقاربتیکرایوتراپی یا فریز زگیل تناسلی بادرصد بالای بهبود بیماری، تبخال تناسلی، سوزاک
مثانهجراحی سرطان های مثانه به روش اندوسکوپیک و باز، سندروم مثانه دردناک، جراحی مثانه، برگشت ادرار، بی اختیاری ادرار، تکرر ادرار، مشکلات مجاری ادرار، سنگ مثانه و...
اختلالات جنسیاختلال نعوظ، ناتوانی جنسی، انسداد مسیر اسپرم، خون در منی و....
کودکانترمیم آلت تناسلی و پیشابراه با جراحی (اپیسپادیاس)، تومور سرطانی ویلمز، بی اختیاری ادرار، شب ادراری، نارسایی کلیه در کودکان، بیضه نزول کرده، فتق در کودکان، کجی مادرزادی آلت و....

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با یکی از بهترین فوق تخصص های اورولوژی تهران، دکتر فرشاد نامداری آشنا سازیم تا بتوانید در بیماری هایی که به آن اشاره کردیم، بهترین مشاوره و درمان را دریافت کنید.

یک مشاور خوب و متخصص می تواند شما را به سمت درمانی سوق دهد که نه تنها بهترین درمان بیماری شما باشد، بلکه ریسک ابتلای مجدد به بیماری یا عود آن را تا بیشترین حد ممکن، کاهش دهد.

شما می توانید در صورت لزوم، به سایت تخصصی دکتر فرشاد نامداری به آدرس DrFarshadNamdari.ir، مراجعه کنید و اطلاعات مفیدی در رابطه با بیماری خود، دریافت کنید تا با آگاهی کامل و در کنار یکی از بهترین های فوق تخصص ارولوژی و ناباروری مردان، به درمان بیماری خود بپردازید.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر،300متر پایین تر از ونک، بالاتر از پل همت، بن بست سید الشهدا، ساختمان رهام، پلاک 8 واحد1

شماره تماس: 02188776801 و 09107585358

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093539*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان