اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202127262522607
در دسترس نیست

خرید آبسردکن و افزایش بهره وری کارمندان با آبسردکن های مدرن

بازگشت سرمایه با خرید آبسردکن

کد: 140202127262522607

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از افراد فکر می‌کنند که خرید یک آبسردکن واقعاً اتلاف وقت و پول است. این افراد چنین استدلال می‌کنند که نمی‌توانند چیزی را بخرند که برای کسب‌وکارشان ضروری نیست، آن‌ها بر این باورند که اگر مردم فقط بایستند و صحبت کنند، نمی‌توانند خلاق و کارآمد باشند.

بازگشت سرمایه با خرید آبسردکن
بازگشت سرمایه خرید آبسردکن

آبسردکن‌های مدرن آب آشامیدنی‌ای را ارائه می‌دهند که تقریباً به خوبی بهترین آب روی کره زمین است که همان آب چشمه طبیعی است.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که خرید یک آبسردکن واقعاً اتلاف وقت و پول است. این افراد چنین استدلال می‌کنند که نمی‌توانند چیزی را بخرند که برای کسب‌وکارشان ضروری نیست، اما نمی‌توانند بیش از این خرج کنند. اکثر رؤسا فکر می‌کنند که آبسردکن فقط بهانه‌ای است برای جمع شدن کارکنان و ایستادن به گفتگو و اتلاف وقت. آن‌ها بر این باورند که اگر مردم فقط بایستند و صحبت کنند، نمی‌توانند خلاق و کارآمد باشند.

در واقع، سرمایه گذاری در یک آبسردکن دقیقا برعکس عمل می‌کند. این به کارکنان این فرصت را می‌دهد که در محیط‌های معمولی‌تر احساس ناراحتی کنند، از عصبانیت و فشار کاری خارج شوند و چیزهایی را مطرح کنند که ممکن است آن‌ها را آزار دهد. با این کار می‌توانند به همکاران این فرصت را بدهند که با به اشتراک گذاشتن داستان‌ها و حکایت‌های معمولی، شخصی، سوتفاهم‌های جزئی را پاک کنند و به هم نزدیک‌تر شوند.

ماهیت خرید آبسردکن

هیدراتاسیون خوب یا همان آبرسانی به بدن: طبق قوانین بهداشت، هر کسب و کاری باید اطمینان حاصل کند که کارمندانش به آب آشامیدنی تمیز و سالم دسترسی دارند و هیچ آبی تمیزتر یا ایمن‌تر از آبسردکن اداری نیست. کم آبی، حتی در خفیف ترین شکل آن، باعث کوچک شدن یا چروک شدن مغز می‌شود که منجر به مشکلات حافظه کوتاه مدت، اختلال در عملکردهای روانی-جسمانی، سطح تمرکز و هماهنگی دست و چشم می‌شود. از طرف دیگر، هیدراتاسیون خوب به بدن کمک می‌کند تا سموم را دفع کند و سیستم ایمنی را به طور مطلوب حفظ کند، که به معنای روزهای کمتر بیماری است (یعنی مرخصی‌های کوتاه‌تر).

افزایش بهره وری: استراحت کردن در اطراف آبسردکن می‌تواند به کارمند کمک کند تا روی وظیفه‌ای که در دست دارد تمرکز کند. اکثر شرکت‌ها زمان‌های استراحت را تعیین کرده‌اند، اما همیشه بهترین راهکار نیستند، زیرا بسیاری از کارمندان در آن زمان تعیین‌شده در مرحله حساسی از کار خود هستند، بنابراین در نهایت استراحت نمی‌کنند. یک پیاده‌روی سریع به آبسردکن کارمندان را به روش‌های مختلفی (هر چند اندک) سرحال می‌کند.

همکاری و نوآوری بیش از آنچه مدیریت از آن آگاه است در اطراف آبسردکن رخ می‌دهد و این گفتگو، ارتباط و تبادل افکار و ایده‌ها منجر به پیدایش تیم‌ها و سیستم‌های کاری بهتر و نتیجه بهتری برای کسب و کار می‌شود. در کشور ما مخصوصا تهران که در تابستان آب قطع می‌شود با توجه به فشار پایین آب، آب آشامیدنی سریع بدون اعصاب خورد کردن در لیوان شما جاری می‌شود. همچنین شما با سرویس آبسردکن تا حد خیلی زیادی از پرداخت مبالغ زیادتر برای تعمیر آبسردکن صرفه جویی می‌کنید.

جادوی آبسردکن های مدرن

زمانی که آبسردکن‌ها برای اولین بار ظاهر شدند، ماشین‌های هیولایی و زشتی بودند که مردم می‌خواستند آن‌ها را پنهان کنند، اما امروزه آبسردکن‌های مدرن شیک، رنگارنگ با طراحی‌های خفن ابداع شده‌اند. بسیاری از آبسردکن‌های مدرن با پانل‌های جانبی در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند تا بتوانید آن‌ها را با دکوراسیون داخلی خود مطابقت دهید. شرکت‌ها حتی می‌توانند لوگوی شرکت خود را در کنار آبسردکن خود داشته باشند. آبسردکن‌های قدیمی همگی آبسردکن‌های بطری دار روی زمین بودند، اما نسخه‌های مدرن در دو نسخه بطری دار و POU و در مدل‌های مختلف از جمله ایستاده، سوار شده، زیر پیشخوان و روشویی عرضه می‌شوند.

آبسردکن‌های اصلی فقط آب آشامیدنی سرد را توزیع می‌کردند، اما آبسردکن مدرن جادویی هستند زیرا:

برخی از مدل‌ها مانند آبسردکن Living-Water Executive نه تنها آب آشامیدنی خنک را ارائه می‌دهند، بلکه گزینه‌های آب گرم و محیطی را نیز ارائه می‌دهند.

آبسردکن شما می‌تواند آب آشامیدنی خنک و یخ را در تابستان و همچنین آب داغ فوری برای سوپ‌ها و دیگر نوشیدنی‌های گرم مانند شکلات داغ در زمستان در اختیار شما قرار دهد، بدون اینکه نیازی به انتظار برای جوشیدن آب داشته باشید.

آبسردکن‌های مدرن آب آشامیدنی‌ای را ارائه می‌دهند که تقریباً به خوبی بهترین آب روی کره زمین است که آب چشمه طبیعی است.

آبسردکن‌های مدرن یا POU مستقیماً به لوله اصلی آب شما متصل می‌شوند، بنابراین نیازی به ذخیره یا بلند کردن بطری‌های آب سنگین نیست و 24 ساعته آب گوارا در اختیار دارید.

آبسردکن‌های مدرن نه تنها جذاب هستند، بلکه برای کودکان بی خطر و آسان هستند، زیرا آن‌ها تمایل به نوشیدن آب بیشتری دارند که برایشان بسیار سالم‌تر از نوشیدنی‌های گازدار است.

آبسردکن‌های مدرن بسیار بهداشتی هستند و برخی از مدل‌ها حتی گزینه خود تمیز شونده دارند.

برخی از مدل‌های آبسردکن حتی آب سرد، گرم، ساکن یا گازدار را ارائه می‌دهند.

قطعی آب دلیلی برای خرید آبسردکن

هنگامی که به قطعی آب و کم فشاری آب اشاره می‌شود، فقدان نیرویی توصیف می‌شود که آب را از طریق یک شبکه لوله کشی توخالی فشار می‌دهد و جریان آب را از شیرها و از طریق لوله‌ها تعیین می‌کند. کم فشاری می‌تواند به دلیل تقاضای زیاد باشد که افراد در همان منطقه شیرهای آب خود را برای استفاده از آب باز می‌کنند. با خرید آبسردکن همیشه به آب دسترسی خواهید داشت (چه بسا در روزهای جیره بندی آب در تابستان).

عوامل دیگری که ممکن است بر فشار تأثیر بگذارد، ارتفاع و اندازه ملک شماست. اندازه بر دمای آب تأثیر می‌گذارد زیرا آب به مناطق بیشتری در خانه می‌رسد، که به فضای بزرگتر با سرعت بیشتری نیاز دارد که مصادف با کاهش فشار خواهد بود. یکی از ابزارهای رایج که ممکن است بسیاری فکر کنند بر فشار فعلی آب در خانه شما تأثیر می‌گذارد، نصب کنتور آب است در صورتی که چنین نیست.

فشار کم باعث درصد کمتری از جریان آب می‌شود که باعث می‌شود، برای مثال، کتری را با سرعت کمتری نسبت به معمول پر کند. هنگام قدم زدن یا بهتر است بگوییم بازرسی در خانه خود، متوجه می‌شوید که آیا فشار آب شما طبیعی است یا خیر. برای این کار می‌توان وضعیت فشار آب دوش، وسایل گرمایشی مدرن و تمام شیرهای خانه را به صورت بصری مشاهده کرد. هرچه فشار کمتر باشد، احتمال کارکرد برخی از وسایل نیز کمتر است. هنگام نصب هر تجهیزاتی، همیشه مهم است که قبل از نصب تجهیزات، با شرکت آب برای مشاوره مشورت کنید. قبل از صرف هزینه برای تجهیزات گران قیمت، بررسی کنید که آیا این ابزارها مطابق با نیاز شما به آب هستند یا خیر.

دلایل فشار کم آب در خانه شما

دلایل دیگر کمبود فشار آب می‌تواند به دلیل کوچک بودن شبکه اصلی آب، وجود امکانات پمپاژ ناکافی و کاهش فشار به دلیل نشتی، مسدود شدن لوله‌ها و خرابی تجهیزات باشد. مهم است که به نیاز کلی خانه خود به آب توجه کنید زیرا سطوح فشار بیش از حد بالا می‌تواند به وسایل لوله کشی آسیب برساند و علاوه بر آن باعث سیل شود. دلایل بیشتر نیز شامل هوای محبوس شده در لوله‌های آب و پیکربندی مجدد شبکه تامین آب مربوطه است. در مورد خانه خود چه قدیمی و چه جدید هوشمندانه رفتار کنید، می‌توانید صرفاً با دانستن تاریخچه و اطلاعات مهم در مورد خانه خود، پول زیادی را پس انداز کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیر آبسردکن

مجموعه تعمیراتی متشکل از 70 پرسنل و تکنیسن در امر تعمیرات لوازم صوتی و تصویری ، لوازم خانگی بیش از 20 سال سابقه فعالیت خود را آغاز و تنها مرکز در تهران می باشد که دارای دستگاه باندینگ ،دستگاه bga، دستگاه لیزر،دستگاه rT809 ، دستگاه پروگرامر rt برای تعمیرات ، استفاده از قطعات اصلی و تهیه قطعات از انبار های مرکزی شرکت ها و برند ها، دیگر مزیت این مرکز می باشد، که برخلاف سایر مراکز که از دانش کافی برخوردار نیستند ویا دارای فضای تعمیرگاهی مناسب و مجهز نمی باشند و بسیاری از مشکلات دستگاه را به خوبی رفع نمی کنند.از دیگر مزیت های می توان به این اشاره کرد با راه اندازی واحد سیار امکان سرویس دهی در محل و یا اعزام پیک و حمل رایگان دستگاه به تعمیر گاه را فراهم ساخته از این رو می توانید تنها با یک تماس دستگاه خود را تعمیر کنید و در صورتی که شما خارج از تهران می باشید میتوانید با هماهنگی واحد پذیرش دستگاه خود را از طریق روش های اعلام شده در سایت به این مرکز ارسال کنید. همچنین می توانید از مطالب منتشر شده در سایت زمینه نگهداری انواع آبسردکن، حفظ سلامت خود و اطرافیان و بهداشت آبرسانی به صورت رایگان از طریق مقالات سایت دنبال فرمایید. نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ ۱۴۵، طبقه ۵ ، واحد۱۸ – مجهز به (۲) آسانسور و پارکینگ دفتر مرکزی: ۶۶۰۹۷۸۵۱ مرکز تعمیرات: ۶۶۰۹۷۸۵۹ شعبه شرق :۷۷۹۷۸۱۳۵ شعبه هفت تیر: ۸۸۸۳۶۱۰۲ شعبه جنوب: ۵۵۳۰۰۵۶۸ شعبه غرب ۴۴۱۵۳۱۸۶ شعبه شمال ۲۶۷۲۱۴۴۳ شعبه اسلامشهر و رباط کریم ۵۶۷۴۶۶۰۲

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار