اطلاعات تماس
  • 021460*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202117260813518
در دسترس نیست

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

کد: 140202117260813518

، تهران , (اخبار رسمی): برای تمامی داوطلبان، داشتن اجازه ورود به آزمون، ارائه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 نیاز است. در این کارت اطلاعاتی همچون، نام و نام خانوادگی، زمان و محل برگزاری آزمون، شماره داوطلبی و… درج خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

در سال های گذشته آزمون دستگاه های اجرایی زیر نظر سازمان اداری و استخدامی کشور بود؛ اما امسال این طور نیست و برای دریافت کارت نیاز است به سایت سنجش مراجعه شود.

پس برای دریافت کارت ورود به جلسه باید به سایت این سازمان مراجعه کنید که در ادامه مراحل آن را بررسی خواهیم کرد.

در ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید و گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را کلیک کنید.

در ادامه نیاز است بر روی گزینه “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی

1401” کلیک کنید.

حال با استفاده از 4 روش می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید. با توجه به دستری خود به اطلاعات خواسته شده یکی از روش های ذکر شد ه را برگزیده و تکمیل نمایید.

پس از مشاهده کارت و بررسی تمامی اطلاعات خود، نیاز است آن را چاپ نمایید. بدیهی است که برای ورود به جلسه آزمون باید این کارت و کارت شناسایی معتبر خود را به همراه خود ببرید.

نکته: در صورتی که شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را در دسترس ندارید، می توانید با مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش بخواهید آن را در اختیار شما قرار دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره آسا

مرکز مشاوره تلفنی وآنلاین تخصصی ترین مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی و حقوقی در ایران دارای کادری مجرب و با تجربه متشکل از متخصص ترین روانشناسان و وکلای ممتاز،ارائه دهنده خدمات مشاوره ای در زمینه های مشاوره روانشناسی تلفنی: مشاوره خانواده تلفنی،مشاوره ازدواج تلفنی، مشاوره تلفنی کودک و نوجوان، مشاوره تلفنی مشکلات جنسی،مشاوره تلفنی خیانت،مشاوره تلفنی طلاق،مشاوره عوارض خود ارضایی، مشکلات فردی استرس، اضطراب، افسردگی، وسواس، ترس و مشاوره حقوقی تلفنی در زمینه های: مشاوره تلفنی طلاق،مشاوره تلفنی مهریه، مشاوره تلفنی نفقه، مشاوره تلفنی اجرت المثل،مشاوره تلفنی بیمه، مشاوره تلفنی حضانت کودک، مشاوره تغییر سن در شناسنامه، شرایط درخواست تغییرنام،شرایط تغییر نام ونام خانوادگی،مشاوره تلفنی انحصار وراثت،مشاوره تلفنی املاک و اسناد ،مشاوره تلفنی مسائل ثبتی،جزایی وکیفری، پاسخگوی شما میباشیم.

اطلاعات تماس
  • 021460*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش